Das toch het ultieme genot, meer knopjes bedienen met minder knopjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat dus niet he... koopt Ll zo'n eh.... *ding*... dat UPC ding... omdat er meer knopjes op zitten.
Maar dan koopt ie ook een speciale afstandsbediening zodat ie dan minder knopjes heeft
quote:
Je mag wel hier in de tuin komen zitten hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
WAKKKER WORDDENNNNNNNNN
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeftquote:
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeft
CENSUURquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik hem niet toch even een tikkie zal aanpassen, aangezien Sien een linkje heeft gekregen en ze de draaiorgelsmiley en onze header gezien heeft
Dat kan toch niet!quote:
Het is een poesjequote:Op zaterdag 17 april 2010 14:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan toch niet!
Oh, die kat mag je houden Ll, daar heb ik er al één te veel van
Neuh ze is vers gesteriliseerdquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:49 schreef Adelante het volgende:
Dan helemaal, straks heb ik van die kleine kittens
Oh, ik heb al 131x geniest, dus het wordt morgen ook mooi weer
Heb je al met je karcher staan spuiten in de tuin?quote:
Nee, we gaan zo de tegels ophalenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al met je karcher staan spuiten in de tuin?
Butters! Die is wel lief! En je schreef butters en geen boter/butter...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Adelante het volgende:
Lief als boter? Wat is dat nou weer voor uitdrukking, boter is niet lief!
Oh shut itquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een kut TT, maak er dan gewoon iets heel anders van
Aw!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik maak geen nieuwe topics meer in ESF, dat dat even genoteerd staat.
Hela, er kan er maar een de jankbal zijn en dat ben IKquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik maak geen nieuwe topics meer in ESF, dat dat even genoteerd staat.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, er kan er maar een de jankbal zijn en dat ben IK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |