abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83090923
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Ole het volgende:
[img]Ook geen lang huwelijk [/img]
[..]

Ze zijn nog steeds getrouwd en gaan ook niet scheiden. Dat vertelde ze zelf in een interview vrijdag avond. Ze kan momenteel de druk even niet aan en wilt daarom wat meer afstand nemen maar ze blijven gewoon nog bij elkaar.
All good things are wild and free.
pi_83091008
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ze zijn nog steeds getrouwd en gaan ook niet scheiden. Dat vertelde ze zelf in een interview vrijdag avond. Ze kan momenteel de druk even niet aan en wilt daarom wat meer afstand nemen maar ze blijven gewoon nog bij elkaar.

Ben benieuwd, elke keer als er een "tijdelijke breuk" is gaan ze toch uit elkaar, kijk naar Bridget en John Ewbank.
Maar hoop het voor ze
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_83091073
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, elke keer als er een "tijdelijke breuk" is gaan ze toch uit elkaar, kijk naar Bridget en John Ewbank.
Maar hoop het voor ze
Ja maar die ging vreemd Ze wilt gewoon even wat rust omdat er nu zoveel op hun dak komt. Hun relatie zelf zit gewoon nog goed. Maar goed, ik denk inderdaad niet dat het nog lang duurt.
pi_83091142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja maar die ging vreemd Ze wilt gewoon even wat rust omdat er nu zoveel op hun dak komt. Hun relatie zelf zit gewoon nog goed. Maar goed, ik denk inderdaad niet dat het nog lang duurt.
Dat snap ik dan echt niet. Als je relatie gewoon nog goed is, wáár moet je dan afstand van nemen? Welke druk kan je dan niet aan? Want als je relatie oké is, kan je toch alles aan? Of beredeneer ik teveel vanuit mijn eigen rooskleurige situatie?
Don't you love her madly?
pi_83091292
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat snap ik dan echt niet. Als je relatie gewoon nog goed is, wáár moet je dan afstand van nemen? Welke druk kan je dan niet aan? Want als je relatie oké is, kan je toch alles aan? Of beredeneer ik teveel vanuit mijn eigen rooskleurige situatie?
Ja dat vond ik ook al raar. Maar de financiële problemen van hem werden haar teveel.
pi_83099533
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook al raar. Maar de financiële problemen van hem werden haar teveel.
Oké, geldzorgen kunnen erin hakken, daar weet ik ook alles van. Maar dat was hier juist iets wat we aankonden doordat het in onze relatie goed zat.
pi_83100444
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oké, geldzorgen kunnen erin hakken, daar weet ik ook alles van. Maar dat was hier juist iets wat we aankonden doordat het in onze relatie goed zat.

Daar ben je héél snel klaar mee als er maar 1 de oorzaak is hoor
  maandag 21 juni 2010 @ 16:14:50 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_83103248
Geen nieuwe scheidingen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_83103814
jawel hoor (alhoewel 3 scheidingen in een week natuurlijk meer dan genoeg is )
quote:
'Zangeres Leona Lewis weer vrijgezel'
Uitgegeven: 21 juni 2010 10:58
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 11:31

AMSTERDAM - Leona Lewis en haar jeugdliefde zijn niet langer bij elkaar. Dat stellen vrienden van het stel.

"Het is erg ingewikkeld en moeilijk, maar ze hebben besloten ieder hun eigen weg te gaan", zegt een vriend van de zangeres tegen de Britse krant Daily Mail.

Lewis won vier jaar geleden het derde seizoen van de Britse talentenjacht 'X Factor'. Sindsdien heeft de 25-jarige haar handen vol aan haar carrière.

Reizen

Dat zou Lewis' jeugdliefde Lou Al-Chamaa opgebroken hebben. "Lou kreeg genoeg van Leona's vele reizen", zegt de vriend.

De 'Bleeding Love'-zangeres zou kapot zijn van de breuk. "Natuurlijk is het ingewikkeld, Leona en Lou waren jarenlang bij elkaar."

Woordvoerders van de zangeres willen niet reageren op het nieuws. In eerdere interviews vertelde Lewis dat ze oud wilde worden met haar jeugdliefde. "Ooit gaan we trouwen, dat weet ik zeker."
pi_83114815
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar ben je héél snel klaar mee als er maar 1 de oorzaak is hoor
Ja duh Maar dat is ze niet. Zegt ze
pi_83115139
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:

Zegt ze

Stond er niet in interviews dat hij keuzes moest maken, vond zij?
Als je er niet klaar mee bent verhuis je niet of laat je de ander niet vertrekken... maar goed das mijn mening

Nou hoe dan ook, we zullen het zien
pi_83115552
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Stond er niet in interviews dat hij keuzes moest maken, vond zij?
Als je er niet klaar mee bent verhuis je niet of laat je de ander niet vertrekken... maar goed das mijn mening

Nou hoe dan ook, we zullen het zien
Mijn mening is het ook.
Maar jaaaa, dat kan je weleens hebben met zo halsoverkop trouwen en een gezinnetje stichten he? Dan ontdek je dingen die minder aangenaam zijn en zit je al zo vast aan iemand.
pi_83569245
quote:
AMSTERDAM - Kelsey Grammer, bekend van Amerikaanse comedies als Frasier, is aan de kant gezet door zijn vrouw Camille.

De acteur, die twee jaar geleden met hartfalen, maakte het nieuws via Twitter bekend. 'Dank allemaal voor jullie steun en ja het is waar, Camille en ik gaan scheiden.'

Hoewel Kelsey aangeeft dat hij het moeilijk heeft met de beslissing van zijn, nu nog, vrouw, hij vraagt wel of mensen haar willen ontzien. "Ik begrijp dat er mensen zijn die lelijke dingen willen zeggen over haar. Maar ik verzoek ze om dat niet te doen. Het bemoeilijkt alleen maar de situatie."
  maandag 12 juli 2010 @ 23:38:18 #89
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_83981788
AMSTERDAM - Zangeres Christina Milian en haar man The-Dream gaan na amper tien maanden huwelijk uit elkaar.

Dat er grote problemen waren in hun huwelijk, bleek uit deze foto's (http://dlisted.com/node/37999).

The-Dream vermaakt zich uitstekend met een dame die in elk geval niet zijn vrouw Christina is...
Zijn manager verklaarde al snel dat hun huwelijk al eind vorig jaar was afgelopen, wel zéér kort nadat ze trouwden in september. In februari van dit jaar beviel Christina van hun dochtertje Violet. Volgens de manager hebben ze voor het welzijn van de baby besloten hun breuk voor zich te houden.

bron telegraaf.nl
pi_83987762
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef hexje het volgende:

The-Dream vermaakt zich uitstekend met een dame die in elk geval niet zijn vrouw Christina is...

Lekker dan
pi_83988232
Hij gaat vreemd met zijn persoonlijk assisitent. Alleen de vraag is of ze eind van 2009 al uit elkaar waren...
quote:
It looks like The Dream was trying to do some major damage control by claiming that he separated from Christina Milian late last year!

Apparently he's not too smart and got himself caught in a lie because Christina Tweeted just two weeks ago, on June 29th:"everybody go pick up that LOVEKING album from THE- DREAM ASAP! Support my boo!"

It's a little more than obvious that the couple was still together in June or we're pretty sure Christina wouldn't support a damn thing her cheating hubby was trying to sell!

What do U think about The Dream and his lies??
pi_83995731
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef hexje het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Christina Milian en haar man The-Dream gaan na amper tien maanden huwelijk uit elkaar.

Dat er grote problemen waren in hun huwelijk, bleek uit deze foto's (http://dlisted.com/node/37999).
[ afbeelding ]

Zijn manager verklaarde al snel dat hun huwelijk al eind vorig jaar was afgelopen, wel zéér kort nadat ze trouwden in september. In februari van dit jaar beviel Christina van hun dochtertje Violet. Volgens de manager hebben ze voor het welzijn van de baby besloten hun breuk voor zich te houden.

bron telegraaf.nl
wat een hond
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:05:33 #93
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84006388
Scheiding voor Yfke Sturm

AMSTERDAM - Yfke Sturm en echtgenoot Imad Izemrane hebben na een huwelijk van drie jaar besloten om uit elkaar te gaan.

Het koppel, dat elkaar op 7 juli 2007 het jawoord gaf op het Spaanse eiland Ibiza, blijft op zakelijk gebied nog wel samenwerken.

Afgelopen februari fuseerde hun modellenbureau, MTA, met modellenbureau Elite. Samen met Michel van Beetz blijven Yfke en Imad leiding geven aan de onderneming. Bovendien blijft het model het gezicht van Elite.

Yfke en Imad wonen momenteel samen in New York. Via haar woordvoerder laat de blondine weten dat ze beiden op zoek gaan naar nieuwe woonruimte en dat ze als vrienden uit elkaar gaan.

Nou dat had ik dan weer niet verwacht eerlijk gezegd!
pi_84009946
Ben benieuwd hoeveel huwelijken van die datum er al strandden. Als ik het goed heb onthouden, trouwde Do namelijk ook op die dag...
pi_84033556
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Starlie het volgende:

Nou dat had ik dan weer niet verwacht eerlijk gezegd!
Ik ook niet, sta er wel van te kijken eigenlijk, vond ze wel een leuk koppel
pi_84033842
quote:
Huwelijkscrisis Rick Engelkes

AMSTERDAM - Rick Engelkes (50) en zijn grote liefde Annemarie (42) zijn tijdelijk uit elkaar. De acteur is alleen met hun twee kinderen op vakantie. Zijn vrouw is alleen achtergebleven in hun grote, onder architectuur gebouwde, villa in Aerdenhout.

„Ik houd heel veel van Annemarie, en wil het graag goedmaken”, zegt de acteur en producent. „We zijn even uit elkaar omdat we moeten bekijken hoe we samen verder kunnen. Ik heb een grote vergissing begaan. En niet genoeg beseft hoe veel ik om Annemarie geef.”

Rick kwam deze week alleen met zijn twee kinderen aan in het vakantiehuis op Ibiza, waar ze als gelukkig gezin zo veel tijd samen doorbrachten. „We hebben ons geïnstalleerd. Maar overal waar ik kijk, hoop ik op haar aanwezigheid. Ik ga echt mijn best doen om een nieuwe start te maken. We moeten de klok terugzetten.”

Annemarie komt vrijdag aan in Ibiza. En Rick, die zelfs enkele weken niet meer thuis woont, hoopt dan dat hij op de vakantiebestemming rustig met haar kan praten. Hij gaat niet in op de vraag of er een andere vrouw in het spel is geweest: „Ik wil het uiterste doen om ons gezin te redden”, draait de Kruimeltje -producent eromheen. „Ons huwelijk heeft toekomst, daar geloof ik in. Daar ben ik nu helemaal op gefocust”

Rick trouwde acht jaar geleden, nadat hij al acht jaar samen was met Annemarie. Daarvoor had hij zich jaren prima vermaakt als vrijgezel. Hun toen nog enige dochtertje was bruidsmeisje. Rick, die jaren geleden doorbrak als dokter Simon in GTST , dacht zelfs nooit kinderen te willen. Toch werd hij in de afgelopen jaren een echte gezinsman. „Ik dacht eerst dat het vaderschap niks voor mij zou zijn. Maar wat ben ik daarvan teruggekomen. Het is begonnen toen Annemarie dacht dat ze zwanger was. Ik voelde me eerst boos, maar toen de test uitwees dat er geen sprake van was, was ik toch teleurgesteld! We hebben toen meteen de strip anticonceptiepillen weggegooid, in de vijver van het Vondelpark. De vaderlijke snaar was bij mij geraakt. Annemarie raakte gelukkig snel zwanger van Teddie. En ik vind kinderen top nu. Ook heel mannelijk. Het gevoel dat je nageslacht wilt hebben.”

Kinderloos

Rick vertelde zelfs dat hij degene was die nog een tweede kind wilde: „Mensen die bewust kinderloos zijn, weten niet wat ze missen. De onvoorwaardelijke liefde van een kind. En Annemarie is een fantastische moeder. Zij zorgt ervoor dat ons gezin kan reilen en zeilen. Zij is de sterke echtgenote, de geweldige organisatrice. Zonder haar zou ik niet weten wat ik moest beginnen.”

Vier jaar geleden vertelde hij nog dat hij zich in de volmaakt gelukkige fase bevond: „Annemarie en ik hebben afgelopen oudjaar met een glas champagne afgesproken dat we nu onze balans gaan vieren. We zijn maatjes en minnaars, hebben twee schatten van kinderen. We zijn wel geland met z’n twee.”

Daar voegt Rick nu openhartig aan toe: „Ik voel me leeg zonder haar. Nogmaals, er is niets wat ik zo graag wil als dat ze mij weer toelaat in haar leven…”
"Grote vergissing gemaakt" zal ook hier wel een metafoor zijn voor "vreemdgegaan"?
pi_84033992
Ah gut, Rick heeft ook buiten de deur zitten hengelen
quote:
Mensen die bewust kinderloos zijn, weten niet wat ze missen. De onvoorwaardelijke liefde van een kind.
Joh
pi_84034086
Óók al naar Ibiza om daar de huwelijksproblemen proberen op te lossen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84034143
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:
pi_84034443
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:
Ibiza, persbericht... Hij doet een Ewbankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')