Dat geeft helemaal niks; we zeuren hier gewoon doorquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen.
Kan je het vervangen door thee (zonder suiker) en/of water? Je krijgt al genoeg zuivel binnen en de rest is suiker.quote:Siroop (ja helaas) melk, sinaasappelsap.
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boterquote:ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesssquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter.
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
Wat is grasboter?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.quote:
dat vind ik zo zonde voor die kleine kindjes, vanaf dat je baby bent al een verpeste smaaksensatie. Als ik ooit een kind heb (als!!) zou ik zoveel mogelijk zelf koken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
Wat betreft kcals heb je gelijk, wat betreft slechte vetten ligt het anders. Transvetten en langketenige verzadigde vetten zijn op lange termijn gewoon slecht voor je gezondheid als je ze er niet afsport. Ze nemen de plek in van de gezonde vetzuren in je lichaam en bemoeilijken allerlei processen in je lichaam. Risico hart- en vaatziekten, etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss![]()
.
Minstens 2 stronken per week op dokters receptquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef conleche het volgende:
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |