Ik vind van welquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Heul niet.
Ze is eindelijk eerlijk en dan gaat Jack zo doen de lul
Ze had gewoon eerder tegen jack moeten zeggen dat ze het niet wilde!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Heul niet.
Ze is eindelijk eerlijk en dan gaat Jack zo doen de lul
Ga je mee badderenquote:
Dat roept ze al weken tegen hemquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze had gewoon eerder tegen jack moeten zeggen dat ze het niet wilde!![]()
(ik word gedwongen te kijken bijna)
Hihi nu moet ik weer denken aan zeurfeesquote:
Loenaaquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
hé huppelt ben je nou uit de kast gekomen?
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vul je geslacht eens in dan en post je tieten
Pff daar hoef je toch niet voor uit een kast te komenquote:
Met mij ook, lang weekend hequote:
Nee, ik ga Bart neuken.quote:
Hey pas op je woordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
slap aftreksel nog slappen dan ATWT en GTST bij elkaar
The bold heeft wel een paar mooie dames !quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
slap aftreksel nog slappen dan ATWT en GTST bij elkaar
rare wezens die vrouwmensenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff daar hoef je toch niet voor uit een kast te komen
Jazeker, rapportvergaderingen enzulksquote:
phoebiequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
The bold heeft wel een paar mooie dames !
Ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
En dan nog. Dan ben je niet hetero? Is dat erg dan?
Dat bedoel ik eigenlijk niet.quote:
ken ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
phoebie( omg ik begin mezelf echt triest te vinden )
Of in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk niet.
Maar dan kun je nog steeds bi zijn!
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk niet.
Maar dan kun je nog steeds bi zijn!
Alles goed?quote:
Ik heb het over haar postaantalquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is best prijzig voor een beurt.
Ik niet, volop aan het werk, maar nu wel eindelijk weekendquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jazeker !
Ik heb vakantie.
En u ?
Op stap dit weekend ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik niet, volop aan het werk, maar nu wel eindelijk weekend
Jup, jij dan?quote:
Waar woon je trouwens?quote:
ik wil jou wel eens in badpak zienquote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens in badpak zien
Jij zal nooit een note krijgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben gewoon echt lief.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij zal nooit een note krijgen
quote:
Ga weg man, gewoon doorzwemmenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zwem niet graag buiten, want dat is mij te koud
Zelfs dan kun je notes krijgen, ik heb er 5 alle 5 positiefquote:
Oh. Dan ben ik een neutrale user.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dan kun je notes krijgen, ik heb er 5 alle 5 positief_!
Nee, ik denk dat het aan de mods ligtquote:
en je pasje graag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat wil je weten ?
Mijn pincode ?
Ik kijk ook niet naar ATWT hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:11 schreef 78RPM het volgende:
Ben ik effe blij dat ik niet naar die onzin kijk!Gelukkig, kutwijven heb ik niets mee!
Kutten dan weer wel natuurlijk...
Had je 2 uur eerder online moeten zijn, hadden we de boel samen vol kunnen baggeren.quote:
Wat ben je vroeg wakker eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je 2 uur eerder online moeten zijn, hadden we de boel samen vol kunnen baggeren.
Heb net weer geslapen. Maar nu wordt ;t echt niks meerquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg wakker eigenlijk
Lily en holden moete gewoon lekker uit elkaar gaan.quote:
Dat kennen we niet hebben he. Hoe laat komt ll?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb net weer geslapen. Maar nu wordt ;t echt niks meerIk laat Bart wel verdertukken, anders gaat ;ie chagrijnig doen.
Nope. Dan krijg ik geen booteh meer. LL is 10 over 2 op ;t stationquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lily en holden moete gewoon lekker uit elkaar gaan.![]()
[..]
Dat kennen we niet hebben he. Hoe laat komt ll?
Kloppend gemaakt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lily moet gewoon lekker uit elkaar gaan.![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Dan krijg ik geen booteh meer. LL is 10 over 2 op ;t station
Die zit helaas weer in een dipquote:
Neequote:
Erwin is te lief om in een dip te zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit helaas weer in een dip![]()
DW als we gaan roadtrippen gaan we erwin ontvoeren ok?
Stuur ik je ff een fotootjequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NeeDat wordt ook leuk straks, aangezien ik maar 1 onduidelijke foto van jou gezien heb
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin is te lief om in een dip te zitten.
Is goed
Maar die moet dan wel in de kofferbakquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Misschien mag Bart dan ook wel mee
Op de trekhaakquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar die moet dan wel in de kofferbak
Zijn arme anusquote:
Ik doe ook een legging aan hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he?
Maar heb wel een rokje aan (met legging want tis fukkin' koud)
Tof! Was het wat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef Giertje het volgende:
vandaag bij mijn ouders veteranen optoch kijken
geen idee ik ga er zometeen heen begint om 12 uurquote:
Kofferbak toch maar dan?quote:
Nais!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ik ga er zometeen heen begint om 12 uur
degene die dat dorp heeft bevrijd is er ook bij in de optocht voor de laatste keer
Meenemen naar IJlst voor het hondje?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kofferbak toch maar dan?
Weten we al wat we dan gaan doen met erwin?
uhuh en 9 mei hier in apeldoorn ook voor de laatste keer daar ga ik ook heenquote:
Ga je de hond meegeven aan Erwin?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meenemen naar IJlst voor het hondje?
Awesome. Ik ga niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en 9 mei hier in apeldoorn ook voor de laatste keer daar ga ik ook heen
beetje te ver voor jequote:
NEEquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je de hond meegeven aan Erwin?
Beetje heel veelquote:
Logisch.quote:
jammerquote:
Wordt leuk als ik het huis uitgaquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wordt leuk als ik het huis uitga
Mijn liefjesquote:
awwwquote:
quote:
Ghehehe De kat die wij vroeger hadden was een hoer en vond het leuk om in mijn kast te bevallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]mn kat lag donderdag in m;n kast te slapen (as usual
) en ik wou ;r niet wakker maken toen ik weg moest dus heb ik m;n kamerdeur maar open laten staan
Die van ons deed ;t tenminste op m;n ouders kamer, achter de kerstspullenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe De kat die wij vroeger hadden was een hoer en vond het leuk om in mijn kast te bevallen![]()
Ik kwam dus regelmatig thuis en vond dan jonkies tussen mn kleding
Moet ik je even goed wakker maken?quote:
Ja, pijp me eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je even goed wakker maken?
Ik dacht meer aan een slag voor je hoofd of een koude douchequote:
Nah, nee, bedanktquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een slag voor je hoofd of een koude douche
Dan nietquote:
paracetamol?quote:
Nee doe ik niet aanquote:
Seks helpt. Kom maar naar Purm.quote:
Eruitneuken?quote:
Ghehequote:Op zaterdag 17 april 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seks helpt. Kom maar naar Purm.
GMTAquote:
Bart vermaakt zich wel met LL.quote:
Inderdaad. Jou schop ik zo de trein inquote:
Is goed. Jij betaalt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Jou schop ik zo de trein in
Okquote:
Als je toch met geld aan het smijten bentquote:
Zet me op de trein naar Emmen en geef me geld mee.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zet me op de trein naar Emmen en geef me geld mee.
Ghehequote:
Koffie drinkenquote:
Jep. En een stukje zonder kersen voor mij!quote:
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En een stukje zonder kersen voor mij!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen een fris windje wat wat minder is
Kun jje beter iets meer kleren aantrekkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan zo in m;n vest naar ;t station fietsen
lopen is net zo koudquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan zo in m;n vest naar ;t station fietsen
Ze heeft niet zoveel kleren bij zichquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun jje beter iets meer kleren aantrekken
Kun je haar geen trui lenen ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft niet zoveel kleren bij zich
Genoegquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je haar geen trui lenen ?
Hoeveel kleren denk je dat ik nodig heb? Bijna het hele weekend naakt rondlopen ftw.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun jje beter iets meer kleren aantrekken
Dan wil ik die je nu aanhebt.quote:
Buiten nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel kleren denk je dat ik nodig heb? Bijna het hele weekend naakt rondlopen ftw.
Klopt. Maar ik hoop dat ;t weer zich aan mijn kleding aanpastquote:
Ik ben al lichtelijk verkouden door Ezquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk loop je een verkoudheid op
Zolang ik geen half uur hoef te lopenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, lady, je vind je niet erg om te moeten lopen/achterop de fiets te moeten toch?
Geef hem billenkoek !quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al lichtelijk verkouden door Ez
Zo lang is het ook weer nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik geen half uur hoef te lopen
moet ff kijken hoe het hier gaat misschien een trein later (maar ik denk het niet hoor) de jongste is net van zijn fietsie gepleurd, bloedneus enzo
Ik heb er ook geen problemen mee, mits ik mijn nikes aan heb, maarja dat gaat niet onder een rokjequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind lopen fij, al is het een uur lopen.
Dat is zielig voor je fiets, ik loop welquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo lang is het ook weer niet
En anders spring je achterop
Ik draag je welquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, mits ik mijn nikes aan heb, maarja dat gaat niet onder een rokje
Het is wel een half uur lopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo lang is het ook weer niet
En anders spring je achterop
Ik pomp de bandjes wel even opquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zielig voor je fiets, ik loop wel
Zijn fiets kan mij ook houden hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zielig voor je fiets, ik loop wel
In jouw tempo wel jaquote:
En voor mij nietquote:
Ja en? ik weeg 3 keer zoveel als jijquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zijn fiets kan mij ook houden hoor
Toen had ik me al verrekend in de tijdquote:
Varkensstompjes hequote:
Wedden van niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en? ik weeg 3 keer zoveel als jij
En eerst nog zeggen dat je me niet laat wachtenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toen had ik me al verrekend in de tijd
Nee. Even zwaar of lichterquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg ik ga spullen pakken en dan loop ik richting trein
tot later lieffies![]()
Doei tot de volgende keerquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg ik ga spullen pakken en dan loop ik richting trein
tot later lieffies![]()
Nee, ik ben aan ;t eten.quote:
quote:
Voer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ben je aan het eten ?
Broodje kaas.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ben je aan het eten ?
Het ging wel met moeitequote:
Medicijnen gehad, keel zwelt op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind je kaas niet lekker ?
Ik ben al losgebrokenquote:
goed zoquote:
Nee, ik durf nietquote:
Leuk topic hequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Post hier vrouw-onvriendelijke pics #2
Hulp nodigquote:
Vervelendquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Medicijnen gehad, keel zwelt op.
Nee hoor, valt wel mee.quote:
Mja nogal, kan dan bijna niks meer etenquote:
Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen eropquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja nogal, kan dan bijna niks meer etenKlotemedicijnen.
Klik het linkjequote:
Waar zijn die meds voor eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen erop
Mij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zijn die meds voor eigenlijk?
ADDquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zijn die meds voor eigenlijk?
Niks helpt tegen jou schatquote:
Dat is wel kut danquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ADDNeem ze bijna nooit, omdat m;n lymfeklieren en amandelen ervan gaan opzwellen, maar dat heb ik met al die medicijnen.
Jawel, hem in een dwangbuis stoppen en een gag in zn muil douwen.quote:
Mja nogal. Maar ik heb er nu minder last van dan met ritalin.quote:[..]
Dat is wel kut dan
Succes.quote:
Klopt. Niet te stoppen, die Ezquote:
quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Jij ook!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Nog zo'n 500 en dan heb ik er 20.000 op dit account!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
OMG nog één post en dan heb ik 5000 posts!
Moeten wij je maar vermaken dan?quote:
Nee je moet straks mij vermakenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten wij je maar vermaken dan?
Gaarnequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog 5 minuten dan gaan wequote:
Voor even danquote:
Kan niet, we gaan LL van de trein halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit erinquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan niet, we gaan LL van de trein halen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
OMG nog één post en dan heb ik 5000 posts!
quote:
Ik ben geen man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Xaryna het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben met een hele grote schoonmaak van mijn kamer bezig en zo komen er dingen van de vloer die in geen maanden (of jaren) van de vloer geweest zijn. En nou is mijn vraag, weet iemand hoe je een gesmolten en weer gestolde ballon uit je tapijt krijgt?
Van die stikstof troep in een spuitbus erop spuiten en dan eraf krabben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Xaryna het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben met een hele grote schoonmaak van mijn kamer bezig en zo komen er dingen van de vloer die in geen maanden (of jaren) van de vloer geweest zijn. En nou is mijn vraag, weet iemand hoe je een gesmolten en weer gestolde ballon uit je tapijt krijgt?
Ik denk niet dat het werkt.. Ik kan het wel proberen maar het is gewoon vastgesmolten aan mijn tapijtquote:
oude doek erover, strijkbout erop en dan smelt het weer en dan eraf halen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het werkt.. Ik kan het wel proberen maar het is gewoon vastgesmolten aan mijn tapijtEn alle andere stukjes trok ik er zo vanaf, het is heel broos.
Dat kan ik proberen! Ik denk dat er hier wel ergens een strijkbout is... of was... Ik zal eerst het ijsblokje proberen, dat is makkelijker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oude doek erover, strijkbout erop en dan smelt het weer en dan eraf halen?
strijkboutquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:04 schreef Xaryna het volgende:
Ijsblokje was geen succes, het zit nu nog vaster en het is niet meer buigzaam.
Die blijken we niet te hebbenquote:
Ik heb op het moment geen andere keusquote:
En danquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen andere keus
Misschien dat degene die deze kamer na mij krijgt er nog wat mee weet
Ik ga er toch over een paar maandjes uit
Dan niks?quote:
Ja, echt geweldigquote:
waar kom je dan te wonen?quote:
heey je moet er aan wennen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik drink nu een of andere vage rode wodka met jus d'orange.
Het smaakt op zich wel maar echt lekker is het niet te noemen.
Ja maar hier wen ik liever niet aan. Inmiddels is onze drankvoorraad ook opquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey je moet er aan wennen?
en is het gezellig?
is de meeting alweer voorbij dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hier wen ik liever niet aan. Inmiddels is onze drankvoorraad ook op![]()
Ik zit gewoon thuis en baal daar als een stekker van
Ik ben niet op de meetquote:
oow okee ik dacht dat jij er ook heen wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet op de meet![]()
Geen geld om naar purm te gaan he
ik geen tijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet op de meet![]()
Geen geld om naar purm te gaan he
Doe eens delenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit lekker op me terras in het zonnetje te genieten van een lekker koud pilsje
Nee ik hoop er volgend weekend wel bij te zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee ik dacht dat jij er ook heen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |