Ik vind van welquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Heul niet.
Ze is eindelijk eerlijk en dan gaat Jack zo doen de lul
Ze had gewoon eerder tegen jack moeten zeggen dat ze het niet wilde!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Heul niet.
Ze is eindelijk eerlijk en dan gaat Jack zo doen de lul
Ga je mee badderenquote:
Dat roept ze al weken tegen hemquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze had gewoon eerder tegen jack moeten zeggen dat ze het niet wilde!![]()
(ik word gedwongen te kijken bijna)
Hihi nu moet ik weer denken aan zeurfeesquote:
Loenaaquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
hé huppelt ben je nou uit de kast gekomen?
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vul je geslacht eens in dan en post je tieten
Pff daar hoef je toch niet voor uit een kast te komenquote:
Met mij ook, lang weekend hequote:
Nee, ik ga Bart neuken.quote:
Hey pas op je woordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
slap aftreksel nog slappen dan ATWT en GTST bij elkaar
The bold heeft wel een paar mooie dames !quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
slap aftreksel nog slappen dan ATWT en GTST bij elkaar
rare wezens die vrouwmensenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff daar hoef je toch niet voor uit een kast te komen
Jazeker, rapportvergaderingen enzulksquote:
phoebiequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
The bold heeft wel een paar mooie dames !
Ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
En dan nog. Dan ben je niet hetero? Is dat erg dan?
Dat bedoel ik eigenlijk niet.quote:
ken ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
phoebie( omg ik begin mezelf echt triest te vinden )
Of in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk niet.
Maar dan kun je nog steeds bi zijn!
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk niet.
Maar dan kun je nog steeds bi zijn!
Alles goed?quote:
Ik heb het over haar postaantalquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is best prijzig voor een beurt.
Ik niet, volop aan het werk, maar nu wel eindelijk weekendquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jazeker !
Ik heb vakantie.
En u ?
Op stap dit weekend ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik niet, volop aan het werk, maar nu wel eindelijk weekend
Jup, jij dan?quote:
Waar woon je trouwens?quote:
ik wil jou wel eens in badpak zienquote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens in badpak zien
Jij zal nooit een note krijgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben gewoon echt lief.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij zal nooit een note krijgen
quote:
Ga weg man, gewoon doorzwemmenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zwem niet graag buiten, want dat is mij te koud
Zelfs dan kun je notes krijgen, ik heb er 5 alle 5 positiefquote:
Oh. Dan ben ik een neutrale user.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dan kun je notes krijgen, ik heb er 5 alle 5 positief_!
Nee, ik denk dat het aan de mods ligtquote:
en je pasje graag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat wil je weten ?
Mijn pincode ?
Ik kijk ook niet naar ATWT hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:11 schreef 78RPM het volgende:
Ben ik effe blij dat ik niet naar die onzin kijk!Gelukkig, kutwijven heb ik niets mee!
Kutten dan weer wel natuurlijk...
Had je 2 uur eerder online moeten zijn, hadden we de boel samen vol kunnen baggeren.quote:
Wat ben je vroeg wakker eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je 2 uur eerder online moeten zijn, hadden we de boel samen vol kunnen baggeren.
Heb net weer geslapen. Maar nu wordt ;t echt niks meerquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg wakker eigenlijk
Lily en holden moete gewoon lekker uit elkaar gaan.quote:
Dat kennen we niet hebben he. Hoe laat komt ll?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb net weer geslapen. Maar nu wordt ;t echt niks meerIk laat Bart wel verdertukken, anders gaat ;ie chagrijnig doen.
Nope. Dan krijg ik geen booteh meer. LL is 10 over 2 op ;t stationquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lily en holden moete gewoon lekker uit elkaar gaan.![]()
[..]
Dat kennen we niet hebben he. Hoe laat komt ll?
Kloppend gemaakt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lily moet gewoon lekker uit elkaar gaan.![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Dan krijg ik geen booteh meer. LL is 10 over 2 op ;t station
Die zit helaas weer in een dipquote:
Neequote:
Erwin is te lief om in een dip te zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit helaas weer in een dip![]()
DW als we gaan roadtrippen gaan we erwin ontvoeren ok?
Stuur ik je ff een fotootjequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NeeDat wordt ook leuk straks, aangezien ik maar 1 onduidelijke foto van jou gezien heb
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin is te lief om in een dip te zitten.
Is goed
Maar die moet dan wel in de kofferbakquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Misschien mag Bart dan ook wel mee
Op de trekhaakquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar die moet dan wel in de kofferbak
Zijn arme anusquote:
Ik doe ook een legging aan hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he?
Maar heb wel een rokje aan (met legging want tis fukkin' koud)
Tof! Was het wat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef Giertje het volgende:
vandaag bij mijn ouders veteranen optoch kijken
geen idee ik ga er zometeen heen begint om 12 uurquote:
Kofferbak toch maar dan?quote:
Nais!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ik ga er zometeen heen begint om 12 uur
degene die dat dorp heeft bevrijd is er ook bij in de optocht voor de laatste keer
Meenemen naar IJlst voor het hondje?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kofferbak toch maar dan?
Weten we al wat we dan gaan doen met erwin?
uhuh en 9 mei hier in apeldoorn ook voor de laatste keer daar ga ik ook heenquote:
Ga je de hond meegeven aan Erwin?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meenemen naar IJlst voor het hondje?
Awesome. Ik ga niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en 9 mei hier in apeldoorn ook voor de laatste keer daar ga ik ook heen
beetje te ver voor jequote:
NEEquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je de hond meegeven aan Erwin?
Beetje heel veelquote:
Logisch.quote:
jammerquote:
Wordt leuk als ik het huis uitgaquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wordt leuk als ik het huis uitga
Mijn liefjesquote:
awwwquote:
quote:
Ghehehe De kat die wij vroeger hadden was een hoer en vond het leuk om in mijn kast te bevallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]mn kat lag donderdag in m;n kast te slapen (as usual
) en ik wou ;r niet wakker maken toen ik weg moest dus heb ik m;n kamerdeur maar open laten staan
Die van ons deed ;t tenminste op m;n ouders kamer, achter de kerstspullenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe De kat die wij vroeger hadden was een hoer en vond het leuk om in mijn kast te bevallen![]()
Ik kwam dus regelmatig thuis en vond dan jonkies tussen mn kleding
Moet ik je even goed wakker maken?quote:
Ja, pijp me eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je even goed wakker maken?
Ik dacht meer aan een slag voor je hoofd of een koude douchequote:
Nah, nee, bedanktquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een slag voor je hoofd of een koude douche
Dan nietquote:
paracetamol?quote:
Nee doe ik niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |