Op een playmobil-poppetje bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Is dat die kneus die op Justin Bieber wilt lijken?
ik dacht dat dat de nieuwe hype was voor 16-jarige meisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
WIE DE NEUK IS JUSTIN BIEBER? ik ken die hele naam niet!
nou ja, als ze het niet weten, dan kan de jury niet 'tactisch' naar een gelijk spel toewerken zeg maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, waarom niet... Zo werkt het op tv.
Kijk maar op Twitter.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Berndt, die lange met donker haar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, die absoluut niet.
Die ene met dat litteken.. niet die blonde, en niet Tom.
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah op zeker.
zodat volgende week de mensen meer gaanstemmen. want je stem kan weleens erg belangrijk zijn.
deden ze vorig seizoen ook vroeg in t seizoen volgens mij
Maar dat doen we wel. Alleen zijn kapsel is misschien onvergetelijk, maar dat was al vereeuwigd bij wat speelgoed.quote:
Hou dat zo !!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
idd.. ik heb het al gezien en gehoord op tmf terwijl ik aan het sporten wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef verleiding het volgende:
[..]
Houden zo. Je mist niks, geloof me.
Da's een buitenlandse Jimquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft bij moblo onder tektonische plaat.
Vorige week had je nick awards geloof ik, zag ik hem voorbij komen, wat een sukkeltjequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Karina het volgende:
Die Bieber waar jullie het steeds over hebben ken ik dus ook al weer niet. Ik ken die naam alleen uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |