Flikker op kneus!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[h1]Dubbel topic[/h1] Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Ik ook, maar anders kakte Karin Bloemen inquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:
Degene die het topic volmaakt (post 301) maakt een nieuw topic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
rot op naar je eigen topic danquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja dat vind ik ook, maar dan hoef je nog niet Koos z'n acties te gaan vergoelijken door te zeggen van "ja maar die misdaden waren wel erg lang geleden begaan...". Want de levenslange gevangenisstraf is levenslang juist omdat we de misdaden zo erg vinden dat de zwaarte ervan niet afneemt over tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef venomsnake het volgende:
En ben bovendien van mening dat iedereen recht op privacy heeft, zo werkt dat gewoon in een rechtstaat, en ik wil dat graag zo houden!
Nouja, op zichzelf ik ook niet. Maar zijn onderzoeksjournalistiek bestaat natuurlijk bij de gratie dat het reclameinkomsten genereert. Zonder uitzending geen onderzoek, en zonder onderzoek waren de nabestaanden schijnbaar nog steeds in het ongewis over de precieze details omtrent de dood van hun kinderen. Ik vind dat die het recht op het kennen van de feiten wel hebben.quote:Ik zie het nut niet in van de reportage van De Vries.
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef Adelante het volgende:
Dit is het goede topic toch?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.
Ja, jammer dat ze bezet is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Q.E.D., toch onder de indruk van die Ruslandmevrouw he?
Nopequote:
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
NopeHeb jeje toch vergist, let op het topicnummer. Van dit topic: 1443553, de andere: 1443552 Die was dus eerder, deze kan dus dicht.
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Waarom is het zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Mijn Atheist zeg...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Waarschijnlijk een weddenschap met iemand, dat hij een topic open kan houdenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |