Whehe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLB is waarschijnlijk stil omdat al die bazen bitches aan het hosselen zijn?
waarom ben je zo grappigquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Dony doet Whitney?
'Cause I'm saving all my love for foooooooood.'
Die achtergrondzangeressenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Daar heb je dat "geef mij een hamburger"-bedelhandje weer.
Wellusquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doen we hier niet aan, schatje
jaja, stiekem heb je alles tot nu toe gevolgd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Whehe.
Nouja me vriendin kijkt deze shit en ik ben aan het gamen () en ik dacht even kijken wat Fok! van de GaGa act vond, zodoende.
Volgend jaar hossel jij al die chickies in het publiek!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:02 schreef Paul het volgende:
Motorbloempje ik had de lapo bitch
Ja idd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dony is eigenlijk een zanger voor in een Restaurant met een lekker Jazz muziekje op de achtergrond
Ga in ONZ fipos makenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaja, stiekem heb je alles tot nu toe gevolgd!
Dan ga ik hangen over Stacey heen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgend jaar hossel jij al die chickies in het publiek!
Je valt ook voor de ogen van Danielle?quote:
Doe dat rijmpje nog es:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Anonymousz het volgende:
dony & stacey are in love
aandacht, gewoon aandacht is waar ze op geilt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Ach ja, Stacey vind alle aandacht van mannen leuk, maakt niet uit van wie.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je valt ook voor de ogen van Danielle?
Er is dus nog kans voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Ach ja, Stacey vind alle aandacht van mannen leuk, maakt niet uit van wie.
K-I-S-S-I-N-G...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doe dat rijmpje nog es:
Dony & Stacey sitting in a tree....
Dat doet ze zelf ook, hebben we gezien.quote:
k i s s i n gquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doe dat rijmpje nog es:
Dony & Stacey sitting in a tree....
Er zal toch wel iemand goed zijnquote:
Oh?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf ook, hebben we gezien.
Wie? Nee serieus ik kijk dit niet hoor, ik herken alleen die dikke negert en misschien nog wel een paar omdat ik het af en toe eens wazig voorbij zag komen of iets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je valt ook voor de ogen van Danielle?
quote:
Podiumval.quote:
is geen neger....quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wie? Nee serieus ik kijk dit niet hoor, ik herken alleen die dikke negert en misschien nog wel een paar omdat ik het af en toe eens wazig voorbij zag komen of iets.
je geloofwaardigheid, hij smelt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wie? Nee serieus ik kijk dit niet hoor, ik herken alleen die dikke negert en misschien nog wel een paar omdat ik het af en toe eens wazig voorbij zag komen of iets.
Dat is raar, dat zijn Koreanen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Er is geen Loempia te krijgen nu op straat, die loempiabakkers zitten allemaal daar in de studion
Je snapt de matige woordgrap van vallen niet....quote:
ik zie het nu pasquote:
eigenlijk welquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jonguh me vriendin riep me omdat GaGa toch... :$
Undercover zijn ze, uit het noorden!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vietnamezen, maar dat doet er niet toe
yeah die jury doet alsof ze een blik vol wereldsterren hebben opengetrokkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens de jury zijn ze allemaal 'geweldig'
Nu weet ik het zeker. Jij zit hier in dezelfde kamer. Mijn vrouw zei het net ook op hetzelfde moment!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
die groep vind ik ook echt niets, die 4 Granted....
Nee Ain't nobodyquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Jongens die gaan zingen "I''m every woman"?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker. Jij zit hier in dezelfde kamer. Mijn vrouw zei het net ook op hetzelfde moment!
Ieder jaar weer beter dan het vorigequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die jury doet alsof ze een blik vol wereldsterren hebben opengetrokken
J.! Hoe was je spineonazi?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
wat een bagger programma is het toch ook elke keer weer.
quote:
ik corrigeer me.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
het verbaast me enigszins... vind ze niets, maar het klinkt niet hééél slecht...
ik ga punten scorenquote:
Bieber gaat het nu ook voor jou verkrachten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
het verbaast me enigszins... vind ze niets, maar het klinkt niet hééél slecht...
Super gay ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Die gozert met zijn haar over zijn oren daar moet snel de schaar in.
Oren erafquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Die gozert met zijn haar over zijn oren daar moet snel de schaar in.
Goed te doen moblo beter dan 4granted.quote:
Slecht gekozen nummer dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit is een moeilijk nummer om te zingen, vooral voor meerdere mensen.
Ze klinken niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
Vreemd genoeg klinken ze dit keer samen beter dan solo
maar niet goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het veeeeeeel beter dan vorige week
Tis tenminste wel een enthousiaste coach..quote:
zelfs met de halve zandbak er in is 't nog beter!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed te doen moblo beter dan 4granted.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
Wat nou, Eric. De meeste kijkers kennen dit niet?
Oh trouwens, volgens mij kan hij best gelijk hebben.
i dont carequote:
Mja, kijk naar een Paul hier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
ja, ik ken 't origineel ook. Vind 't sowieso geen briljant nummer, maar dit maakte het echt alleen maar slechterquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
I hope soquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
Heeft Stacey wat gedronken/gesnoven/geslikt?
Stacey is op dreefquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
Heeft Stacey wat gedronken/gesnoven/geslikt?
Meisjes van 14 kennen dat nummer denk ik ook niet. Die luisteren alleen yo nigga whats up met een beatje eronder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik ook en dat was toch een heel stuk beter, dus alleen maar iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me oud door Eric. Ik ken het orgineel.
viespeukquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me oud door Eric. Ik ken het orgineel.
quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ha! Ik ken meer nummers dan jou van vroeger
uhuh. Waar was jij tijdens Woodstock?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ha! Ik ken meer nummers dan jou van vroeger
Psiesquote:
Angela is echt zo'n moedereend.. Vind haar superquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Apotheose het volgende:
angela probeert het altijd weer recht te praten. Vind het echt een lieve vrouw
Waarom zegt die jury eigenlijk dat het niveau dit jaar zo hoog is terwijl ik het al 2 weken om te janken vind.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs met de halve zandbak er in is 't nog beter!
Alle Gaga fans kennen de 'echte' muziek nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
Gaan we nu ook de lineaal erbij pakkenquote:
quote:
omdat het Nederland is..quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom zegt die jury eigenlijk dat het niveau dit jaar zo hoog is terwijl ik het al 2 weken om te janken vind.
die blonde is beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Valt er nog wat te kijken, ik bedoel komen er nog wat betere kandidaten of kan ik gerust weglopen?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik zie ze wel groeien, maar niet beter worden
haha, toch geen punten voor jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
en wedden dat al die geile jonge tienermeisjes gaan stemmen
Daar sloegen de nonnen mee, liever niet dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan we nu ook de lineaal erbij pakken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Angela is echt zo'n moedereend.. Vind haar super
Ik ben Gaga fan maar ken ook "echte" muziek (wat dat ook is).quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Alle Gaga fans kennen de 'echte' muziek niet
Voor de lol moet je BadBoyz nog bekijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Valt er nog wat te kijken, ik bedoel komen er nog wat betere kandidaten of kan ik gerust weglopen?
Wil je mij aaien over mijn bolquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had je jong ingeschat maar niet zo jong.Nu snap ik die Giel-fase van je beter.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar sloegen de nonnen mee, liever niet dus.
je bent te jong voor mequote:
maar ook weer heel moeilijk nummer om te zingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh Christina is een van de betere popmuziek.![]()
Lees: zoom met camera op ogen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
Als ze dit een beetje goed doet dan is ze door
quote:
Klopt, maar ze probeert zo heerlijk toch iets positiefs er van te makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar ze heeft geen gelijk over die jongens!
Ze is veel knapper dan Esmee...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou der wel geven.
Ze lijkt wel een beetje op Esmee Denters maar dan een stuk knapper.
quote:
Jammer dat ze haar stopwatch wat vroeg indrukte.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat was echt een heeeeeeele mooie timing in de openingszin
ze is dewi nietquote:
Nee hoor, de timing was het enige dat goed was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat ze haar stopwatch wat vroeg indrukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |