Dat is Gaga dan ook niet. Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef D. het volgende:
Ik vind het ruk, maar ik vind Gaga zelf ook niets bijzonders
Dus datquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef D. het volgende:
Ik vind het ruk, maar ik vind Gaga zelf ook niets bijzonders
Zie mijn post hierboven ergensquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:57 schreef Paul het volgende:
Caro Emerald had deze beter gecovered
Haha jij bent zeker doofquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...
het eerste deel was duidelijk beter, maar ik vond 't echt heel goed
Hij is al verloren, vrees ik. De nieuwe generatie luistert niet naar muziek, maar kijken naar aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Later als je groot bent snap je wat ik bedoel
Bekkie jij over Giel, Giel is als een vader voor mij, dus hiermee breek jij ook mijn hartjequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Let wel, dit is Lady GaGa, een vrouw die volgens een door Stees ingehuurde josti-coach voor geen meter kan zingen.
Iedereen die vrijwillig op tv komt is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Gaga dan ook niet. Aandachtshoer.
ik ben groter dan jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Later als je groot bent snap je wat ik bedoel
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie jij over Giel, Giel is als een vader voor mij, dus hiermee breek jij ook mijn hartje
Iedereen die met een telefoon op haar hoofd loopt net iets meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen die vrijwillig op tv komt is een aandachtshoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |