uhm...quote:
Wel geneog tijd om te Fok!en hè? HÈ?!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm...![]()
Ik heb toch helemaal geen tijd om aan zo'n programma mee te doen.
Oh ik ging juist net meedoenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef L.no het volgende:
Ik ben te melig nu..
ff afkoelen, voordat mensen gaan huilen om mijn humor.
quote:
Voor zo'n sneu datingprogramma ook niet tochquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien.
ZEG HET L.NO, ZEG HET!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet je humor hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.
Maar ik ben geen clown.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.
Het gaat om dat je niet goed hoef uit te zien. Die manwijf met mascara scoorde zelfs.quote:
Nee, blijf bij onze kant. We moeten hem overtuigenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
We kennen luctor. Dan heeft er eindelijk een chick voor 'm gekozen in TMO en dan zegt ie: nee kga toch niet met je uit.
En dan kent heel Nederland het begrip "een luctortje"
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wisten jullie dat Chica Bonita ook een paar afleveringen mee heeft gedaan.?
Zou ik dan eigenlijk wel moeten doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
We kennen luctor. Dan heeft er eindelijk een chick voor 'm gekozen in TMO en dan zegt ie: nee kga toch niet met je uit.
Alleen daarom moet ie al meedoenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef jna het volgende:
[..]
Dankje. Zoek jij de site waar hij zich kan opgeven?
Godgloeiende, dat ook nog ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
Maareh, sinds wanneer zitten de studio's in de straat van Luctor?
Veel verder weg gaat niet werken hoor
Ik zie alleen dat ze vragen om publiek..quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef jna het volgende:
[..]
Dankje. Zoek jij de site waar hij zich kan opgeven?
Ik en Dean halen hem op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
Maareh, sinds wanneer zitten de studio's in de straat van Luctor?
Veel verder weg gaat niet werken hoor
Ja waar moet ie 'm naartoe rijden dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef Piles het volgende:
Rijdt die Robert ten Brink niet meer rond met die caravan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we eerst een slachtoffer hebben die een band instuurt natuurlijk
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we eerst een slachtoffer hebben die een band instuurt natuurlijk
What the fok?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wisten jullie dat Chica Bonita ook een paar afleveringen mee heeft gedaan.?
Zoek een chick voor luctorquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef L.no het volgende:
verveel me..
ik ook.quote:
Ja, ik ga ook gamen denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook.
Probeer een spel te starten, maar het blijft in het laadscherm hangen.
Dzjenn uit Vlissingen was al te ver wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof hij een meid wilt uit Limburg.
Kan je nagaan.quote:
Dat gaat me inderdaad te ver.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof hij een meid wilt uit Limburg.
Alleen als ze in dezelfde straat wonen denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Ik moet bij hem wonen om echt meisjes te koppelen.
Daar wonen niet echt leuke meiden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen als ze in dezelfde straat wonen denk ik
Dus je blijft voor altijd single?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar wonen niet echt leuke meiden.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar wonen niet echt leuke meiden.
Of echte Zeeuw: alleen als ze in hetzelfde huis wonenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Incest.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Of echte Zeeuw: alleen als ze in hetzelfde huis wonen
Zeg, kun je je energie niet beter in iemand steken waar je een redelijke kans van slagen hebt?quote:
Ik ben gewoon koppig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, kun je je energie niet beter in iemand steken waar je een redelijke kans van slagen hebt?
Bied je jezelf aan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, kun je je energie niet beter in iemand steken waar je een redelijke kans van slagen hebt?
Je analyse schiet niet echt op hèquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben gewoon koppig.
Jij hebt toch een vriendin?
Ik dacht serieus dat je eentje had.quote:
Nee, ben eeuwig singlequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je eentje had.
Vanaf het begin.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef L.no het volgende:
Een nieuwe missie!
Nee hoor. Ik word niet jaloers op je. Je verdient een leuke vriendin.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het schijnt
[..]
![]()
En Luc: nu niet jaloers gaan doen
Dat klopt. Ik ken genoeg leuke meiden.quote:
Gaat dat ooit nog gebeuren dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik toch nog niet ontmoet.
Morgen ben ik in de stad. Dus ze mag komen als ze wil.quote:
Iemand anders dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En wanneer ga jij je energie op iemand anders richten?
Hard to get is not a game it's a way of life.quote:
Heyquote:
Post dan ook gelijk even een foto.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef jna het volgende:
Oh silvie vd vaart is ook nog best leuk met kort haar
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Post dan ook gelijk even een foto.
Is dat Silvie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje rare bek trekt ze alleen
Nee? Je zou niet je huis uitkomen voor dr?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat Silvie.Ik zou haar niet herkennen, denk ik.
![]()
Persoonlijk vind ik kort haar bij vrouwen niets eigenlijk.
Voor wie wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nee? Je zou niet je huis uitkomen voor dr?
Dat dusquote:
Ja, voel me een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
[..]
allebei?
Hm? geruild van leven?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik niet
Overal spierpijn, gaar, misselijk en flinke hoofdpijn
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik niet
Overal spierpijn, gaar, misselijk en flinke hoofdpijn
Denk hetquote:
Wel goed hoor, lekker weer eens aanpakkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe was het werken trouwens, Dean?
Dankjequote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel goed hoor, lekker weer eens aanpakken
Nee, was voor twee dagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mag je daar nu blijven? Heb je daar een contract nu?
Ik heb dat allemaal gemist namelijk![]()
Logisch toch? Iedere keer als ik het vraag, is hij weer weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
grrr klinkt niet echt vriendelijk.
oh.. Dat is wel jammer.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch toch? Iedere keer als ik het vraag, is hij weer weg.
Heb nog niks gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:41 schreef jna het volgende:
Heeft L.no al een chick voor je gevonden pillie?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:39 schreef PieterBas het volgende:
What the fok?!?
Krijg ik een mailing van een bedrijf.. (niet het bedrijf waar ik werkzaam voor ben).. met:
Beste collega,
Zal maandag mijn werk even op de hoogte brengen van deze situatie, want ik heb net een vast contract getekend en heb ook geen intentie om weg te gaan.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:39 schreef PieterBas het volgende:
What the fok?!?
Krijg ik een mailing van een bedrijf.. (niet het bedrijf waar ik werkzaam voor ben).. met:
Beste collega,
Zal maandag mijn werk even op de hoogte brengen van deze situatie, want ik heb net een vast contract getekend en heb ook geen intentie om weg te gaan.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:56 schreef PieterBas het volgende:
Zal het andere bedrijf wel bellen, dat ik nog een x aantal maanden salaris en een leaseauto krijg...Dat is hun straf
Als het zo snel en makkelijk kon zijn...quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:41 schreef jna het volgende:
Heeft L.no al een chick voor je gevonden pillie?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:26 schreef PieterBas het volgende:
Had vanmorgen een wedstrijd, land ik een beetje verkeerd tijdens het verspringen en zei zoiets als:
aauw, dat was op het stuitje...
staat daar net iemand die altijd die videorapportages maakt...
Ben je weer mooi klaar mee danquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:51 schreef PieterBas het volgende:
gezien zijn type humor, gaat ie dat ook de gehele tijd gebruiken
Ik hoop toch echt dat morgen rond deze tijd de stand in de eredivisie anders is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iedere keer het idee dat het zondag is vandaag
ik ook!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iedere keer het idee dat het zondag is vandaag
Morgen om deze tijd staan we een punt voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat morgen rond deze tijd de stand in de eredivisie anders is.
ik zal er voor duimenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen om deze tijd staan we een punt voor
Gaan die lui toch gewoon wat lager vliegen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
Ik begin me wel zorgen te maken over die aswolk trouwens, economische gevolgen zijn echt enorm
KLM alleen al draait 5 tot 10 miljoen verlies per dag
Niemand weet hoe hoog de as zit, en welke concentratie schadelijk is. Dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaan die lui toch gewoon wat lager vliegen?
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Niemand weet hoe hoog de as zit, en welke concentratie schadelijk is. Dus dat gaat 'm niet worden.
Kan ze niet de andere kant om vliegen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop alleen voor mn couchsurfer dat ze morgen of zo weer gaan vliegen want ze moet maandag naar huis
Jah, idd, vanavond Dusseldorf - Amsterdam waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef jna het volgende:
KLM gaat nu toch een paar testvluchten doen om te kijken hoeveel as er is?
Sorry, maar:quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
joh dat kan de klm toch wel hebben
die gaan echt niet over de kop van een dag of wat
ze moet naar zwedenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ze niet de andere kant om vliegen?
Dat zal ook wel jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef jna het volgende:
Ik las ook dat er een aantal lijken op schiphol liggen te wachten
Sorry, maar dan leef je gewoon in je eigen beperkte wereldjequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde trouwens KLM
kleinere bedrijfjes zitten uiteraard wat meer in een gevarenzone
maar ja dat is het leven van een ondernemer he
ik kan me daar echt geen zorgen om maken of zo
of ik denk gewoon anders over bepaalde zaken, zou dat ook kunnen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal ook wel ja
In Engeland raakt het verse fruit al op hoorde ik, dat wordt normaal ingevlogen vanuit Zuid en Midden-Amerika.
[..]
Sorry, maar dan leef je gewoon in je eigen beperkte wereldje![]()
Heul niet, in Engeland eten ze geen fruitquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal ook wel ja
In Engeland raakt het verse fruit al op hoorde ik, dat wordt normaal ingevlogen vanuit Zuid en Midden-Amerika.
[..]
Sorry, maar dan leef je gewoon in je eigen beperkte wereldje![]()
Dat kan sowieso welquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan de prijs voor benzine weer omlaag
En waar baseren die verliezen op dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
Ik begin me wel zorgen te maken over die aswolk trouwens, economische gevolgen zijn echt enorm
KLM alleen al draait 5 tot 10 miljoen verlies per dag
Eigenlijk wel inderdaad. Maar om de één of andere reden gebeurd dat niet zo vaak.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel inderdaad. Maar om de één of andere reden gebeurd dat niet zo vaak.
Uit betrouwbare bron komt nog een flink zooi via Harwich, Newcastle of Hull gewoon binnen hoor... zoals altijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal ook wel ja
Het meeste fruit komt toch ook via containerschepen binnen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron komt nog een flink zooi via Harwich, Newcastle of Hull gewoon binnen hoor... zoals altijd
Maar met al die geannuleerde vluchten wordt er geen kerosine verbruikt, dus minder vraag naar kerosine, hierdoor daalt de vraag naar olie en kan de prijs voor olie omlaag en daardoor kan de rpijs voor benzine dan ook omlaagquote:
Een grote bedrijf kan ook gewoon snel omvallen hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde trouwens KLM
kleinere bedrijfjes zitten uiteraard wat meer in een gevarenzone
maar ja dat is het leven van een ondernemer he
ik kan me daar echt geen zorgen om maken of zo
yep, zeker uit Nederlandquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het meeste fruit komt toch ook via containerschepen binnen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je er zorgen om moet gaan hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een grote bedrijf kan ook gewoon snel omvallen hoor
Neu, dan verliezen duizenden mensen hun baan, wat kan jou het schelenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat je er zorgen om moet gaan hebben.
Als ik mij zorgen zou moeten maken om iedere bedrijf dat mogelijk om zou kunnen vallen. Kan ik me altijd wel zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, dan verliezen duizenden mensen hun baan, wat kan jou het schelen
iddquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik mij zorgen zou moeten maken om iedere bedrijf dat mogelijk om zou kunnen vallen. Kan ik me altijd wel zorgen gaan maken.
Het gaat nu om iets meer dan 1 bedrijf hè, gaat nu om een hele sectorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik mij zorgen zou moeten maken om iedere bedrijf dat mogelijk om zou kunnen vallen. Kan ik me altijd wel zorgen gaan maken.
En wie betaalt dat...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
En anders word het wel gered door staatssteun
Is Schiphol dan niet in handen van de staat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
en zo werkt de economie gewoon
en het zal zo'n vaar niet lopen met schiphol ben ik van mening
En anders word het wel gered door staatssteun
Ze haalt Schiphol en KLM beetje door elkaar denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Schiphol dan niet in handen van de staat?
quote:De luchthaven is eigendom van de Schiphol Group (statutaire naam: "N.V. Luchthaven Schiphol"), met als aandeelhouders de Nederlandse Staat, en de gemeenten Amsterdam en Rotterdam.
We sturen nog wel een rekening naar Ijslandquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, dan verliezen duizenden mensen hun baan, wat kan jou het schelen
Dat valt toch ook onder "ieder bedrijf"quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat nu om iets meer dan 1 bedrijf hè, gaat nu om een hele sector
KLM is al in handen van die Fransen, dus draaien die Fransen er voor op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze haalt Schiphol en KLM beetje door elkaar denk ik
[..]
Inderdaad. IJsland is wel lekker bezig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We sturen nog wel een rekening naar Ijsland
Beste Ijsland,
Na Icesave willen wij ook nog een compensatie vanwege die vulkaan van jullie...
Groetjes,
Jan Peter
Schiphol wel.. ongeveer 70%.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Schiphol dan niet in handen van de staat?
Dus volledig in overheids handen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Oh, en preciezer:
Nederlandse staat (75,8%)
Gemeente Amsterdam (21,8%)
Gemeente Rotterdam (2,4%)
Dear Jan Peter,quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. IJsland is wel lekker bezig de laatste tijd.
ik was idd de boel een beetje door elkaar aan het husselenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Oh, en preciezer:
Nederlandse staat (75,8%)
Gemeente Amsterdam (21,8%)
Gemeente Rotterdam (2,4%)
Het bedrijf is eigenaar en exploitant van Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam Airport en Lelystad Airport en bezit 51% van de aandelen in Eindhoven Airportquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus volledig in overheids handen.![]()
Waarom trouwens ook de gemeente Rotterdam?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dear Jan Peter,
We've sent you the cash you requested.
Inderdaad, die hebben toch hun eigen vliegveld. Samen met Den Haagquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus volledig in overheids handen.![]()
Waarom trouwens ook de gemeente Rotterdam?
vrouwen kunnen ook niet multitasken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was idd de boel een beetje door elkaar aan het husselen
koken, de koelkast opruimen en fokken tegelijk is ook wat veel
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het bedrijf is eigenaar en exploitant van Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam Airport en Lelystad Airport en bezit 51% van de aandelen in Eindhoven Airport
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schiphol_Group
HO HO, Rotterdam The Hague Airport hequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het bedrijf is eigenaar en exploitant van Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam Airport en Lelystad Airport en bezit 51% van de aandelen in Eindhoven Airport
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schiphol_Group
Geniale actie was dat ja, Rotterdam - The Hague Airportquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, die hebben toch hun eigen vliegveld. Samen met Den Haag
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dear Jan Peter,
We've sent you the cash you requested.
Den Haag wil ook overal bijhoren..quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniale actie was dat ja, Rotterdam - The Hague Airport
quote:
Waarom is dat trouwens?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniale actie was dat ja, Rotterdam - The Hague Airport
Naamsbekendheid, dat politieke figuren enzo kiezen voor Rotterdam als ze naar Den Haag moetenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Waarom is dat trouwens?
nou het eten en de koelkast gaan primaquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook niet multitasken.
kejquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Naamsbekendheid, dat politieke figuren enzo kiezen voor Rotterdam als ze naar Den Haag moeten
Niet zo heel gek, gebeurt overal ter wereld (Londen Stansted/Luton/Gatwick)
Alles ligt gevoelig in Rotterdam.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen ligt het wat gevoeliger hier, tussen Rotterdam en Den Haag
Helaas wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef PieterBas het volgende:
Nou, bij een kleine groep supporters.. die het voor de rest moet verneuken...
overigens zitten die niet alleen in Rotterdamquote:
er zitten hier een boel Bedrijfseconomen... dusquote:
Ze zitten voornamelijk in Rotterdan, Den Haag, Utrecht en Amsterdam. En helaas doen ze dan een sjaaltje of shirtje van een bepalde voetbalclub uit die stad aan en gaan ze lopen rellen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
overigens zitten die niet alleen in Rotterdam
Dat klopt en dan krijg je dit soort discussies.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zitten hier een boel Bedrijfseconomen... dus
ah vandaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Het ís een leuke discussie. Ik bedoelde het niet negatief, ik vergat alleen de smileysquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Het ís een leuke discussie. Ik bedoelde het niet negatief, ik vergat alleen de smileys
Best leerzaam enzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
?
![]()
KLM Boeing 737 staat klaar voor vertrek op Schiphol, gaat zo de lucht in voor een testvlucht
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
?
![]()
KLM Boeing 737 staat klaar voor vertrek op Schiphol, gaat zo de lucht in voor een testvlucht
Het feit dat jij het uberhaupt vroeg was juist de reden van mijn spraakloosheid.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had niet eens twijfel verwacht, maar een keiharde afwijzing![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Het feit dat jij het uberhaupt vroeg was juist de reden van mijn spraakloosheid.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
KLM zit op 41.000ft (12,5km) en stort nog niet neer.
Tja, dat is met elke aan-de-grond-houden-actiequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef jna het volgende:
Zullen al die medewerkers blij mee zijn. Al die reizigers zien opeens een vliegtuig opstijgen, kan je daar gaan uitleggen dat het allen nog niet met een vol vliegtuig kan
Ja snap ik. Maar sommige mensen zijn al irritant als ze 30 minuten moeten wachten, laat staan na 2 nachten op Schiphol.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, dat is met elke aan-de-grond-houden-actie
True, ik zou er ook niet graag staan uitleggen nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar sommige mensen zijn al irritant als ze 30 minuten moeten wachten, laat staan na 2 nachten op Schiphol.
Net alsof de mensen van KLM hier blij om zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Zoals die mensen die tegen journalisten tekeer gaan dat ze nooit meer met KLM vliegen!
De KLM doet dit expres om hun vakantie te verpesten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Zoals die mensen die tegen journalisten tekeer gaan dat ze nooit meer met KLM vliegen!
Zit die niet ergens op een luchthaven vast?quote:
Kutargument, dat er doden gingen vallen hadden ze van te voren moeten bedenkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef jna het volgende:
Ja maar laten we vooral langer in afghanistan blijven
Comedy Central.quote:
Risico van het vak. Moet je maar geen oorlogje gaan spelen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Kutargument, dat er doden gingen vallen hadden ze van te voren moeten bedenken
We hadden sowieso niet moeten gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef jna het volgende:
Ja maar laten we vooral langer in afghanistan blijven
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
Risico van het vak. Moet je maar geen oorlogje gaan spelen.
Precies. Shit happens, dikke pech.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Snap de ophef en extra nieuwsuitzending ook niet
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:09 schreef The_Dean het volgende:
Shit doesn't happen. Shit takes time and effort.
oh, de uitgekouwde komiek in de jamba reclamesquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Comedy Central.![]()
Straks de Jeff Dunham Show
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:09 schreef The_Dean het volgende:
Shit doesn't happen. Shit takes time and effort.
Ja, helaas welquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef L.no het volgende:
[..]
oh, de uitgekouwde komiek in de jamba reclames
Jamba reclanme?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef L.no het volgende:
[..]
oh, de uitgekouwde komiek in de jamba reclames
Jeff.quote:
quote:
Ik slaap ook al bijnaquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders zou ik al naar bed zijn gegaan.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik slaap ook al bijna
Net wel paar boterhammen gegeten, en die blijven nog braaf binnen
Delenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
chocotaart gemaakt
Je moet iets met je zaterdagavond
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
chocotaart gemaakt
Je moet iets met je zaterdagavond
Wat hij zegt.quote:
Zeeland en Friesland kan je best ff combineren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
kom maar halen!
ik ga niet en bakken en dan ook nog nederland doorcrossen om uit te delen he
heb geen auto en geen rijbewijs en op mn fiets word het toch wel een hele trip zo midden in de nachtquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
Zeeland en Friesland kan je best ff combineren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
Zeeland en Friesland kan je best ff combineren.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb geen auto en geen rijbewijs en op mn fiets word het toch wel een hele trip zo midden in de nacht
anders had ik het zeker gedaan
Hoezo zenuwachtig?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:00 schreef jna het volgende:
Zenuwachtige bedoeling wordt dat morgen tot 14.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |