ja dat zie ikquote:
Ik vond het ook niet goed klinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
Hij was niet eens zo heel goed trouwens, neem dat maar van mij aan.
Hij speelt precies zoals hij eruit ziet....ik wil hem aan mijn dochter koppelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
Hij was niet eens zo heel goed trouwens, neem dat maar van mij aan.
Dat was Endless Rain hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Rusty Nail![]()
Deze gast is ook verdwaasd trouwens.
Kan best, maar dit was het enige nummer wat ik ken van hun, dus ik wilde stoer doen met mijn kennis.quote:
Als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef UncleSam het volgende:
Stephanie en Amerins wegIn één klap twee dwazen weg
.
Als in 'van het handje' of politiek?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Mummiepak het volgende:
Lol, deze gast is lid van dezelfde partij als ik.
Die afleveringen zijn toch al veel eerder opgenomen toch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:53 schreef Wesleyz het volgende:
Volgens mij kijken ze in dit topic, want we riepen dat er meer typetjes moesten komen
En nu ineens paar afleveringen achter elkaaar![]()
T begint weer stuk leuker te worden zo xD
jup maar t gaat om het ideequote:Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn toch al veel eerder opgenomen toch.
Dat laatste.quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als in 'van het handje' of politiek?
Daar dacht ik ook al aan!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Als jij het zegt![]()
Je vader laten kiezen -->![]()
![]()
Instant Rage.quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Beter blijft Liset met d'r cup F nog even hangen.
Ik moest hardlop lachen toen ik dat hoorde.quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef heartwork het volgende:
Een zoen zonder snor is als een ei zonder zout
Er is niet heel veel leuks meer over nu.quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Mummiepak het volgende:
FOK! rouwt. 2 dames die hier in de schijnwerpers hebben gestaan zijn weg. Een zwarte dag in de TMO-reeks.
idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezondenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Bevin het volgende:
Ach niet te snel juichen mensen, Amerins komt gewoon de volgende uitzendingen weer terug want haar date was toch niet zo leuk..Zo'n aandachtshoer moet gewoon in het programma
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef Crientje87 het volgende:![]()
idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezonden
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, die dikke Amerins gaat weg en er komt een bijna net zo'n erge plork voor terug. Wat is dit
Ik zeg toch: dikke Amerins.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Hmm... Dan noem ik het bij deze een zeugquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Plork = prachtig lichaam, ontzettende rotkop (of prachtig lichaam onder rotkop)
Het is goed dat je zelf al 'eventueel' zegt, want ik denk dat het bij Amerins niets op lostquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef Mummiepak het volgende:
Een zak kan eventueel oplossing bieden.
haha dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Maar ik bedoelde dat nietquote:
quote:
Told ya.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
Joh, daar worden ze op geselecteerd. Vissenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
dat is niet coolquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:21 schreef StarGazer het volgende:
Máár ik heb wel 10 % korting gekregen bij de viswinkel. Who fukin cares
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk het eigenlijk alleen voor Tricky omdat ik haar ken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk het eigenlijk alleen voor Tricky omdat ik haar ken.
echt een faalkonijn is hijquote:
Maar niet bij haarquote:
Ik vind haar wel leuk gekleed. Ook voor haar.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar niet bij haar
En die bling bling vuilniszak die ze draagt...
En dan staat er bij haar "ondertitel": raakt liever geen vuilniszakken aan. MENS JE LOOPT ER ZELF IN 1!!
Awww ben je verliefd?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Desunoto het volgende:
Zelfs het meest stijlloze kledingstuk ooit, namelijk: een Yankees petje, staat bij Tricky leuk.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Hij heeft wat weg van die Vegan streaker
ik denk ook paulquote:
ze is niet wegquote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Adames het volgende:
Is die Erika nu weg?
Is een oud collega van me geweest tot een paar maanden geleden. Heel vervelend, dat wel, maar toch leuk om haar te zien daar.
Legendarischquote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vond het voor die laatste jongen nog sneuer dan voor Sander uit Wageningen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vond het voor die laatste jongen nog sneuer dan voor Sander uit Wageningen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef leFUCK het volgende:
ik heb me toen zo ongelooflijk kapot gelachen
volgens mij was dat ook de enige keer dat er echt helemaal niemand overbleef bij de 1e ronde!
Dit is dan weer een typisch 'Sharp Knees ' geval volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens kijken. De vrouwen worden wel steeds lelijker zeg. Er zit er niet één tussen waardoor ik uberhaupt uitgekozen zou willen worden.
Grootste natuurramp was die Amerins, blij dat ze eruit is. Wat een lelijke nageboorte.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:02 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Dit is dan weer een typisch 'Sharp Knees ' geval volgens mij.![]()
Maar op zich is het er niet op vooruit gegaan nee.
Wacht maar af tot volgende maand!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef leFUCK het volgende:
[..]
heb me toen zo ongelooflijk kapot gelachen
volgens mij was dat ook de enige keer dat er echt helemaal niemand overbleef bij de 1e ronde!
Er zitten best wat toffe meisjes tussen hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens kijken. De vrouwen worden wel steeds lelijker zeg. Er zit er niet één tussen waardoor ik uberhaupt uitgekozen zou willen worden.
Kun je ze eigenlijk zelf ook wegdrukken als je echt niet wil?
wat is er volgende maand dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot volgende maand!
dat valt reuze mee. in het 1e seizoen stonden er leukere tussen. en daarbij blijven meestal alleen de niet leuke over.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten best wat toffe meisjes tussen hoor.
En er was er laatst toch eentje die niet echt enthousiast was met een meisje, dus die toen gewoon alleen weg ging ipv met haar.
Okay, de leukere meisjes drukken weg. Maar dat is meestal omdat de mannen ook niet veel voorstellen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dat valt reuze mee. in het 1e seizoen stonden er leukere tussen. en daarbij blijven meestal alleen de niet leuke over.
De tweede keer dat iemand niet door de eerste ronde komt gok ik zo...quote:
Hij liep ook raarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wel stom dat ze die laatste knakker uitlachten omdat hij raar liep.
Ja maar hij dacht daar écht een vriendin te kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De tweede keer dat iemand niet door de eerste ronde komt gok ik zo...
[..]
Hij liep ook raar
ja dat is zeker waar. ik vond wel laatst die sander uit amsterdam echt super! maar dan heb je het ook voor lange tijd gehad. en onder de andere 2 seizoenen was er dan ook net 2 of 3 keer iets bij dat wel leuk was. maar over de grote lijn kan ik stellen dat ik vrijwel overal had gedrukt als ik me verplaats in de dames.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, de leukere meisjes drukken weg. Maar dat is meestal omdat de mannen ook niet veel voorstellen.
dan wordt een jongen ook de eerste ronde door alle 30 meisjes weggedruktquote:
oke dan. hoe komt het dat jullie dat nu al weten dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:16 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
dan wordt een jongen ook de eerste ronde door alle 30 meisjes weggedrukt
o op die manier. vet, ik wil ook wel eens bij de opnames zijn. hoe kom je daar überhaupt terecht?quote:
Tja, volgens mij kan je je opgeven als publiek of zoiets. Maar zij heeft een ander seizoen daar gestaan als 1 van de dames dus misschien krijg je dan een voorkeursbehandeling?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef leFUCK het volgende:
[..]
o op die manier. vet, ik wil ook wel eens bij de opnames zijn. hoe kom je daar überhaupt terecht?
welke dame was dat dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kan je je opgeven als publiek of zoiets. Maar zij heeft een ander seizoen daar gestaan als 1 van de dames dus misschien krijg je dan een voorkeursbehandeling?
Ja want hij is zo donkerquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Dingess het volgende:
Eddy Zoey: ''Wat zal ik vandaag aandoen?
''Mijn (insert kleur) colbert met daaronder een t-shirt, of mijn (insert kleur) diepe V-hals trui''
![]()
Sinds Jort Kelder's opkomst op de TV:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Is mode man
Wtf
Te korte broeken zijn mode, sinds wanneer?
Jortquote:Op donderdag 22 april 2010 20:10 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sinds Jort Kelder's opkomst op de TV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moet alle mannen gaan doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
eensquote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef Dingess het volgende:
Hij lijkt trouwens een beetje op Dio (van the Opposites)..
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Welke Dio? Die kansloze rapper: zou kunnen. De legende Ronnie James Dio? Nee.
Dat is Tricky met d'r clitpiercingquote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef PartyHardy het volgende:
Er stond net onder de naam van iemand:
'Spaart eicellen..'
Hoezo dat ?![]()
ik dacht precies hetzelfde iddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Die gozer leek niet zo blij te zijn met die meid uit het publiek.
Hij kijkt sowieso niet blij.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Misschien was het een vriendin van zijn zus ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
en hij was al 8 maanden rijinstructeur volgens het filmpjequote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Brachypelma het volgende:
Hij was 20. Volgens mij moet je wel ervaring hebben wil je rij-instructeur worden!2 jaar is echt niet genoeg.
Of je moet een papa hebben die een rij-school owned
Acceptable in the 80'squote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef leFUCK het volgende:
kan iemand me zeggen welk nummer dat is vanaf 18:08 bij de uitzending van vanavond? dat vraag ik me al zooo lang af!
in the 80's is het trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dat is hem. die melodie vind ik altijd zo leukdankje.
vreemd. dan is hij misschien ouder dan dat hij zich voordoet. hij heeft nogal een babyface en hij denkt misschien dat hij daar gemakkelijker mee wegkomt als hij zegt dat hij pas 20 is. dan hebben de dames misschien nog hoop voor hem dat het nog een echte vent gaat worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
in the 80's is het trouwens![]()
Overigens: in dat filmpje zegt hij idd dat hij dit "acht maandjes doet"
Omdat Dion. Zij is dom.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef IceBeach het volgende:
Waarom zat die Dion in het begin zo vreemd te kijken naar Eddy.. ?
die dion is inderdaad gewoon dom. ze denkt echt dat ze alles is. maar zo iemand in het programma is natuurlijk wel vermakelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat Dion. Zij is dom.
Met d'r afgezaagde zogenaamd intelligente en grappige openingszinnen.
Hij is lelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
hoe oud was die kerel trouwens? Vrij jong en dan nu al een rijschool beginnen?
De inkt op zn eigen rijbewijs is nog nauwelijks opgedroogd![]()
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hij is lelijk.
Had lelijke kleding aan.
Saaie hobbies.
Is sinds zijn 16e al 3 keer van school verwisseld en werkt nu al 8 maanden als rij instructeur.
En dan patsen over de chickies die hij 'doet' in de polder zeker.
Loserboy eerste klas.
Wat is je beroep? Rijinstructeurquote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef vulkaan het volgende:
[..]
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.
Zij is leuk en lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat Dion. Zij is dom.
Met d'r afgezaagde zogenaamd intelligente en grappige openingszinnen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
Idd, die valt echt in de catogorie Amerinsquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Zo zal het wel gegaan zijn denk ik jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Zo te zien wilde ze zelf ook niet, maar werd door iemand anders uit het publiek geroepen dat ze hem wel leuk vond.
En als je een neger wegdrukt reageert Eddy alsof je een racist bent ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk de herhaling.
Jezus, er komt een neger binnen en ze lopen allemaal te soppen. Iedere keer hetzelfde.
Je scoort daar alleen al 500 punten als je zwart bent.
Die negers waren i.i.g. beter gekleed dan al die andere boerenpummels.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk de herhaling.
Jezus, er komt een neger binnen en ze lopen allemaal te soppen. Iedere keer hetzelfde.
Je scoort daar alleen al 500 punten als je zwart bent.
nou, ook niet allemaal hoor. die flapdrollen met die dreadlocks zagen er ook uit als shit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef Dingess het volgende:
[..]
Die negers waren i.i.g. beter gekleed dan al die andere boerenpummels.
Ik mag Els wel, die vindt negers gewoon eng.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef vulkaan het volgende:
[..]
En als je een neger wegdrukt reageert Eddy alsof je een racist bent ofzo
Alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef vulkaan het volgende:
Als ze niet op blank vallen is zijn reactie heel anders dan andersom
nee hoor das nie waar...heb me gewoon via de site opgegeven als publiek en als je daar dan bent meld je je bij wat mensen onder welke naam je je hebt aangemeldquote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kan je je opgeven als publiek of zoiets. Maar zij heeft een ander seizoen daar gestaan als 1 van de dames dus misschien krijg je dan een voorkeursbehandeling?
Overdrijven is ook een vakquote:
grapjequote:
Noem me maar ongezond.quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Elke gezonde man zou zijn broek laten uittrekken door haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |