Hij is lelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
hoe oud was die kerel trouwens? Vrij jong en dan nu al een rijschool beginnen?
De inkt op zn eigen rijbewijs is nog nauwelijks opgedroogd![]()
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hij is lelijk.
Had lelijke kleding aan.
Saaie hobbies.
Is sinds zijn 16e al 3 keer van school verwisseld en werkt nu al 8 maanden als rij instructeur.
En dan patsen over de chickies die hij 'doet' in de polder zeker.
Loserboy eerste klas.
Wat is je beroep? Rijinstructeurquote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef vulkaan het volgende:
[..]
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.
Zij is leuk en lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat Dion. Zij is dom.
Met d'r afgezaagde zogenaamd intelligente en grappige openingszinnen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
Idd, die valt echt in de catogorie Amerinsquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
Zo zal het wel gegaan zijn denk ik jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Zo te zien wilde ze zelf ook niet, maar werd door iemand anders uit het publiek geroepen dat ze hem wel leuk vond.
En als je een neger wegdrukt reageert Eddy alsof je een racist bent ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk de herhaling.
Jezus, er komt een neger binnen en ze lopen allemaal te soppen. Iedere keer hetzelfde.
Je scoort daar alleen al 500 punten als je zwart bent.
Die negers waren i.i.g. beter gekleed dan al die andere boerenpummels.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kijk de herhaling.
Jezus, er komt een neger binnen en ze lopen allemaal te soppen. Iedere keer hetzelfde.
Je scoort daar alleen al 500 punten als je zwart bent.
nou, ook niet allemaal hoor. die flapdrollen met die dreadlocks zagen er ook uit als shit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef Dingess het volgende:
[..]
Die negers waren i.i.g. beter gekleed dan al die andere boerenpummels.
Ik mag Els wel, die vindt negers gewoon eng.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef vulkaan het volgende:
[..]
En als je een neger wegdrukt reageert Eddy alsof je een racist bent ofzo
Alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef vulkaan het volgende:
Als ze niet op blank vallen is zijn reactie heel anders dan andersom
nee hoor das nie waar...heb me gewoon via de site opgegeven als publiek en als je daar dan bent meld je je bij wat mensen onder welke naam je je hebt aangemeldquote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kan je je opgeven als publiek of zoiets. Maar zij heeft een ander seizoen daar gestaan als 1 van de dames dus misschien krijg je dan een voorkeursbehandeling?
Overdrijven is ook een vakquote:
grapjequote:
Noem me maar ongezond.quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Elke gezonde man zou zijn broek laten uittrekken door haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |