ja dat zie ikquote:
Ik vond het ook niet goed klinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
Hij was niet eens zo heel goed trouwens, neem dat maar van mij aan.
Hij speelt precies zoals hij eruit ziet....ik wil hem aan mijn dochter koppelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
Hij was niet eens zo heel goed trouwens, neem dat maar van mij aan.
Dat was Endless Rain hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Rusty Nail![]()
Deze gast is ook verdwaasd trouwens.
Kan best, maar dit was het enige nummer wat ik ken van hun, dus ik wilde stoer doen met mijn kennis.quote:
Als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef UncleSam het volgende:
Stephanie en Amerins wegIn één klap twee dwazen weg
.
Als in 'van het handje' of politiek?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Mummiepak het volgende:
Lol, deze gast is lid van dezelfde partij als ik.
Die afleveringen zijn toch al veel eerder opgenomen toch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:53 schreef Wesleyz het volgende:
Volgens mij kijken ze in dit topic, want we riepen dat er meer typetjes moesten komen
En nu ineens paar afleveringen achter elkaaar![]()
T begint weer stuk leuker te worden zo xD
jup maar t gaat om het ideequote:Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn toch al veel eerder opgenomen toch.
Dat laatste.quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als in 'van het handje' of politiek?
Daar dacht ik ook al aan!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Als jij het zegt![]()
Je vader laten kiezen -->![]()
![]()
Instant Rage.quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Beter blijft Liset met d'r cup F nog even hangen.
Ik moest hardlop lachen toen ik dat hoorde.quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef heartwork het volgende:
Een zoen zonder snor is als een ei zonder zout
Er is niet heel veel leuks meer over nu.quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Mummiepak het volgende:
FOK! rouwt. 2 dames die hier in de schijnwerpers hebben gestaan zijn weg. Een zwarte dag in de TMO-reeks.
idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezondenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Bevin het volgende:
Ach niet te snel juichen mensen, Amerins komt gewoon de volgende uitzendingen weer terug want haar date was toch niet zo leuk..Zo'n aandachtshoer moet gewoon in het programma
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef Crientje87 het volgende:![]()
idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezonden
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, die dikke Amerins gaat weg en er komt een bijna net zo'n erge plork voor terug. Wat is dit
Ik zeg toch: dikke Amerins.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Hmm... Dan noem ik het bij deze een zeugquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Plork = prachtig lichaam, ontzettende rotkop (of prachtig lichaam onder rotkop)
Het is goed dat je zelf al 'eventueel' zegt, want ik denk dat het bij Amerins niets op lostquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef Mummiepak het volgende:
Een zak kan eventueel oplossing bieden.
haha dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Maar ik bedoelde dat nietquote:
quote:
Told ya.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
Joh, daar worden ze op geselecteerd. Vissenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
dat is niet coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |