En dat zeg je niet even danquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de hele middag in Zandvoort op het strand gezeten met potten bier en een (oud-)fokkeresje
Doet ie tochquote:
Ik zat al te wachten op die opmerking!quote:
Ik gok zomaar dat hij even pure aandacht wilde van de ex-foksterquote:Op zondag 18 april 2010 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op die opmerking!.
Maar ik bedoelde natuurlijk dat hij het vooraf niet even heeft laten weten.
Dat acht ik ook zeker niet uitgesloten!quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat hij even pure aandacht wilde van de ex-fokster
De meeste koffie wordt tijdens kantooruren geconsumeerdquote:Op zondag 18 april 2010 14:18 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had verwacht dat jullie al lang een paar delen verder zouden zijn zeg!
Haha.quote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
De meeste koffie wordt tijdens kantooruren geconsumeerd.
Ik definieer gewoon alle tijd tussen 7.00 en 1.00 als 'kantooruren'.quote:
maggiequote:
ik tussen 10.00 en 06.00quote:Op zondag 18 april 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik definieer gewoon alle tijd tussen 7.00 en 1.00 als 'kantooruren'.
Hahaha, ik denk dat ik dat ook maar moet doen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik definieer gewoon alle tijd tussen 7.00 en 1.00 als 'kantooruren'.
Goed plan he?quote:Op zondag 18 april 2010 15:00 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat ik dat ook maar moet doen.
Oeh, dat lijkt me wel wat!quote:Op zondag 18 april 2010 15:03 schreef DaMart het volgende:
Het was wel even lekker die twee uurtjes op het strand!
Ja, ongelofelijk! Ik zit volgens mij gewoon te verbranden hier, maar ben te lui om te kijken of er nog zonnebrandolie is.quote:Op zondag 18 april 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat is het toch een lekker weertje
marcquote:
ik ben maar uit de zon gaan zittenquote:Op zondag 18 april 2010 15:08 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk! Ik zit volgens mij gewoon te verbranden hier, maar ben te lui om te kijken of er nog zonnebrandolie is.
Gaan danquote:
Naamgenootquote:
Ik inmiddels ook.quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc
[..]
ik ben maar uit de zon gaan zitten
dan moet je met de fiets gaanquote:Op zondag 18 april 2010 15:30 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de auto te stappen.
Lopen?quote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar heb ik nog veel minder zin in, hahahaha.
treinquote:
Nee, lui.quote:
fixetquote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, lui.
Ik zit hier op het balkon met mijn blote voetjes omhoog, aardbeienplantjes in de bakken, kat en bier in koud water binnen handbereik.... Zolang het strand niet naar mij toe komt, ligt het me prima daar in het westen.
Balkon - heb ik nietquote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, lui.
Ik zit hier op het balkon met mijn blote voetjes omhoog, aardbeienplantjes in de bakken, kat en koud water binnen handbereik.... Zolang het strand niet naar mij toe komt, ligt het me prima daar in het westen.
Neh, als ik nu ga drinken, sta ik zo op mijn kop.quote:
Dan kom je hier toch ook zitten?quote:Op zondag 18 april 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkon - heb ik niet
aardbeienplantjes - heb ik niet
kat - heb ik niet
koud water binnen handbereik - check.
Hmm, jij hebt het beter voor elkaar.
Antiklacht: vanavond BBQ.
BBQquote:Op zondag 18 april 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkon - heb ik niet
aardbeienplantjes - heb ik niet
kat - heb ik niet
koud water binnen handbereik - check.
Hmm, jij hebt het beter voor elkaar.
Antiklacht: vanavond BBQ.
daar heb je gelijk in, op medicijnen moet je geen alcohol drinkenquote:Op zondag 18 april 2010 15:58 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Neh, als ik nu ga drinken, sta ik zo op mijn kop.
Net nieuwe medicatie en brandende zon op mijn bolletje, dat is vragen om problemen.
* MPG komt daar zitten, aait de kat en gooit een pak hamburgers op de BBQ.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch ook zitten?
En ik kan altijd een plaatje van de kat posten.
En de barbecue staat al naast me, sorry.
Je vergeet de tussenstand van VVVquote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, oplader gescoord...
En passant nog even een handbalwedstrijd gefloten, ondertussen lekker bijgekleurd door het zonnetje.
Twente 2-0 voor en AZ 3-0 voor
Helemaal goed dus
Ah mooi zo, steekvlammen zijn nooit goed natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, oplader gescoord...
En passant nog even een handbalwedstrijd gefloten, ondertussen lekker bijgekleurd door het zonnetje.
Twente 2-0 voor en AZ 3-0 voor
Helemaal goed dus
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:quote:Op zondag 18 april 2010 16:08 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah mooi zo, steekvlammen zijn nooit goed natuurlijk.
quote:Elektronica werkt op rook. Als die eruit is, is het apparaat stuk.
Wat?!quote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG komt daar zitten, aait een pak hamburgers en gooit de kat op de BBQ.
Post eens een foto van de kat![]()
Hahaha, een waarheid als een koe.quote:Op zondag 18 april 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:
[..]
Zit je mijn woorden te verdraaienquote:
Is ook best leuk om te doen.quote:Op zondag 18 april 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je mijn woorden te verdraaien?
Je lijkt OA wel, die doet dat ook altijd.
* MPG aait de kat.
jouw kat lijkt heel veel op onze romeoquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:
[..]
Die slingeren we elkaar regelmatig naar het hoofd als iemand weer eens een componentje door heeft laten fikkenquote:
Cool!quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw kat lijkt heel veel op onze romeo
Ik had Japanse Tonijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Wij hebben ook net pas gegeten.
Nu op het balkonnetje met een verse espresso.
Wij hadden geen zin om ook maar iets te doen, dus we hadden een blinde vink, simpele salade en aardappelschijfjes.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Wij hadden geen zin om ook maar iets te doen, dus we hadden een blinde vink, simpele salade en aardappelschijfjes.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut printer![]()
wil ik me kaslijsten uitprinten gaat steeds het paier vastlopen
juist nietquote:
Cijfers met potentie dus?quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
zulke cijfers die ik nou heb zijn juist super![]()
behalve dan voor de btw die ik moet betalen
hihi je zei potentie mbt batsclub hihihihiquote:
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi je zei potentie mbt batsclub hihihihi![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi je zei potentie mbt batsclub hihihihi![]()
![]()
Laat de fiscus dat maar niet horenquote:
deze cijfers zijn voor de fiscusquote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Laat de fiscus dat maar niet horen.
Je gaat de winst meteen investeren dus?quote:Op zondag 18 april 2010 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is me gelukt met de printer![]()
maar het gaat tijd worden voor een nieuwe![]()
morgen toch maar eens gaan kijken voor een nieuwe laserprinter
quote:Op zondag 18 april 2010 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze cijfers zijn voor de fiscus
ik print nog steeds met een HP Laserjet 4Lquote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat de winst meteen investeren dus?.
het zijn zwarte cijfersquote:[..]
.
Je gaat zwart geld aangeven?
Volgens mij hebben wij er ook nog zo een op werk staan. Al jaren niet meer gebruikt, maar hij staat er nog wel...quote:Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik print nog steeds met een HP Laserjet 4L![]()
och hij werkt eigenlijk tot nu toe nog steeds primaquote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij er ook nog zo een op werk staan. Al jaren niet meer gebruikt, maar hij staat er nog wel....
de lam steaks waren lekkerquote:
onder meer hierquote:
en het was weekend voor de kinderenquote:
quote:
Morgen moeten ze weer vroeg naar de speelgroep hequote:Op maandag 19 april 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het was weekend voor de kinderen
quote:
Bij ome Klonkie jaquote:Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen moeten ze weer vroeg naar de speelgroep he
quote:Top 100 van zondag 18 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
048. 089 indahnesia.com
086. 065 Giertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |