Ik inmiddels ook.quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc
[..]
ik ben maar uit de zon gaan zitten
dan moet je met de fiets gaanquote:Op zondag 18 april 2010 15:30 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de auto te stappen.
Lopen?quote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar heb ik nog veel minder zin in, hahahaha.
treinquote:
Nee, lui.quote:
fixetquote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, lui.
Ik zit hier op het balkon met mijn blote voetjes omhoog, aardbeienplantjes in de bakken, kat en bier in koud water binnen handbereik.... Zolang het strand niet naar mij toe komt, ligt het me prima daar in het westen.
Balkon - heb ik nietquote:Op zondag 18 april 2010 15:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, lui.
Ik zit hier op het balkon met mijn blote voetjes omhoog, aardbeienplantjes in de bakken, kat en koud water binnen handbereik.... Zolang het strand niet naar mij toe komt, ligt het me prima daar in het westen.
Neh, als ik nu ga drinken, sta ik zo op mijn kop.quote:
Dan kom je hier toch ook zitten?quote:Op zondag 18 april 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkon - heb ik niet
aardbeienplantjes - heb ik niet
kat - heb ik niet
koud water binnen handbereik - check.
Hmm, jij hebt het beter voor elkaar.
Antiklacht: vanavond BBQ.
BBQquote:Op zondag 18 april 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkon - heb ik niet
aardbeienplantjes - heb ik niet
kat - heb ik niet
koud water binnen handbereik - check.
Hmm, jij hebt het beter voor elkaar.
Antiklacht: vanavond BBQ.
daar heb je gelijk in, op medicijnen moet je geen alcohol drinkenquote:Op zondag 18 april 2010 15:58 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Neh, als ik nu ga drinken, sta ik zo op mijn kop.
Net nieuwe medicatie en brandende zon op mijn bolletje, dat is vragen om problemen.
* MPG komt daar zitten, aait de kat en gooit een pak hamburgers op de BBQ.quote:Op zondag 18 april 2010 15:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch ook zitten?
En ik kan altijd een plaatje van de kat posten.
En de barbecue staat al naast me, sorry.
Je vergeet de tussenstand van VVVquote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, oplader gescoord...
En passant nog even een handbalwedstrijd gefloten, ondertussen lekker bijgekleurd door het zonnetje.
Twente 2-0 voor en AZ 3-0 voor
Helemaal goed dus
Ah mooi zo, steekvlammen zijn nooit goed natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Zo, oplader gescoord...
En passant nog even een handbalwedstrijd gefloten, ondertussen lekker bijgekleurd door het zonnetje.
Twente 2-0 voor en AZ 3-0 voor
Helemaal goed dus
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:quote:Op zondag 18 april 2010 16:08 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah mooi zo, steekvlammen zijn nooit goed natuurlijk.
quote:Elektronica werkt op rook. Als die eruit is, is het apparaat stuk.
Wat?!quote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG komt daar zitten, aait een pak hamburgers en gooit de kat op de BBQ.
Post eens een foto van de kat![]()
Hahaha, een waarheid als een koe.quote:Op zondag 18 april 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:
[..]
Zit je mijn woorden te verdraaienquote:
Is ook best leuk om te doen.quote:Op zondag 18 april 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je mijn woorden te verdraaien?
Je lijkt OA wel, die doet dat ook altijd.
* MPG aait de kat.
jouw kat lijkt heel veel op onze romeoquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Een veelgemaakt grapje in mijn vakgebied (Elektrotechniek) is niet voor niets:
[..]
Die slingeren we elkaar regelmatig naar het hoofd als iemand weer eens een componentje door heeft laten fikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |