Omdat het eenzelfde soort trollpost nummer zoveel was en totaal nergens op slaat, en het WK al helemaal niet gaat over Marokkanen in Nederland (waar je mee aankomt met 'een deel van de Marokkaanse gemeenschap hier'). Lees je in over Marokko en over het geloof an sich.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:03 schreef FP128 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in de topic over Marokko vs Zuid-Afrika weggehaald
als ik alleen maar een standpunt uiteenzette die deels ook met maatschappelijke
issues had te maken?
Dank voor het melden. Nieuwste topic gesloten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef Arcee het volgende:
Voorspel de finale.
wk finale
Lijkt me redelijk hetzelfde.
Nee, ik heb een mooie dag vandaag. Kun jij gewoon normaal doen. Die kinderachtige plaatjes lekker achterwege laten dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef fathank het volgende:
Wie moeten de penalties nemen bij het Nederlands elftal?
Kun jij niet normaal editten ofzo? Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Ik doe prima normaal, maar als iemand zo'n bord voor z'n kop heeft zegt 1 plaatje meer dan 1000 woorden. Bovendien doelde ik meer op je taalgebruik. Je kan er ook iets anders neerzetten ipv 'tyft op'. Komt niet al te vriendelijk over. Je lijkt m'n boze buurman wel die vroeger altijd m'n bal lek stak als die bij hem in de tuin kwam.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mooie dag vandaag. Kun jij gewoon normaal doen. Die kinderachtige plaatjes lekker achterwege laten dus.
ik heb het even doorgegevenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef wdn het volgende:
WK Pool 2010
Drop down box "wie wordt kampioen" en "wie pakt de meeste kaarten" heeft 2x Italie in de lijst.
Hier: http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Ben ook maar een mens.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Fail van Happel:
Arjen Robben geblesseerd sluiten met de tekst dat een ander topic eerder zou zijn terwijl dit topic van 29 mei is en het andere topic van vandaag.
Arjen Robben gebleseerd !!! idd dat ging over de vorige blessure !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Fail van Happel:
Arjen Robben geblesseerd sluiten met de tekst dat een ander topic eerder zou zijn terwijl dit topic van 29 mei is en het andere topic van vandaag.
Ik zie ze niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
Arjen Robben #4
Al die 'grappen' mogen wel opgeruimd worden. Het wordt zo een heel onoverzichtelijk topic.
Dat ken hier. Vraag hier je WK-ava aan! #5quote:Op maandag 7 juni 2010 12:37 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Weet iemand in welk topic ik mijn avatar / usericon kan laten oppimpen met een oranjetintje door gif-experts?
Dank u.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie ze niet?
[..]
Dat ken hier. Vraag hier je WK-ava aan! #5
Okquote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ook zo'n lolbroek bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |