Dat was een goede actie van Happel! Wij hopen het ook, leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Rodulf het volgende:
Bedankt dat de wat minder leuke reacties zijn verwijderd uit het oranje outfit topic. Nu maar hopen dat er meer mensen foto's gaan posten.
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef SpeedyRich het volgende:
Kan Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O* niet beter naar FB ?
namens de FA's: veel funquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef sararaats het volgende:
hé bedankt voor m'n oranje kleurtje. nu nog m'n oranje T-shirt zoeken en het feest kan beginnen
ik ben een zijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Thermo18 het volgende:
Ik heb nog een vraagje
In mijn "Adopteer hier een (onbekende) WK-speler"topic is het handig als het up-to-date lijstje in de OP komt te staan, maar die kan ik niet veranderen.
Nu heeft BrandX al aangegeven dat hij wilt helpen en dat wil ik graag
Dit voorkomt namelijk dat mensen dubbel worden genomen
Alvast bedankt en ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Thermo18 het volgende:
Ik zal het veranderen. Sorry. Als ik het niet weet zeg ik uit gewoonte Hij
Heb het opgeschoond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef BrandX het volgende:
Het is op die ene (vrij onschuldige) 'your clowns...' opmerking na allemaal redelijk ontopic.
Trek het je niet aan joh, straks als Oranje aan het ballen is dan heb je grote kans dat de pics vanzelf komen. Het is nog erg vroeg he.
Hier staat een speelschema. http://sport.fok.nl/wkpoolquote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef CartWOman het volgende:
Komt er ook een speelschema, liefst sticky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |