Wat een kanjer !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef joers1 het volgende:
Woensdag is eventueel volgende training, maar dan hebben ze seizoensafsluiting en ik vertrek dan op vakantie. Dus vanaf 7 augustus ben ik pas weer van de partij daar
Maar ik blijf zelf ook trainen met hulp van Evy
Voor en na 51 kilo gewichtsverlies
[ afbeelding ]
Gewoon proberenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
Ik heb Evy inmiddels. Ik heb even geluisterd, maar ik schrok
Ik denk namelijk niet dat ik 1 minuut aan een stuk kan rennnen.
Ja, z goed is mijn conditie
vanavond heb ik cursus, en ik wil er echt even de tijd voor uittrekekn, maar morgen gaat het gebeurenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon proberenIk dacht ook niet dat ik het kon, maar als je het gewoon echt rustig aan doet qua lopen, ga je het redden
Hey Amaranta!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
Ik heb Evy inmiddels. Ik heb even geluisterd, maar ik schrok
Ik denk namelijk niet dat ik 1 minuut aan een stuk kan rennnen.
Ja, z goed is mijn conditie
Het viel me echt heel erg mee.quote:
Waarom niet nu alvast stoppen met roken? Want dan kan je naar buiten even rennen als je even gefrustreerd wordt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef geppie het volgende:
Hallo allemaalgisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht en vanavond checken of het klikt met Evy
![]()
Ben benieuwd want ik rook best veel en heb een conditie van een stoeptegelHopelijk ga ik het leuk vinden, afvallen en kan ik tzt stoppen met roken
Ehm...de bekende knop in mijn hoofd moet nog omquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Waarom niet nu alvast stoppen met roken? Want dan kan je naar buiten even rennen als je even gefrustreerd wordt!
Ik ben afgelopen weekend gestopt... en spreek uit ervaring. Oh, 1 troost, mijn conditie is ook prut hoor..
Succes!
Als je rochelend en piepend naar adem over straat loopt met Evy op je kop dan heb je vanzelf motivatie om te stoppenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef geppie het volgende:
[..]
Ehm...de bekende knop in mijn hoofd moet nog om
Hahaha join the club geppie!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef geppie het volgende:
[..]
Ehm...de bekende knop in mijn hoofd moet nog om
even serieus, ik heb de conditie van de voegen van de tegel en ik heb Evy 1 'met gemak' gehaald.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef geppie het volgende:
Hallo allemaalgisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht en vanavond checken of het klikt met Evy
![]()
Ben benieuwd want ik rook best veel en heb een conditie van een stoeptegelHopelijk ga ik het leuk vinden, afvallen en kan ik tzt stoppen met roken
Zei het tochquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
even serieus, ik heb de conditie van de voegen van de tegel en ik heb Evy 1 'met gemak' gehaald.
Als IK het kan dan kan iedereen het. Echt, neem het van me aan.
Haha, geweldig!! Nog een stopper:) Ja roken en hardlopen gaat niet lekker samen he...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:31 schreef chacama het volgende:
Wat leuk allemaal enthousiaste beginners
Gisterenochtend weer gelopen en het ging prima. Nu wel een snotkop, maar ik wil morgenvroeg toch echt gaan lopen. Nu de knop om is, moet ik gewoon doorzetten. En ook ik rook, maar door dat ik me nu zo beroerd voel, heb ik maar besloten om te stoppen. Dus vanaf vandaag ben ik een ex-roker.
Te stoppen met lopen ja, en weer terug te gaan rokenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als je rochelend en piepend naar adem over straat loopt met Evy op je kop dan heb je vanzelf motivatie om te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |