SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW:
De meest irritante KLB'er is :Shirley92 BaasD Nickofzo
Tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta er natuurlijk niet bij, ik maak kwalitatieve topics![]()
Dus, verbeterde lijst, enzo.
Maggie openblijven?
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
ikkenjounietquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Henry is echt het reetenjong van de "klb bazen"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat is een reetenjong ik ben geen reetenjong ik wil slechts de mening horen van het volk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga een enquete houden bij je lokale centraal stationquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef henrydg het volgende:
[..]
wat is een reetenjong ik ben geen reetenjong ik wil slechts de mening horen van het volk.
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die userquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is trouwens alwéér Rosbief vergeten, ben je niet goed wijs of zo?
Deze, deze, deze en nog veel meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nog nooit van jou gehoord, heb ik iets gemist?
daar komt toch geen hondquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga een enquete houden bij je lokale centraal station
Ja dan moet je je wel inlikken bij de bazen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die user![]()
ik zit hier ook pas +/- 3 maanden
Ja beetje dubbel want AP staat er toch al inquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef wise het volgende:
Shirley92. Hoezo staat deze kloon in het lijstje?
Shirley+origineel is irritantquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef wise het volgende:
Shirley92. Hoezo staat deze kloon in het lijstje?
Enig inlezen in de materie voor je dit soort topics aanmaakt is wel wenselijk ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan moet je je wel inlikken bij de bazen.
Ik vroeg me al af waar m'n achterban bleef.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef FashionXstar het volgende:
Skylark heeft gelijk, hij is ook een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |