Ohnee...heb ik nu beveiliging rond me huis nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat heet geen arrogantie, dat heet emotioneel worden over je cluboverigens hebben wij @ het ajax topic ook een hekel aan sinnie dus moet je hem nou niet ineens een ajacied gaan noemen!

Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
het gerucht gaat de ronde dat ze bezig zijn met een videoboodschap van Bruce, om Twente te feliciteren met een eventueel kampioenschap

nee, niet uit een krantquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?
Leuke krant is dat voor Twente-supporters de laatste tijd.
Zitten wat mensen die de grote baas een plezier willen doen, of de grote baas heeft een flinke vinger in de pap.

Daar staat een groot artikel met Joop en daar eindigt het met een opmerking dat hij Springsteen misschien maar gewoon op moet gaan bellen om de festiviteiten nog wat meer luister bij te zetten...quote:
 .
.

Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
welke Bruce hebben jullie het nou over of negeren jullie mij expres?

Waarom zou die in godsnaam nou bij jullie gaan optredenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.
Springsteen. Working on a dream.

ja, dat van dat gewoon ff bellen had ik ook gelezen, maar ergens anders dan in De Persquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Daar staat een groot artikel met Joop en daar eindigt het met een opmerking dat hij Springsteen misschien maar gewoon op moet gaan bellen om de festiviteiten nog wat meer luister bij te zetten...
Zou wel über bruut zijn trouwens.
 en net toen ik thuiskwam las ik nog ergens anders dat ze bezig waren met een videoboodschap
 en net toen ik thuiskwam las ik nog ergens anders dat ze bezig waren met een videoboodschap  

Voor als die nog niet gepost is:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.
Springsteen. Working on a dream.

Omdat Joop m heeft opgebeld, duhuh. Lezenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam nou bij jullie gaan optreden
 .
. 

De grote baas van De Pers zit in de Goffertquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?
Leuke krant is dat voor Twente-supporters de laatste tijd.
Zitten wat mensen die de grote baas een plezier willen doen, of de grote baas heeft een flinke vinger in de pap.

Daarom krijgen ze t ook pas als ze winnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef Mark het volgende:
Twente kan dat geld beter besteden aan iets nuttigs want NEC gaat het Ajax niet erg moeilijk maken, vrees ik.

schijnt ook niet waar te zijn, ieg niet vanuit de club.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:39 schreef Saekerhett het volgende:
Wat belachelijk
Twente is helemaal niet afhankelijk van NEC, ze hebben het compleet in eigen hand.

Heubach mag blij zijn als hij het veld in mag, want hij is geen basisspeler. Dan zal er eerder een kopgoal van Zomer of van Pothuizen komen. En heeeeeeeeeeeeel misschien eentje van Sibumquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef Shivo het volgende:
Ik word een beetje moe van dat geblaas van Maaskant en Jol in de media, die over elkaar heen buitelen om te vertellen hoe moeilijk Twente het wel niet gaat krijgen. Maar niemand die het over Jeroen Heubach heeft, die in zijn laatste competitiewedstrijd in de eredivisie Twente aan de titel gaat helpen door tegen Ajax onverwacht drie keer te scoren.

Hebben jullie dan zo weinig vertrouwen in winst op NAC? Wat Ajax doet zou voor jullie helemaal geen reet uit mogen maken. Zelf winnen en je hoeft helemaal niet de wedstrijd in Nijmegen in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze t ook pas als ze winnen.
Maar wel een beetje tam dit.

Ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Ties02 het volgende:
Wie allemaal op de oude markt morgen?

en dan iedereen op ajax zeuren. JAAA competitievervalsing dit. daarom haat iedereen julliee!. Doet twente t hoor je er niemand over. stelletje hypocriete anti ajax mafketels (overigens niet de twente supporters hier, vooral sinnie en haagsepietje)quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef patrickt37 het volgende:
Twente stelt spelers van NEC toch winstpremie in vooruitzicht'
Vrijdag, 30 april 2010 om 08:01
Op de laatste speeldag van de Eredivisie worden er mogelijk toch nog winstpremies in het vooruitzicht gesteld. De Telegraaf weet te melden dat FC Twente de spelers van NEC een goedgevulde envelop heeft beloofd, wanneer zij Ajax weten te verslaan. “Nu weet ik waarom de KNVB onmiddellijk aangaf dat het wel mocht”, zei Ajax-trainer Martin Jol met een knipoog.
/
Na de 33ste speelronde vroeg Jol zich af of het toestaan van winstpremies was toegestaan, maar algemeen directeur Rik van den Boog liet direct weten dat er vanuit de club geen geld naar NAC Breda zou gaan. De spelers zelf zouden wel een inzameling mogen houden, maar de voetballers van NAC hoorden vooralsnog niets. Een woordvoerder van Twente liet weten dat de koploper zich hier niet mee bezig zou houden.
Het gerucht gaat nu echter dat de NEC-spelers toch een premie kunnen opstrijken wanneer zij Ajax in eigen huis weten te verslaan. Volgens Jol weten de Tukkers niet wat ze zich op de hals halen: "Geld zo maar in een zakje laten verdwijnen, schijnt technisch lastig te zijn bij de Belastingdienst. En geld accepteren en de helft afdragen, mag ook niet. Of er wel een oplossing voor is?" Dan lachend: "Ja, zwart."
Hij benadrukt dat de spelersgroep van Ajax niet met de pet is rond gegaan en dat de spelers van NAC, die zelf nog voor de play-offs strijden, geen premie hoeven te verwachten. “Maar als NAC van FC Twente wint, geef ik Robert Maaskant misschien ook wel iets. Een hand of een cadeautje. Maar dat doe ik pas achteraf”, aldus Jol.

Valt me ook zwaar tegen van Twente en vind het een schande dat dit gewoon kan. Dit is en blijft omkoping in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dan iedereen op ajax zeuren. JAAA competitievervalsing dit. daarom haat iedereen julliee!. Doet twente t hoor je er niemand over. stelletje hypocriete anti ajax mafketels (overigens niet de twente supporters hier, vooral sinnie en haagsepietje)

Denk dat Ajax het niet makkelijk gaat krijgen, zeker gezien Ajax buitenshuis nou niet geweldig speelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:49 schreef Floor-Sofie het volgende:
kan ook niet serieus zijn, alsof nec van ajax gaat winnen, daar geloof ik niet in.

je loopt achter de feiten aan en bent totaal niet op de hoogte van de laatste stand van zaken, vriend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dan iedereen op ajax zeuren. JAAA competitievervalsing dit. daarom haat iedereen julliee!. Doet twente t hoor je er niemand over. stelletje hypocriete anti ajax mafketels (overigens niet de twente supporters hier, vooral sinnie en haagsepietje)

Ik denk dat ik maandag weer ga ja, als we winnenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:18 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga je maandag ook? En 's avonds weer naar Amersfoort?

Dit soort uitspraken brengen ongeluk hequote:

Het is zo 5 uur, daarbij als je in de buurt woont kan je altijd nog overwegen om een taxi te pakken. half 11 zou ik veels te vroeg vindenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel jammer dat ik geen slaapplaats heb kunnen regelen, nu moeten mn maat en ik kiezen tussen de trein van 22:27 of die van 04:55 (hij moet nog helemaal naar Delft terug)

alle vertrouwen in Rajkovicquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef haakon het volgende:
hopelijk word het goed opgevangen dat Douglas er niet is.

Dat hij nog leeft, al tijden niks van gehoordquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |