quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste jaren?
Als we de laatste 10 jaar pakken spelen jullie voor plek 7. Was het maar zo'n feest dat je met 2-3 jaar met recht een top-club genoemd kan worden. Nog niks gewonnen ook overigens behalve dan 2 knvb-bekers die ook alweer bijna een decennia heleden zijn gewonnen.
Munsterman moet eens zijn bakkes dicht houwe, lijkt Ajax wel. Behalve dat hun er nog enigzins recht op hebben

Inhoudelijker dan dat zal het nooit bij je worden, of wel?quote:

quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inhoudelijker dan dat zal het nooit bij je worden, of wel?
 _!
_!

ik nodig je uit om mijn laatste post te zoeken die gelijk is aan mijn vorige...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inhoudelijker dan dat zal het nooit bij je worden, of wel?

Misschien eens de historie van Ajax naast die van Twente leggen? Jullie hoogtepunt is voorlopig nog het promoveren naar de Eredivisie pakweg 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik nodig je uit om mijn laatste post te zoeken die gelijk is aan mijn vorige...
en jij zegt ook dat Ajax recht heeft op weet ik het, maar iets van een onderbouwing zie ik nergens?!

dus op basis van historie hebben jullie er meer recht op? omdat jullie x titels gewonnen hebben in het verleden, hebben jullie er dit seizoen meer recht op?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Misschien eens de historie van Ajax naast die van Twente leggen? Jullie hoogtepunt is voorlopig nog het promoveren naar de Eredivisie pakweg 20 jaar geleden.
En ga vooral met de rest mee als je er geen raad mee weet.

Jullie? Kan je die gefrustreerde feyenoorder even niet over bij de Ajax aanhang stoppen? Dat is een belediging voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus op basis van historie hebben jullie er meer recht op? omdat jullie x titels gewonnen hebben in het verleden, hebben jullie er dit seizoen meer recht op?
en waar laat ik blijken dat ik met de rest meega?

excuus, dacht dat hij voor Ajax wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie? Kan je die gefrustreerde feyenoorder even niet over bij de Ajax aanhang stoppen? Dat is een belediging voor Ajax.
 dat maakt het alleen nog maar triester, een Feyenoorder die zich in het FC Twente topic drukt maakt over de prijs die mogelijk gepakt gaat worden ten koste van Ajax
 dat maakt het alleen nog maar triester, een Feyenoorder die zich in het FC Twente topic drukt maakt over de prijs die mogelijk gepakt gaat worden ten koste van Ajax  

Ho ho ho, ik ben absoluut niet voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus op basis van historie hebben jullie er meer recht op? omdat jullie x titels gewonnen hebben in het verleden, hebben jullie er dit seizoen meer recht op?
en waar laat ik blijken dat ik met de rest meega?

en zeker een hoop fakkels etc., dat wordt 1 groot feestquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Heb echt zin in zondag, de hele stad vol met mensen, lekker met bier op de oude markt kijken en hopelijk daarna feestvieren!

Laten we het hopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
het wordt gewoon kick-ass op de Oude Markt en niks anders!

als 'dank' voor de 2-0 thuisoverwinning op jullie, gun ik jullie die 4e plaats welquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Als Psv en Feyenoord ook nog wint heb ik een lekker weekendje
 (als jullie winnen en AZ punten laat liggen)
 (als jullie winnen en AZ punten laat liggen)

Als "jullie" tweede worden mogen die lui van Rotterdam van mij 4e worden, anders maar lekker onder AZ eindigen wat ze ook verdienen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als 'dank' voor de 2-0 thuisoverwinning op jullie, gun ik jullie die 4e plaats wel(als jullie winnen en AZ punten laat liggen)

Degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat heeft het verdiend over het hele seizoen. Dat kan dus ook Ajax zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Aloulou het volgende:
Ik hoop dat Twente het wordt, jullie hebben het verdiend over het hele seizoen gezien.

Hear hear.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
het wordt gewoon kick-ass op de Oude Markt en niks anders!

Niemand die daar om zou malenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als "jullie" tweede worden mogen die lui van Rotterdam van mij 4e worden, anders maar lekker onder AZ eindigen wat ze ook verdienen.

Niet alleen Costa Ricaquote:Heel Costa Rica juicht voor FC Twente
ENSCHEDE - Het aftellen naar zondag is begonnen. In de Twentsche Courant/Tubantia wordt ruim aandacht besteed aan de climax in de eredivisie. Wordt FC Twente kampioen? Of wordt het toch Ajax? In de krant van woensdag een verhaal over het vaderland van Bryan Ruiz, Costa Rica. Heel het land juicht zondag voor Twente.

Idd, gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, jullie winnen zondag... en wij ook

Volgens mij accepteren de meeste het. Ze hebben nog hoop maar ze accepteren het wel als Twente gewoon zijn plicht doet.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef haakon het volgende:
[..]
In ieder geval al eentje die het accepteert

Mja klopt welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij accepteren de meeste het. Ze hebben nog hoop maar ze accepteren het wel als Twente gewoon zijn plicht doet.
 Dan houden ze in ieder geval ff hun klep met hun arrogante gedoe van de voorgaande wedstrijden
 Dan houden ze in ieder geval ff hun klep met hun arrogante gedoe van de voorgaande wedstrijden  

Tuurlijk heb ik nog hoop, maar als we dit realistisch bekijken is die hoop er eigenlijk voor niets.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij accepteren de meeste het. Ze hebben nog hoop maar ze accepteren het wel als Twente gewoon zijn plicht doet.
Arrogant moeten we blijven toch? Dat is toch het Ajax imagoquote:Op woensdag 28 april 2010 17:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Mja klopt welDan houden ze in ieder geval ff hun klep met hun arrogante gedoe van de voorgaande wedstrijden

Dat nooitquote:Op woensdag 28 april 2010 17:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Mja klopt welDan houden ze in ieder geval ff hun klep met hun arrogante gedoe van de voorgaande wedstrijden

dat heet geen arrogantie, dat heet emotioneel worden over je clubquote:Op woensdag 28 april 2010 17:13 schreef haakon het volgende:
[..]
 overigens hebben wij @ het ajax topic ook een hekel aan sinnie dus moet je hem nou niet ineens een ajacied gaan noemen!
  overigens hebben wij @ het ajax topic ook een hekel aan sinnie dus moet je hem nou niet ineens een ajacied gaan noemen!  

quote:Op woensdag 28 april 2010 17:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens hebben wij @ het ajax topic ook een hekel aan sinnie

quote:Op donderdag 29 april 2010 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad verklaarde mij voor gek dat ik zondag op de Oude Markt ga kijken, ik verklaarde mijn kameraad voor gek dat hij zondag in de Veste gaat kijken

ik denk dat ik ruzie krijg met collega's als ik dat nu opzetquote:Op donderdag 29 april 2010 13:19 schreef Sappie- het volgende:
Nu op 97.00 FM: Soasel FM
Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn en Bravo FC-Twente

Piratenmuziekquote:Op donderdag 29 april 2010 13:19 schreef Sappie- het volgende:
Nu op 97.00 FM: Soasel FM
Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn en Bravo FC-Twente

Gelukkig wel jaquote:

dom lull'n kuj wa onie?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Al hoewel ik de feestjes in het weekend wel gaaf vind, dom zuipn en lulln met elkaar

kan nog steeds welquote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Zapper het volgende:
Zo jammer dat alle wedstrijden zondag tegelijk gespeeld gaan worden, had graag de wedstrijd bekeken of naar Enschede gekomen

Ik zit in het stadion in Almeloquote:Op donderdag 29 april 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
kan nog steeds wel
Twente in Enschede kijken en op vi.nl de uitslagen van anderen volgen
Niet zo leuk als dat je ze allemaal ziet, maar wel een optie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |