Ik hoop eigenlijk gewoon op een stevige overwinning van Twente. Niks is zo mooi om kampioen te worden met een goede afsluiter ipv een schlemielige 1-0 in blessure tijd.quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Netjes, maar jammer dat feyenoord zo makkelijk meegaf. Was wel te verwachten.
Over 2 weken wordt het wel spannend hoop ik

Het zou eigenlijk helemaal optimaal zijn als Ruiz nog even hattrick scoort. Ik zie hem dit seizoen toch wel vertrekken en dan krikt hij nog even zijn waarde op anders wordt het wel een minder seizoen volgend jaar.quote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er gewoon vertrouwen in tegen NAC, of het nou 0-1 of 1-4 wordt

ik weet niet of 3 doelpunten meer zoveel uitmaakt qua geldquote:Op zondag 18 april 2010 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk helemaal optimaal zijn als Ruiz nog even hattrick scoort. Ik zie hem dit seizoen toch wel vertrekken en dan krikt hij nog even zijn waarde op anders wordt het wel een minder seizoen volgend jaar.

Ik heb goede hoop, vond het vandaag wel tof!quote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat hebben ze als top-club in spé nou allemaal gewonnen? 2x de Knvb-beker volgens mij, met misschien nu erbij een landstitel.
Voor mij is er persoonlijk wel wat meer voor nodig. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Als jullie maar winnen tegen Nac!

Het 2e heeft ook wel iets hoor, al zit je dan iets minder rustig op je stoelquote:Op zondag 18 april 2010 20:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk gewoon op een stevige overwinning van Twente. Niks is zo mooi om kampioen te worden met een goede afsluiter ipv een schlemielige 1-0 in blessure tijd.

Nu zullen we het in het stadion horen, en ik weet nu al dat heel het stadion achter Twente staat
 Nu zullen we het in het stadion horen, en ik weet nu al dat heel het stadion achter Twente staat  

Wat een stom geouwehoer. Die kaart tegen Douglas was 100% onterecht. Zou helemaal zuur zijn als Stam ook niet mee mag doen..quote:ENSCHEDE - FC Twente speelt in de laatste competitiewedstrijd, over twee weken in Breda tegen NAC, zonder Douglas. De Braziliaanse verdediger is geschorst na zijn gele kaart in de wedstrijd van zondag tegen Feyenoord (2-0).
In het beslissende duel voor de titel ontbreek mogelijk ook Ronnie Stam.
Tegen de rechtsback van FC Twente heeft de KNVB een vooronderzoek ingesteld naar aanleiding van enkele kritische uitspraken over de arbitrage na het verloren duel bij AZ (1-0).
Ook NAC Breda, dat nog niet zeker is van deelname aan de play-offs voor het laatste Europese ticket, kan op 2 mei door schorsingen niet op volle sterkte aantreden.
Verdediger Robbert Schilder werd zondag in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen (0-0) uit het veld gestuurd. Aanvoerder Rob Penders kreeg zijn zevende gele kaart in Friesland en is daardoor eveneens uitgesloten voor de kraker tegen FC Twente.

In de krant stond dat Douglas hem zelf terecht vond.quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een stom geouwehoer. Die kaart tegen Douglas was 100% onterecht. Zou helemaal zuur zijn als Stam ook niet mee mag doen..

quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef haakon het volgende:
FC Twente en Ajax wordt een NEC aan NAC race

quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef haakon het volgende:
FC Twente en Ajax wordt een nek aan NAC race

Ach, wij hoeven niet zo nodig kampioen te worden, Ajax en PSV welquote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Skv het volgende:
Als Ajax volgend seizoen blijft spelen zoals ze nu doen, wordt het knap moeilijk voor Twente iig..

Dit. Jezus k nu al in spanning en de wedstrijd is nog oneindig ver weg.quote:Op maandag 19 april 2010 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven niet zo nodig kampioen te worden, Ajax en PSV wel
2e of 3e plaats is ook goed te pruimen (en een stuk beter voor mn hart).

quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
Erop
Twente gaat het doen, eenmaal zullen we kampioenen zijn. Nu maar hopen dat het slechts een éénmalig iets is en pakken wij hem volgend jaar wel weer

Dat doen ze toch niet, de aan/verkopen gaan nog beginnen hequote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Skv het volgende:
Als Ajax volgend seizoen blijft spelen zoals ze nu doen, wordt het knap moeilijk voor Twente iig..

Bij Twente ook mien jong, bij Twente ook.quote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet, de aan/verkopen gaan nog beginnen he

Hoorde ik je dat vorige jaar ook niet zeggen?quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bij Twente ook mien jong, bij Twente ook.
- Kufo is al weg.
- Ruiz gaat weg
- Stoch gaat weg
- Douglas gaat weg
Dag Twente

quote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Paar het volgende:
[..]
Hoorde ik je dat vorige jaar ook niet zeggen?

Dat schreven er meer jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Paar het volgende:
[..]

quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bij Twente ook mien jong, bij Twente ook.
- Kufo is al weg.
- Ruiz gaat weg
- Stoch gaat weg
- Douglas gaat weg
Dag Twente

Vóór de winterstop was ie goed, erna echt slecht.quote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef gitler het volgende:
Stoch vind ik ook niet zo goed.

Op zich wel een goed idee, al heb ik daar wat slechte herinneringen aan sinds de bekerfinale vorig jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
er kunnen 18.000 mensen in de Veste, om NAC - FC Twente daar op een groot scherm te bekijken
scheelt weer drukte in de binnenstad

voor de mensen die niet van die drukte houden, is dit een prima oplossingquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, al heb ik daar wat slechte herinneringen aan sinds de bekerfinale vorig jaar

quote:Hamburger SV is achter de schermen op zoek naar een nieuwe trainer. FC Twente-trainer Steve McClaren is volgens VI een van de voornaamste kandidaten.
De huidige trainer, Bruno Labbadia, staat onder druk, omdat hij ondanks investeringen van dertig miljoen niet in de top drie zal eindigen dit seizoen.
McClaren draait dit seizoen een zeer goed seizoen met FC Twente. De Tukkers staan tegen alle verwachtingen in, met nog één wedstrijd, te gaan op de koppositie. Volgende week zondag is winst bij NAC Breda voldoende voor de landstitel.
In de Europa League doet HSV het wel goed. De Duitsers staan in de halve finale en treden deze week aan voor het eerste duel met Fulham.

Douglas heeft een contract getekend tot 2012,dus die zijn we nog niet kwijt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Paar het volgende:
[..]

Met die redenering blijft Luis bij Ajax.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef supertwentefan het volgende:
[..]
Douglas heeft een contract getekend tot 2012,dus die zijn we nog niet kwijt.

klopt, dan kijk je er veels te schuin opquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je ziet dan toch geen flikker op in het vak van de Twentse ros zit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |