Ohnee...heb ik nu beveiliging rond me huis nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat heet geen arrogantie, dat heet emotioneel worden over je cluboverigens hebben wij @ het ajax topic ook een hekel aan sinnie dus moet je hem nou niet ineens een ajacied gaan noemen!
Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
het gerucht gaat de ronde dat ze bezig zijn met een videoboodschap van Bruce, om Twente te feliciteren met een eventueel kampioenschap![]()
nee, niet uit een krantquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?
Leuke krant is dat voor Twente-supporters de laatste tijd.
Zitten wat mensen die de grote baas een plezier willen doen, of de grote baas heeft een flinke vinger in de pap.
Daar staat een groot artikel met Joop en daar eindigt het met een opmerking dat hij Springsteen misschien maar gewoon op moet gaan bellen om de festiviteiten nog wat meer luister bij te zetten...quote:
Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
welke Bruce hebben jullie het nou over of negeren jullie mij expres?
Waarom zou die in godsnaam nou bij jullie gaan optredenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.
Springsteen. Working on a dream.
ja, dat van dat gewoon ff bellen had ik ook gelezen, maar ergens anders dan in De Persquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Daar staat een groot artikel met Joop en daar eindigt het met een opmerking dat hij Springsteen misschien maar gewoon op moet gaan bellen om de festiviteiten nog wat meer luister bij te zetten...
Zou wel über bruut zijn trouwens.
Voor als die nog niet gepost is:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Nee, we negeren je niet expres, we vinden het gewoon een stomme vraag.
Springsteen. Working on a dream.
Omdat Joop m heeft opgebeld, duhuh. Lezenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam nou bij jullie gaan optreden
De grote baas van De Pers zit in de Goffertquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt de achterkant van De Pers gelezen?
Leuke krant is dat voor Twente-supporters de laatste tijd.
Zitten wat mensen die de grote baas een plezier willen doen, of de grote baas heeft een flinke vinger in de pap.
Daarom krijgen ze t ook pas als ze winnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef Mark het volgende:
Twente kan dat geld beter besteden aan iets nuttigs want NEC gaat het Ajax niet erg moeilijk maken, vrees ik.
schijnt ook niet waar te zijn, ieg niet vanuit de club.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:39 schreef Saekerhett het volgende:
Wat belachelijk
Twente is helemaal niet afhankelijk van NEC, ze hebben het compleet in eigen hand.
Heubach mag blij zijn als hij het veld in mag, want hij is geen basisspeler. Dan zal er eerder een kopgoal van Zomer of van Pothuizen komen. En heeeeeeeeeeeeel misschien eentje van Sibumquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef Shivo het volgende:
Ik word een beetje moe van dat geblaas van Maaskant en Jol in de media, die over elkaar heen buitelen om te vertellen hoe moeilijk Twente het wel niet gaat krijgen. Maar niemand die het over Jeroen Heubach heeft, die in zijn laatste competitiewedstrijd in de eredivisie Twente aan de titel gaat helpen door tegen Ajax onverwacht drie keer te scoren.
Hebben jullie dan zo weinig vertrouwen in winst op NAC? Wat Ajax doet zou voor jullie helemaal geen reet uit mogen maken. Zelf winnen en je hoeft helemaal niet de wedstrijd in Nijmegen in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze t ook pas als ze winnen.
Maar wel een beetje tam dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |