quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef Sersjee het volgende:[..]
Was ook niet aan jou gericht. Er zijn hier mensen die dat non-argument der non-argumenten in alle ernst gebruiken.
Hoi Sersj

.
Ja, dit argument is wel degelijk relevant, want ik vraag me nog steeds af wat zo'n 'awardsshow' bij de publieken doet. Past dit binnen de doelstelling van 3FM? Is dit een taak van een publieke omroep? Ik denk het niet. Laat zoiets lekker over aan de commerciëlen. En wat willen ze hiermee bereiken? Dat de artiesten die normaal al KAPOTgedraaid worden nóg meer aandacht krijgen? Dat het pijnlijk duidelijk wordt dat ongeveer tien NL artiesten zijn waar 3FM aandacht aan besteed? Het is een grote inteeltshow: "Hier, alsjeblieft, krijg je een award van mij. Maar dan wil ik er straks of volgend jaar wel eentje terug." Het is tenenkrommend. Het is slecht. En vooral zó voorspelbaar.
En áls het al georganiseerd moet worden: maak er dan iets fatsoenlijks van. Ja, het zijn toch echt bakken met belastinggeld die hierin worden gestopt. En wat krijg je na wéken van dure reclamespotjes? Iets wat nog slechter is dan het toneelstuk wat een een jonge lagere-schoolklas opvoert (met alle respect voor zo'n klas overigens). Het publiek bestaat uit meisjes van 17 die bij een scheet van Dinand al beginnen de juichen en al over de vloer drijven bij alleen al het dénken aan Waylon. Is dat het publiek wat een zender als 3FM alleen maar wil bereiken? Dat lijkt me toch wel heel erg kort door de bocht. Je hoort gewoon aan een aantal dj's dat ze daar niks te zoeken hebben. En dan toch maar krampachtig blijven ophemelen van artiesten terwijl ze er geen ruk aan vinden. Begrijpelijk dat Ekdom gewoon op zoek gaat naar bier of een andere alcoholische versnapering om zo'n avond maar snel door te komen.
Nee, ik verwacht geen gelikte show zoals de Oscars, maar tussen dat en datgene wat gisteren de ether in gesodemieterd is, zit een wéreld van verschil. Het is beschamend dat non-talent als Lantinga en Beelen zoiets presenteert. En dan ook het technisch falen

. Is dit dan écht het uiterste wat ze uit zo'n show kunnen halen?
En ja, ik luister nog steeds 3FM (of ben ik al zo oud dat ik naar Radio 2 moet verkassen?

). Ekdom, Stenders en Ekstra Weekend kan ik nog steeds erg waarderen. Onder andere die lasbril en de pubertjes tussen 4 en 7 probeer ik braaf te vermijden.