Ik zie het met angst en beven tegemoetquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Over vier weken word ik 35. Kan je nagaan hoe ik me voel.
Ik had gewoon ff zin om te zeikenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Je weet dat het de 3FM Awards zijn en dat dus een Kane en een Anouk 1 of meerdere awards meepikken, dat een Alain Clark en een Miss Montreal gaan optreden en dat Sander en Giel slecht getimede matige grappen gaan maken. Dat weet je. Daar is geen discussie over mogelijk. Publieksprijs, dan krijg je dat. De grootste gemene deler. Kan je leuk vinden, kan je niet leuk vinden, maar da’s verder niet zo boeiend.
Misschien is het verstandig dat menigeen eens bij zichzelf te rade gaat. Bekijk eens nuchter wat voor 'n zender het huidige 3FM is. Bekijk eens nuchter wat je zelf wilt horen. Hoogstwaarschijnlijk kom je er dan achter dat je wellicht beter je heil elders kan zoeken, ook al wordt 3FM van jouw belastinggeld (*facepalm*) gemaakt. Accepteer dat. Waarom zou je aandacht besteden aan iets wat toch niet voor jou bedoeld is? Je gaat toch ook niet bij Radio 4 lopen klagen dat ze zoveel ouwe meuk draaien?
Was ook niet aan jou gericht. Er zijn hier mensen die dat non-argument der non-argumenten in alle ernst gebruiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had gewoon ff zin om te zeiken
Daar ga ik zo ook naar luisteren na 12 uur, heb geen internetradio voor KX dus zet hem straks op 538quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu even Evers aan staan vanwege z'n jubileum. Belt Frank de Boer: "Gefeliciteerd met ons jubileum!" Ik moest lachen.
Dan mis je nu wel Stenders & van Inkel...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar ga ik zo ook naar luisteren na 12 uur, heb geen internetradio voor KX dus zet hem straks op 538
Ik heb hem er nu ook opquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan mis je nu wel Stenders & van Inkel...
Jammer dat ik nu nog op school zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan mis je nu wel Stenders & van Inkel...
edit: o wacht, je hebt 'em al gevonden![]()
Zekers Evers op 3FM was ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu nog op school zit.
Evers is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |