FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU zeg.quote:werdt
ja ja ja jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU zeg.
Volg eens een cursusquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ja ja ja ja
En FUUUUUU is ook geen Nederlands.![]()
nee, dat kan dus ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dus de scheidsrechter wordt gestraft maar met die beslissingen doen ze verder niets meer?
Je bent een punt vergeten op het eind van je zin.quote:
Dan heb je er nog niet zo veel aan, maargoed, het is een beginquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat kan dus ook niet. Regels.
Ow, sorrie, ik sal er vorotaan op letetn..quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent een punt vergeten op het eind van je zin.
Nee helemaal niets! Twente moet gewoon van Feyenoord zien te winnen en Heracles moet Twente een plezier doen door te winnen!quote:
true, maar misschien zien ze eens in hoe waardeloos ze fluiten (en nee, niet tegen "mijn club") over het algemeen. zo inconsequent altijd... wat aan de ene kant niets is is 2 min later aan de andere kant rood....quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet zo veel aan, maargoed, het is een begin
Sowieso moet dat systeem eens wat minder afhankelijk worden van de waarneming van die ene man op het veld. Maar ik vraag me af of Twente het er verder bij laat zitten, zeker nu de KNVB in feite de fouten heeft toegegeven, mocht blijken dat het deze ene wedstrijd was die ze het kampioenschap kostte...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar misschien zien ze eens in hoe waardeloos ze fluiten (en nee, niet tegen "mijn club") over het algemeen. zo inconsequent altijd... wat aan de ene kant niets is is 2 min later aan de andere kant rood....
Eens, videobeelden en per team 3 time-outs om een beslissing te laten terugkijken, zit je als team 1 keer fout vervallen je rechtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sowieso moet dat systeem eens wat minder afhankelijk worden van de waarneming van die ene man op het veld. Maar ik vraag me af of Twente het er verder bij laat zitten, zeker nu de KNVB in feite de fouten heeft toegegeven, mocht blijken dat het deze ene wedstrijd was die ze het kampioenschap kostte...
De FIFA kan zoveel willen, maar zodra Blatter het niks vind houd het op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, videobeelden en per team 3 time-outs om een beslissing te laten terugkijken, zit je als team 1 keer fout vervallen je rechten.
maar ja de Jurassic-FIFA vindt het allemaal nogal eng.
vorig jaar zijn Van Boekel en zijn assistent al een keer geschorst geweest.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het werd zeker tijd dat die arrogante faalhazen eens op hun lazer kregen...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef dwhprod het volgende:
Lekker nuttig zo'n straf.
Dit is een schijnbeweging van de KNVB om net te doen alsof ze het niet goedkeuren.
Intussen is het kwaad al geschied en is het beoogde doel al bijna bereikt.
Ze zullen het er wel bij moeten laten zitten. Er is geen enkele mogenlijkheid om dit te heroepen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sowieso moet dat systeem eens wat minder afhankelijk worden van de waarneming van die ene man op het veld. Maar ik vraag me af of Twente het er verder bij laat zitten, zeker nu de KNVB in feite de fouten heeft toegegeven, mocht blijken dat het deze ene wedstrijd was die ze het kampioenschap kostte...
Regels kun je (met onmiddellijke ingang) veranderen. Regel was ook dat de finale van de KNVB beker in de Kuijp gespeeld zou worden. Hebben ze ook verandert.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het werd zeker tijd dat die arrogante faalhazen eens op hun lazer kregen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |