quote:Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
krijsbaby
Alleen stil te krijgen in de draagdoekDat zijn we niet gewend!

Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel stil in de doek

lol, hij gaat een heavy metal band voor baby's oprichtenquote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Hier ook wat nieuws, na het eten gaat hij grunten ofzo. Hij heeft vanmorgen 3 kwartier liggenn grunten in bed, en nu ligt hij te grunten in de box.
Wel grappig, hij is gewoon bewust aan zn woorden van zn eigen stem/geluid.

Maar Niels die heeft gewoon zn aandacht gevestigd op al kunnen zittenquote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef Twinkly het volgende:
Arme Leah nog steeds ziekKnap maar snel weer op meisje
![]()
He bah Vlindur! Snel weer beter worden!! Slapen helpt vast![]()
Wolfje!!!!Wat knap!!!
Haha hij kijkt echt zo
waarom is mama zo enthousiast? Nou ja ik doe het nog maar een keer
Dat pyjamaatje <3 Niels rolt nog steeds niet maar hij kan het waarschijnlijk wel, heeft er gewoon geen zin in.
We hebben gisteren alle slaapjes op zijn rug geprobeerd maar hij sliep vrijwel niet, 's avonds heeft mijn man hem maar weer op zijn buik gelegd want hij was echt zielig zo oververmoeid was hij. En net kon hij weer niet slapen en heb ik hem toch maar weer op zijn buik gelegd. Vannacht heeft hij gewoon weer in de co-sleeper geslapen (op zijn rug lukt daar wel) want ik wil echt dat hij eerst goed op zijn rug kan slapen voor ik hem alleen in zijn kamer laat 's nachts.

Klinkt zeer bekend! Haha die Fabianquote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
lol, hij gaat een heavy metal band voor baby's oprichten [ afbeelding ] Niels komt wel gitaar spelen

Harry dan voor drum of 2e gitaarquote:Op maandag 19 april 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Vet Fokbabymetalband
Binnenkort dan repetitie-meet

quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:
lol, hij gaat een heavy metal band voor baby's oprichten [ afbeelding ] Niels komt wel gitaar spelen

Geen band zonder (achtergrond-) zangeres voor de klasieke touch... dus bij deze meld ik Minke ook aanquote:

Ik vind het wel meevallen. Hier zitten we nog heel lang met de kraambezoeken. Omdatquote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat met Laura SIndell!Lekker genieten dus!
Wolf rolt!!!![]()
![]()
Super poppejans! ben je dan ook zo heerlijk trots? ik ben zoooo ontzettend trots als Evie weer wat nieuws kan... (en tja alle kindjes doen dat en kunnen dat, maar als je eigen ineens iets doet.... *smelt*
*
ahhhh Freecell; hoe gaat het nu met je kleine man? nog steeds lekker dicht bij mama in de doek?
aaaaaah Vlindur; ben je ook al ziek meid? wat enorm vervelend! heel veel beterschap en ik hoop dat je kleine mannetje niet ziek wordt...
en een dikke knuffel voor Leah en lily![]()
en @Octo; vervelend dat het poepen bij Daan niet zo makkelijk gaat. Maar elke dag poepen is geen must toch? Evie poept soms ook een paar dagen niet en loost dan in een keer een heleboel![]()
zo mijn kolfpauze zit dr weer op![]()
werken gaat wel redelijk gelukkig.
Vanavond krijgen we nog kraambezoekbeetje laat he?

Dan heeft ze die slaap nodig gehad. Hopelijk gaat het vannacht weer beter met jullie meisje en het slapen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Marlinde het volgende:
Goedemorgen lieve mama's,
Ik kom alleen even snel zeggen dat ik om 03:00 naar bed kon gaan, om 5 uur weer wakker werd van een huilende Tessa en die ons heeft laten slapen tot 11:00!!!!!!!!!!!!!!!!!Schandalig! Ze had al 2 flessen op moeten hebben, maar normaal word ze altijd zelf wel wakker
![]()
Ga zo maar eens douchenOm 3 uur naar de manueel therapeut, ben best zenuwachtig, hoop niet dat zij/hij Tessa pijn gaat doen
Ik heb even verder geen puf om te reageren hoor, maar bedankt voor jullie lieve reacties!

Tja, anders zitten we er over 2 jaar nog aan vast.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef leonieke het volgende:
Elke zaterdagavond en zondagnamiddag kraambezoek zou ik niet zien zitten, ymmeZelfs niet als ze allemaal cadeaus meebrengen
![]()

Van de aangifte wel, die heb ik op pc gemaakt, maar het bouwplan moet het originele zijn met de zegel van het gemeentebestuur. Een kopie aanvaarden ze niet. Geen ontvangstbevestiging omdat we die zelf in de brievenbus van het BTW-kantoor hebben gestoken (dom natuurlijk, maar wie denkt nu dat het daar nog zal verloren gaanquote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef Incantrix het volgende:
BJ, wij hadden gisteren en vorige week ook nog steeds kraamvisite hoor
En Leo, heb je geen kopietjes meer? En krijg je bij het inleveren geen ontvangstbevestiging? Bluh, lekker dagje zo ja..

Denk dat je het aan mij gericht hebt (aangezien Octo geen Daan heeftquote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
en @Octo; vervelend dat het poepen bij Daan niet zo makkelijk gaat. Maar elke dag poepen is geen must toch? Evie poept soms ook een paar dagen niet en loost dan in een keer een heleboel![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |