Marlinde, "welkom"! met je nieuwe account...
@sleepers... wij hadden/hebben alleen een ledikantje voor Minke en hadden haar de eerste weken in de wandelwagenbak naast ons bed staan. Maar na 4 weken ongeveer is ze verhuist naar eigen kamertje en eigen ledikant... dat was echt beter voor mijn nachtrust en dus ook algemene doen. Minke vind het gelukkig prima, lekker in het grote bed alle kanten op schuiven

Tuurlijk is het wel minder handig als ze 's nachts honger heeft, maar ja ik moet er toch uit om beneden een flesje te maken, dus dat maakt weinig uit.
We hebben trouwens wel weer prima geslapen de afgelopen nachten...
@zwemmen, ik zag zaterdag bij Etos inderdaad van die zwemluiers, maar die begonnen pas vanaf 7 kilo (Huggies, was het enige merk dat ze hadden)... da's dan wel weer jammer want Minke is bij lange na nog geen 7 kilo... en ze poept zo onregelmatig dat ik het zonder ook niet echt een geschikt plan vind... Maar goed, het zwembad bij ons op de hoek heeft op alle ochtenden baby-zwemmen, behalve de donderdag wat weer mijn enige vrije dag is

Eens kijken of ze in Amersfoort wel op donderdag zwemdag hebben, dan gaan we daar wel heen.
@happies: Wat leuk dat Niels zo geniet van zijn nieuwe smaakjes!!!

Leuk expirimenteren met wat ie lekker vind, lijkt me zo leuk (*rent richting rapley-topic voor foto's!)
BJ, fijn dat je weer beter bent!
Verder weinigs te melden... gaat lekker hier, Minke doet verwoede (met nadruk op woede) pogingen om van rug naar buik te komen, maar het wil nog niet echt lukken. Liggen vindt ze dus ook echt niet tof meer, behalve op haar buik voor de tv geparkeerd, dan houdt ze het wel een kwartiertje vol.