abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 23:00:15 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80464918
doet papa niet meer mee?
in de haak.
  maandag 19 april 2010 @ 02:04:44 #152
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80469034
Papa die kijkt alleen maar Op reageren doet hij niet en had al n paar keer gehoord dat ik een andere naam 'moest' nemen en vond het zelf ook wel tijd

Ben helemaal kapot trouwens van deze dag. Tessa vond niks goed, zelfs mama niet Bah wat voelt dat rot! Dat heeft ze nog nooit gehad. Stom misschien, maar dat deed me echt heel pijn! Net pas de laatste fles gehad en nu ligt ze gelukkig lekker te slapen. Morgen om 15:00 naar de Manueel therapeut, ben benieuwd!
Ik ga nu ook maar naar bed en hopen dat Tessa lekker blijft slapen tot een uur of 7

Truste !
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 19 april 2010 @ 06:23:08 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80469537
hey een nieuwe naam; leuke Marlinde; ik zag het eerst niet eens; want ik zag Tessa en de naam las ik overheen haha
ik hoop dat tessa zich vandaag wat lekkerder voelt en jij nog een beetje hebt kunnen slapen afgelopen nacht.

ik ga vandaag weer aan het werk; voel me wel vrij goed. Nog steeds last van mijn hoofd, maar met een paracetamol is het wel te doen. en ik hoef nu nog maar 1 dagje; en dan donderdag pas weer. (dan wel 4 dagen).

@Twinkly; ik kan me best voorstellen dat je het lastig vindt om Niels naar zijn eigen kamertje te verhuizen hoor. Ik had dat met Evie ook. Alleen was die zo aan het steunen en kreunen snachts (darmkrampjes), dat ik zelf amper meer sliep snachts. En sinds het verhuizen slapen we alledrie weer veel beter!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80469859
Marlinde, "welkom"! met je nieuwe account...

@sleepers... wij hadden/hebben alleen een ledikantje voor Minke en hadden haar de eerste weken in de wandelwagenbak naast ons bed staan. Maar na 4 weken ongeveer is ze verhuist naar eigen kamertje en eigen ledikant... dat was echt beter voor mijn nachtrust en dus ook algemene doen. Minke vind het gelukkig prima, lekker in het grote bed alle kanten op schuiven Tuurlijk is het wel minder handig als ze 's nachts honger heeft, maar ja ik moet er toch uit om beneden een flesje te maken, dus dat maakt weinig uit.
We hebben trouwens wel weer prima geslapen de afgelopen nachten...

@zwemmen, ik zag zaterdag bij Etos inderdaad van die zwemluiers, maar die begonnen pas vanaf 7 kilo (Huggies, was het enige merk dat ze hadden)... da's dan wel weer jammer want Minke is bij lange na nog geen 7 kilo... en ze poept zo onregelmatig dat ik het zonder ook niet echt een geschikt plan vind... Maar goed, het zwembad bij ons op de hoek heeft op alle ochtenden baby-zwemmen, behalve de donderdag wat weer mijn enige vrije dag is Eens kijken of ze in Amersfoort wel op donderdag zwemdag hebben, dan gaan we daar wel heen.

@happies: Wat leuk dat Niels zo geniet van zijn nieuwe smaakjes!!! Leuk expirimenteren met wat ie lekker vind, lijkt me zo leuk (*rent richting rapley-topic voor foto's!)

BJ, fijn dat je weer beter bent!

Verder weinigs te melden... gaat lekker hier, Minke doet verwoede (met nadruk op woede) pogingen om van rug naar buik te komen, maar het wil nog niet echt lukken. Liggen vindt ze dus ook echt niet tof meer, behalve op haar buik voor de tv geparkeerd, dan houdt ze het wel een kwartiertje vol.
  maandag 19 april 2010 @ 08:05:09 #155
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80469932
Naast wat extra water in de fles, wat kun je nog meer doen tegen moeilijke poep? Daan moet echt dagelijks uren persen om zijn poep eruit te krijgen. Gister lukte 'm dat pas tegen 6 uur 's avonds

Vind het zo sneu, want het doet 'm duidelijk pijn dus ik hoop het hem wat makkelijker te maken, maar extra water helpt dus niet en maakt vervolgens ook de voeding weer dunner wat 'm weer meer last van de reflux geeft....

BJ, fijn dat je weer aan de slag kunt!
Marlinde, welkom met je nieuwe account

Vanmiddag zal ik meer reageren, nu even zoon voeden, wassen en aankleden. Schoonouders komen zo even uurtje oppassen... moet naar de tandsarts want mijn vulling is losgekomen.... bevallen vind ik minder erg
pi_80469953
Ik kreeg van een vriedin dit weekend de tip om het buikje rechts van de navel te masseren, daar zou (volgens haar osteopaat) het laatste stukje darm zitten voor dat het eruit komt, dus als je daar de boel leegmasseert volgt de rest van zelf (in theorie in elk geval). Zelf nog niet geprobeerd, bij Minke gaat poepen wel ok, maar bij haar zoontje hielp het regelmatig en hij heeft erg veel moeite met de stoelgang....
  maandag 19 april 2010 @ 08:12:06 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80470003
Oh, kan ik proberen. Recht voor mij of rechts voor hem? (ik neem aan voor mij, maar voor de zekerheid....)

Was er ook niet iets met olijfolie?
pi_80470035
Voor jou, dus zijn linkerkant...
pi_80470121
krijsbaby
Alleen stil te krijgen in de draagdoek Dat zijn we niet gewend!
  maandag 19 april 2010 @ 08:33:14 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80470208
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
krijsbaby
Alleen stil te krijgen in de draagdoek Dat zijn we niet gewend!
Gelukkig is hij wel stil in de doek
pi_80470222
Free... hopelijk trekt het een beetje bij vandaag... hele dag met krijsbaby is niet tof.
pi_80470356
Wat zielig al die onrustige kleine baby'tjes Marlinde (mooie naam ) Happy en Free

Het klopt inderdaad dat voor jou rechts voor de baby links naast de navel het stuk dikke darm zit wat het meeste pijn doet. Het helpt goed wanneer je met de klok mee rondjes om de navel masseert en de meeste druk geeft aan de linker kant (voor de baby dus) van boven naar beneden.

Niels had vannacht erg last van diarree, als het bijna komt heeft hij buikpijn en klinkt weer net als toen hij een kleine krampjesbaby was
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80470502
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Gelukkig is hij wel stil in de doek
Dat is wel lekker ja maar ik snap het niet zo goed. Het is echt gillengillengillen wat ik ook doe. En in de doek is het goed. Afwisselend wakker en slapen, maar wel goed.
Tot ik denk 'nu ben je zo blij aan het geinen/zo lekker aan het slapen, je mag er wel ff uit'
En hij laat ook ineens halve flessen staan enzo

Ik heb zelf keelonsteking (witte punten ) en goed verkouden en koppijn, misschien heeft hij daar een tikje van? Maar hij heeft geen verhoging oid. (ik ook niet trouwens, 36,2 gisteravond )

Arme Niels Dat zal ook vast wel behoorlijk pijn doen!
pi_80470568
Oh Free dat kan heel goed dat hij daar ook last van heeft, er zijn twee soorten keelontsteking, viraal en bacterieel en van de ene krijg je koorts en de andere niet (weet alleen niet uit mijn hoofd welke en Niels wil eten ) Jouw weerstand is natuurlijk ook bagger nu, hoe is het eigenlijk met TARA, komt hij alweer wat aan? Hopelijk zijn jullie snel weer beter!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80470599
Ik ben echt totaal niet bijgelezen hier. Al een aantal dagen niet.
Ik heb nu alleen de laatste paar posts gelezen..

happy; wat zielig voor Daan. Mijn middelste kind heeft ook altijd veel problemen met zijn stoelgang gehad. Heel vervelend. Ik hoop dat het snel weer goed gaat.
pi_80470610
en beterschap voor alle zieken hier (grote en kleine)
pi_80470666
Mijn kleine meisje is ook nog altijd ziek

Sinds vorige week woensdag alweer. Ze heeft een vreselijk hardnekkige verkoudheid te pakken.
Snotteren snotteren snotteren, haar oogjes zit vol pus, er is haast niet tegenop te poetsen. Koorts heeft ze alleen dag 1 en 2 gehad.
Ze ziet er ook zo ziek uit door die oogjes. Opgezette rode oogleden, waterige oogjes...zo zielig.
Ook het drinken gaat dus moeilijker door die verstopte neus. Arm meiske.

Wel blijft ze nog steeds vrolijk en goedlachs.

Ik wil nu echt dat ze beter wordt!!
pi_80470768
Woow, ik ben ziek, van boven en van onderen kwam het er vannacht met grote bogen uit. Gelukkig kwam alles netjes terecht in de emmer en in de wc, anders was het helemaal klote. J. heeft de fles vannacht gegeven en werkt thuis vandaag, dus ik lig lekker in bed. Met Rienk gaat het goed, die krijgt 's ochtends en 's middags nu bv en verder fv en hij heeft echt liever fv zijn we achter Nou ja, dan gaat het afbouwen alleen maar makkelijk

Hi Marlinde, deze naam is veel leuker! Heet lijnloos ook niet zo?

Florian krijsbaby, arme jullie Sterkte met hem.

Verder ben ik het weer kwijt.. Ik ga even slapen, misschien helpt het wel..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80471376
Rollen maarrrr!

Hij heeft het helemaal door, beetje naar een zijkant gaan hangen en gaan met die banaan!

nu effe van iedereen bijlezen iig zag ik al vluchtig dat de mama van Tessa nu Marlinde heet
en beterschap v een zieke Vlindur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80471476
ah hopelijk heeft Tessa vandaag haar dagje wel Marlinde!

Beterschap v jou Freecell

Lily ook beterschap met Leah, ze is echt al een poosje aan het kwakkelen,zielig hoor

Heerlijk dat het zo goed met Minke gaat Lijnloos, super toch

ah arme Niels, buikkramp van diarree is ook echt niet leuk en doet zeer, dikke kus op je zere buik.
Ben benieuwd hoe Niels het op zn eigen kamertje vind! Hier duurde het iets van een weekje ofzo voordat Wolf het accepteerde (lees; niet meer heel lang moest huilen, en WEL ging slapen in zn eigen bedje)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 19 april 2010 @ 09:53:54 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80471592
Wolf rolt! Goed man!

Al die huilerige baby's van dezelfde periode! Hier ook hoor. De draagdoek kan maar max een half uurtje Harry tevreden houden. Hetzelfde geldt voor wiegen, lopen, pinken etc...
Even drinken aan de borst zorgt er in elk geval dat hij even een slaap valt maar na een half uur gaan die ogen weer open en zijn keel ook
Pff, dit ben ik niet gewend! Petje af voor degene die dit dagelijks meemaken...
Wel heeft hij vannacht weer wat langer doorgeslapen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Vlindurtje, beterschap!
Leah ook snel beter worden hoor!

Niels, krampjes zijn niet fijn kerel!
En dan nog een kleine Daan met poepproblemen...

Ow en over dat slapen op de eigen kamer: daar ben ik nog lang niet aan toe!
Ik heb ook niet het idee dat Harry daar beter (of slechter) zou slapen. Wij (en de honden) maken zoveel herrie en hij slaapt er gewoon doorheen.
Ik baal zelfs al dat ik volgende week de klossen moet inleveren. Dan moet ik uit bed om Harry in de wieg te leggen en eruit te halen. Nu kan ik dat makkelijk vanuit mijn bed doen...
vandaar dat deze luie mama de klossen ook heeft verlengd
pi_80471631
Arme Leah nog steeds ziek Knap maar snel weer op meisje
He bah Vlindur! Snel weer beter worden!! Slapen helpt vast
Wolfje!!!! Wat knap!!! Haha hij kijkt echt zo waarom is mama zo enthousiast? Nou ja ik doe het nog maar een keer Dat pyjamaatje <3 Niels rolt nog steeds niet maar hij kan het waarschijnlijk wel, heeft er gewoon geen zin in.
We hebben gisteren alle slaapjes op zijn rug geprobeerd maar hij sliep vrijwel niet, 's avonds heeft mijn man hem maar weer op zijn buik gelegd want hij was echt zielig zo oververmoeid was hij. En net kon hij weer niet slapen en heb ik hem toch maar weer op zijn buik gelegd. Vannacht heeft hij gewoon weer in de co-sleeper geslapen (op zijn rug lukt daar wel ) want ik wil echt dat hij eerst goed op zijn rug kan slapen voor ik hem alleen in zijn kamer laat 's nachts.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 19 april 2010 @ 09:58:04 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80471694
oh dat van de draagdoek voor tijdelijk herken ik ook. Hoewel hij gisteren best lang heeft gezeten nog.

Hier ook wat nieuws, na het eten gaat hij grunten ofzo. Hij heeft vanmorgen 3 kwartier liggenn grunten in bed, en nu ligt hij te grunten in de box.
Wel grappig, hij is gewoon bewust aan zn woorden van zn eigen stem/geluid.

Jeej voor Wolf!

Beterschap voor Vlindur. En 'fijn' dat het afbouwen naar wens gaat. Even slikken natuurlijk dat hij liever FV heeeft, maargoed, het is inderdaad allemaal beter. Dan maakt het afbouwen wellicht wat draaglijker. Het zou rg vervelend zijn alshij nou ook nog eens geen kv zou willen.
Gebruik je gewoon nutrilon? Wnat dat is dna ook nog maar de vraag, welke voeding meot je dan gaan gebruiken.
WIj gaan straks, als we ooit overstappen/bijvoeden/ watdan ook, waarschijnlijk over op kruidvat huismerk.Beviel prima bij Eva.
pi_80471800
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Hier ook wat nieuws, na het eten gaat hij grunten ofzo. Hij heeft vanmorgen 3 kwartier liggenn grunten in bed, en nu ligt hij te grunten in de box.
Wel grappig, hij is gewoon bewust aan zn woorden van zn eigen stem/geluid.
lol, hij gaat een heavy metal band voor baby's oprichten Niels komt wel gitaar spelen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80471830
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef Twinkly het volgende:
Arme Leah nog steeds ziek Knap maar snel weer op meisje
He bah Vlindur! Snel weer beter worden!! Slapen helpt vast
Wolfje!!!! Wat knap!!! Haha hij kijkt echt zo waarom is mama zo enthousiast? Nou ja ik doe het nog maar een keer Dat pyjamaatje <3 Niels rolt nog steeds niet maar hij kan het waarschijnlijk wel, heeft er gewoon geen zin in.
We hebben gisteren alle slaapjes op zijn rug geprobeerd maar hij sliep vrijwel niet, 's avonds heeft mijn man hem maar weer op zijn buik gelegd want hij was echt zielig zo oververmoeid was hij. En net kon hij weer niet slapen en heb ik hem toch maar weer op zijn buik gelegd. Vannacht heeft hij gewoon weer in de co-sleeper geslapen (op zijn rug lukt daar wel ) want ik wil echt dat hij eerst goed op zijn rug kan slapen voor ik hem alleen in zijn kamer laat 's nachts.
Maar Niels die heeft gewoon zn aandacht gevestigd op al kunnen zitten

Dat droge hoofd van Wolf er ook bij ja was vlak voor het slapen gaan dus ook wel beetje moe

Zou ik denk ik v mn eigen gevoel ook willen Twinkly, dat hij toch op zn rug gaat slapen als je hem niet kunt zien. Het is wel echt een buikslapertje zo te lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')