R aat lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
Freecell, hij heeft ook wel errug grote handjes, of lijkt dat maar
.
R is weer gewogen en gemeten: 7120 gram bij een lengte van 65.9 cm.
En Wolf Poppejans?
beiden geloof ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:14 schreef leonieke het volgende:
Heerlijk hé ymme als ze dat doen![]()
Ai freecell, dat lijkt me opnieuw een zware nacht voor jullieWaren het krampjes? Of 'gewoon' niet meer willen slapen?
Mag je niets geven tegen de krampen?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
Freecell, hij heeft ook wel errug grote handjes, of lijkt dat maar
.
R is weer gewogen en gemeten: 7120 gram bij een lengte van 65.9 cm.
En Wolf Poppejans?
Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
claudia: herkenbaar... Alsof fles-rapley geen combi is![]()
We gaan het testen
En iemand hier heeft zijn handen ontdekt
ik geloof dat Evie hetzelfde ook heeft gehad. En dat is eindelijk, na een week nu weer wat beter. Ook boos, niet te kalmeren, alleen door haar aan de borst (of de fles) te leggen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:17 schreef Incantrix het volgende:
Hiero weet ik even niet zo goed hoe het gaat, Stef is al een paar dagen snel boos ofzo, en na een supervrolijke ochtend is ineens niks goed en ging hij me toch ineens gillen..We hebben hem getempt maar dat was goed, hij had geen vieze luier en honger leek het ook niet te zijn, maar hij was zo van streek dat ik hem van ellende toch maar heb aangelegd. Nu is hij rustig, maar ik weet echt niet wat het zodadelijk gaat worden. Kreeg niet wel een sprongetjesmail van dat oei, ik groei-iets, zou dit een sprongetje kunnen zijn? Stef is helemaal geen huiler.. Hij lijkt sinds eergisteren trouwens wel te snappen dat als er ergens geluid is, er daar dan ook iets gebeurt en dan gaat hij die kant op kijken en zoeken wat er is. Sinds eergisteren is hij dus ook drammerig volgens mij.. Sprongetje? Ben zo bang dat hij stiekum doodziek is en dat ik het niet zie ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |