Ik ga inderdaad later vanmiddag. Goeie tip van die bloemen, dat ga ik doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:40 schreef Manono het volgende:
zou het vooral sober houden, geen witte rozen meenemen, dat doe je imo pas als iemand overleden is - eerder een frisse lentebos tulpen ofzo of blauwe hiancintjes die ruiken lekker naar buiten
als je in de namiddag gaat misschien een specialiteit van een winkel in de buurt, een lekkere snijkoek ofzo bij de koffie, of een goede ossenworst
uiteraard niet voor de stervende maar voor de mensen er om heen die aan het zorgen zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:36 schreef Mickeys het volgende:
Geen eten meenemen
quote:
Daarom zou ik ook geen doos vol bonbons meenemen maar misschien een doosje met 4 poepdure bonbons ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze is nog niet dood man
mn moeder kon niet veel eten op het laatst maar had nog het meeste plezier van wat lekkers.
jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook geen doos vol bonbons meenemen maar misschien een doosje met 4 poepdure bonbons ofzo.
Het fijne van de dood is (bij de meesten althans) dat het zo lekker helpt relativeren. Denk dat je bezoekje al gewaardeerd wordt. Wanneer je iets meeneemt ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik ben serieus bang om een flater te slaan bij een dergelijk bezoek
wat een onzin alweer, serieusquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
oh en de opmerking "je ziet er goed uit" natuurlijk achterwege laten...
ook al ziet iemand er voor zijn ziekte nog goed uit, toch even niet doen
ja joh, wat zie je dr goed uit, zonder haren en met die wallen, maar hey je bent nog net geen lijk dus vind ik je er goed uitzien..quote:
ow omdat iemand binnen een maand sterft kan die ineens niet meer relativeren of kan je een gemeend compliment niet eens normaal uit je strot krijgen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, wat zie je dr goed uit, zonder haren en met die wallen, maar hey je bent nog net geen lijk dus vind ik je er goed uitzien..
je hebt gelijk, klinkt geweldig
witte rozen staan voor dood hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Al die adviezen hier zijn onzin van wereldvreemden.
Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. Wie de neuk interesseert het wat voor bloemen die meeneemt?
duidelijk dat jij nog nooit een terminale patient eerlijk hebt horen zeggen wat diegene echt voeltquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow omdat iemand binnen een maand sterft kan die ineens niet meer relativeren of kan je een gemeend compliment niet eens normaal uit je strot krijgen?
Lol vast, 100% zeker meeeeeeeeeer en veeeeeeeeel meeeeeeeeeeer ervaring mee dan jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duidelijk dat jij nog nooit een terminale patient eerlijk hebt horen zeggen wat diegene echt voelt
persoonlijk of als verzorger?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lol vast, 100% zeker meeeeeeeeeer en veeeeeeeeel meeeeeeeeeeer ervaring mee dan jij
ja het kan echt kut zijn met die verzorgers, hoewel ze het goed bedoelen. Net zoals familie, omdat het natuurlijk een een zeer rare en moeilijke situatie is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
persoonlijk of als verzorger?
mijn moeder en oma zeiden namelijk heel wat anders tegen ons als tegen de verplegers in het sterfhuis
edit: er was een verzorger die dat iedere dag tegen mn moeder zei... die heeft ze gehaat
"kreeg hij het maar, dan wist hij hoe erg je doorhebt dat je er juist niet meer goed uitziet" zei ze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |