Gisteren was de finale , HEFTIGquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat we het topic wat meer in het zonnetje konden zetten door over het fenomeen zelf even te lullen
Kheb het programma (dit seizoen) niet gezien.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar aflevering 4 ga kijken, maar ik wil samen met mijn vriend kijken, maar die zit nu een tekening te maken en ik weet niet hoe lang dat nog duurt
.
Eeeh, wat is er?quote:
Niks, ik denk, slowchat, gezellig, ik doe mee en vertel dat ik het saai vind.quote:
Je vindt aflevering 4 saai?quote:Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef Ticker het volgende:
Niks, ik denk, slowchat, gezellig, ik doe mee en vertel dat ik het saai vind.
Ben blij dat je weer eens laat zien dat je totaal geen gevoel van interpretatie hebt, maar een des grotere fantasie om overal een eigen invulling aan te geven!quote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je vindt aflevering 4 saai?
Maar eh, als je slowchat wilt, moet je hier zijn.
Maar er was dan ook helemaal geen slowchat, daar begon jij ineens overquote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef Ticker het volgende:
Ben blij dat je weer eens laat zien dat je totaal geen gevoel van interpretatie hebt, maar een des grotere fantasie om overal een eigen invulling aan te geven!
Dat klopt.. een vent dus.quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar er was dan ook helemaal geen slowchat, daar begon jij ineens over. En verder: Bedankt voor je compliment, want dat betekent dat ik net zoals jij ben en wie wil er nou niet zijn zoals jij
!
Ik doelde niet op je geslachtsdelen, want ik ben een damequote:
Ja, doet datquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, doet dat. Wat een lieve mensen weer in dit topic he
. Maar wel erg hardleers hoor met die waangedachten van hem al maandenlang dat ik een man zou zijn, een of andere dikke vadsige Chiel
.
Dat zijn de feiten volgens Ticker, alsof hij beter weet wie ik ben dan dat ik dat weet.
Oh, die link naar mijn homepage heeft allang in het forum gestaan hoor, dus als je denkt dat dat jouw verdienste is, dan heb je het misquote:Op zondag 25 april 2010 23:00 schreef Ticker het volgende:
Zo.. heb je jezelf toch uiteindelijk nog bloot gegeven.
Wat zo'n jonge god toch kan doen he, met van die oudere dames.
Ik vrees dat je te laat bent... Chielquote:
O.k. Chielquote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Bastard het volgende:
Mosterd, maaltijd
Inderdaad, back on topic..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |