SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Een TeringVreselijkPauper museumquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Crutch het volgende:
Ik schrok me laatst echt de tyfus toen ik voor het eerst sinds tijden weer in L'warden was en langs het 'voormalige' plein liep. Mééén wat een bouwput daar. Wat komt daar?
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinnerenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
Kan iemand ook verklaren waarom in Groningen, in dezelfde winkelstraat, 2 Foot Lockers, 2 Mango's en 2 Jack & Jones zitten? Waarom kan dit in Leeuwarden niet, waarom zit de Mango hier niet?
Niet dat ik behoefte heb aan een Mango, dat is een vrouwenwinkel, dat terzijde
Er zitten van elk 2 in Grunnquote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinneren
Je kan de vraag ook anders stellen, waarom zouden er twee nodig zijn in een stad?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Crutch het volgende:
Waarom zou je twee dezelfde winkels willen?
Mwah, als ik uit het feest kom dan zie ik ook van alles tweequote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinneren
Meer winkelstraten heeft Groningen toch ook niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar niet in dezelfde winkelstraat.
Ergo: je zin was kut
Juhwel. Maargoed, iig zitten ze niet allemaal in de herestraat.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer winkelstraten heeft Groningen toch ook niet?
Ja, óóóóóóóóóf: "Waarom niet één, maar dan 4 veriepingen hoog?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan de vraag ook anders stellen, waarom zouden er twee nodig zijn in een stad?
Verder kom ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Juhwel. Maargoed, iig zitten ze niet allemaal in de herestraat.
Niet TE ingewikkeld hequote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, óóóóóóóóóf: "Waarom niet één, maar dan 4 veriepingen hoog?"
Officieel uit de Blesse, heb daarna 3 jaar in Rotterdam gewoond en ben nu weer terug en op zoek naar iets in H'veen of Meppel. Kwam vroeger regelmatig in L'warden (veelal om te bieren).quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef justmattie het volgende:
Niet TE ingewikkeld he![]()
Waar kom jij vandaan? Niet uit Leeuwarden las ik, maar waar wel?
Ik kwam vroegah vaak bij de camping in Oldemarktquote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Officieel uit de Blesse, heb daarna 3 jaar in Rotterdam gewoond en ben nu weer terug en op zoek naar iets in H'veen of Meppel. Kwam vroeger regelmatig in L'warden (veelal om te bieren).
Oldejuijequote:Op donderdag 15 april 2010 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kwam vroegah vaak bij de camping in OldemarktDaar stonden m'n opa en oma
![]()
En tsja, Heerenveen en Meppel...trekt mij beide niet
Eigen zaakquote:Op donderdag 15 april 2010 23:40 schreef justmattie het volgende:
Of opzeggen die baan![]()
Ik ga mn nest in
Gaat wat moeilijk dan jaquote:
Zo af en toe laat ze even haar gezicht zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik mis het zonnetje?
Komt door een stofwolkje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik mis het zonnetje?
Leuk he, zo;n excursiequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef justmattie het volgende:
Denk je vla te gaan zien in de CCF, gaan we naar de koffiemelkproductie
Is vak noord niet boeiend vandaag?quote:
okquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Leeuwarden, heb er een half jaar gewerkt (en gewoond). Mooie avonden gehad in Shooters en de Stoep. Mis het verder niet. Doei!
Nee het is dat ik gezellige vrienden heb, anders was er geen fuck aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is vak noord niet boeiend vandaag?
Shooters.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Leeuwarden, heb er een half jaar gewerkt (en gewoond). Mooie avonden gehad in Shooters en de Stoep. Mis het verder niet. Doei!
Geniaal, ik vind het triest. Ale had 4 seizoenen geleden al weg moeten zijn, iedereen was hem al vergeten, en na 7 min spelen met nog 5 te gaan is hij motm. Dramaquote:
Ik zou effe googlen op Soulseek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef justmattie het volgende:
Kun je tegenwoordig met Limewire nog muziek binnen halen zonder virussen?
Die naam hoor ik ook wel vaker voorbij zoeven, is dit de nieuwste ''limewire'' ?quote:
Neuj, soortgelijk programma. Is gratis en komt zonder reclame/spyware/weetikveelwatvoortroepquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die naam hoor ik ook wel vaker voorbij zoeven, is dit de nieuwste ''limewire'' ?
Morgen eens naar kijken als ik tijd heb. Duik nu mn nest inquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neuj, soortgelijk programma. Is gratis en komt zonder reclame/spyware/weetikveelwatvoortroep
Verder zou ik wel een goede virusscanner installeren.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen eens naar kijken als ik tijd heb. Duik nu mn nest inThanks voor de tip!
Maket niks, ik voel me wel thuis in liwwadden. Soms. Als er geen geile turken rondlopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:49 schreef justmattie het volgende:
DOu bist geen Liwwadder, maar toch goedemorgen IX
Maar tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maket niks, ik voel me wel thuis in liwwadden. Soms. Als er geen geile turken rondlopen.
Mag ik hier niet meer komen ofzo?quote:
Ik heb een turkenbak volgens jou dus wat is er mis met geile turkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maket niks, ik voel me wel thuis in liwwadden. Soms. Als er geen geile turken rondlopen.
Jij bent geen turk. Wel lekker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een turkenbak volgens jou dus wat is er mis met geile turken
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent geen turk. Wel lekker.
quote:
Ik overdrijf niet, je hebt een mooi koppie.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, je hebt een mooi koppie.
Hier in Purm is het ook koudquote:
Die anderen zijn gewoon niks gewendquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:42 schreef neen het volgende:
Ik woon dan ook in het zonnige zuiden buitenland.
quote:¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Ik zei toch AS IK LOOP HIER DEUR DE STRATEN! .quote:
Podium afbrekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef k_man het volgende:
Hoi,
Morgen moet ik in het WTC zijn, maar waarschijnlijk kan ik ook wel eventjes de stad in. Is het WTC dicht bij het centrum? Wat moet ik zien? Leuke kleurige huisjes, geloof ik, maar waar zijn die?
Ja, er staat me iets bij van oude huizen in vrolijke kleurtjes aan grachten. Is dat niet zo?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef neen het volgende:
Kleurige huisjes?
Ik ben met de auto en ik wil juist mooie dingen zien.quote:WTC Expo is volgens google maps 1.6 km van het station. Prima te lopen in ieder geval... wel een hele lelijke weg maar goed
OK, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Ensaf het volgende:
WTC is een kwartiertje lopen van 't Centrum, je hoeft alleen de Tesselschadestraat af. Dat is vanaf de voorkant immer gerade aus.
Op zondag valt er niet al te veel te beleven, het beste maak je gewoon een rondje door het centrum (De Waag, De Oldehove, Grotekerkstraat en Grotekerk even zien).
Wat moet je bij het WTC?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
OK, staat genoteerd.
Het gaat er meer om dat ik niet weet of ik me niet stierlijk ga vervelen als ik de hele middag in die expohal ben. Dan heb ik een uurtje wat anders te doen.
Als ik een uurtje de stad in ga, moet mijn auto in die expohal blijven, dus dit idee gaat niet werken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
Als je met de auto bent kun je ook richting het Europaplein (richting Harlingen) en dan op die grote rotonde rechts. Rij je langs een weg met grote diversiteit aan verschillende (dure) huizen en rij je ook zo het centrum in
Leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef neen het volgende:
Achter het station is de Hollanderwijk, vind ik er ook wel leuk uitzien. Die architect heeft wel meer gebouwen/buurten ontworpen in Leeuwarden.
http://www.wcdegroot.nl/
Lopend kan ook, zie je de famous Us Mem ook nogquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik een uurtje de stad in ga, moet mijn auto in die expohal blijven, dus dit idee gaat niet werken.
Top!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:36 schreef Ensaf het volgende:
Genot is een gemoedstoestand of emotie die een positieve ervaring vormt, en kan bijvoorbeeld bestaan uit blijdschap, vermaak, plezier, extase of euforie. Genot refereert aan het plezier dat beleefd wordt aan bepaalde lichamelijke, sensuele, emotionele of geestelijke ervaring. Het is echter moeilijk te definiëren, omdat de ervaring van genot kan verschillen van persoon tot persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
even een crosspost:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en sten tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Godverdomme man wat kut. Ook het idee dat ze IN je huis waren en je niks gezien hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zullen waarschijnlijk wel geweten hebben wat ze bij je weg konden halen..Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Vanavond online: Auto op beweegbare paal en Lichte chaos bij aanrijding auto paal
E. Tjallings
17-04-2010 20:52
LEEUWARDEN - Wegens drukte zullen enkele artikelen wat later op de avond pas online komen: - Auto op beweegbare paal Ruiterskwartier - Auto op paal Vrijheidsplein en camera fotograaf gestolen
http://www.112fryslan.nl/news/4894
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
even een crosspost:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en sten tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor jou en je vriendin!¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:
Hardloopschoenen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:18 schreef neen het volgende:
schoenen koop je in een schoenenwinkel, niet in een sportwinkel
Allemaal steden waar alles 7 dagen p/w open is omdat het een ''toeristenstreek'' is. Al die gristenlijke partijen moeten ze verbieden in de politiekquote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Rotterdam gewoond.
Godver, dichtstbijzijnde is Zwolle.
Hey, herkenbaarquote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hardloopschoenen.
Stom eigenlijk, want gisteren had ik er gewoon de tijd voor.
quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hardloopschoenen.
Stom eigenlijk, want gisteren had ik er gewoon de tijd voor.
Gedaan. Mooie stad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Ensaf het volgende:
WTC is een kwartiertje lopen van 't Centrum, je hoeft alleen de Tesselschadestraat af. Dat is vanaf de voorkant immer gerade aus.
Op zondag valt er niet al te veel te beleven, het beste maak je gewoon een rondje door het centrum (De Waag, De Oldehove, Grotekerkstraat en Grotekerk even zien).
Niks gemerkt, ik zat vanmiddag aan de andere kant van de stadquote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Gedaan. Mooie stad.
Iemand nog iets gemerkt van de bolides (het gehuil van de Ferrari motoren moet tot in de verre omgeving te horen zijn geweest)?[ afbeelding ]
Vooral de tocht was erg leuk. Het middagprogramma in het WTC was niet echt super, dus toen ben ik even de stad in geweest. Precies toen ik weer terug was bij het WTC gingen die drie Ferrari's weg. Maar niet voordat ze nog even behoorlijk losgingen op het parkeerterrein, vooral de 360. Denk aan achtjes, rokende banden, huilende motoren, gaaf gezicht. En het geluid van die Testarossa...quote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks gemerkt, ik zat vanmiddag aan de andere kant van de stad
Was het een geslaagde dag?
Je had leuk weer om een rondje te doen. Ben je de huisjes die je bedoelde nog tegen gekomenquote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral de tocht was erg leuk. Het middagprogramma in het WTC was niet echt super, dus toen ben ik even de stad in geweest. Precies toen ik weer terug was bij het WTC gingen die drie Ferrari's weg. Maar niet voordat ze nog even behoorlijk losgingen op het parkeerterrein, vooral de F355. Denk aan achtjes, rokende banden, huilende motoren, gaaf gezicht. En het geluid van die Testarossa...
Ik wordt niet warm of koud van een Ferrari die mij voorbij zoeft, een Testarossa ook nietquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef k_man het volgende:
Ik zou mezelf ook niet echt een Ferrari-fan willen noemen, maar de Testarossa was de auto die alle jongetjes wilden hebben toen ik 12 was, dus die blijft speciaal. Bovendien is het ook echt een mooi ontwerp. Om over het geuild van die V12 nog maar te zwijgen...
Maar goed, ik heb in het centrum inderdaad wel wat oude pandjes gezien, geschilderd in allerlei kleurtjes.
Gister in de 3/4 broek en tshirt gelopen de hele dagquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Crutch het volgende:
Ik waan me echt al in de zomer de afgelopen weken
Vanaf 1 uur denk ik zo.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef Crutch het volgende:
Is die Running Center open vandaag?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gister in de 3/4 broek en tshirt gelopen de hele dag
Nou inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nu de vrouwen nog in wat kortere kledij.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Ensaf het volgende:
Zometeen kun je hier achteraan rennen:
[ afbeelding ]
Filmpje gevonden van een (klein deel van) de lol:quote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral de tocht was erg leuk. Het middagprogramma in het WTC was niet echt super, dus toen ben ik even de stad in geweest. Precies toen ik weer terug was bij het WTC gingen die drie Ferrari's weg. Maar niet voordat ze nog even behoorlijk losgingen op het parkeerterrein, vooral de 360. Denk aan achtjes, rokende banden, huilende motoren, gaaf gezicht. En het geluid van die Testarossa...
Die 87e wat ik krijg van de belasting schiet ook niet opquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef neen het volgende:
Nee, ik ben lui wat denkte
Leef nu van m'n spaargeld, vorig jaar half jaartje gewerkt. En bijna belasting terugalleen deze 600e van Duo doet wel ff pijn
Hij gebruikt zijn auto tenminste waar ie voor bedoelt isquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:27 schreef justmattie het volgende:
Op 0.34 seconden, die bumper heeft er nu een leuke kras op zitten
True, maar toch heb je zo'n dure bak en schraap je die bumper even over de grondquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn auto tenminste waar ie voor bedoelt is
Is standaard bij een Ferrari... bij Breidscheid op de Nurburgring schrapen de Ferrari's ook regelmatig over de grond als ze een beetje op tempo rondrijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
True, maar toch heb je zo'n dure bak en schraap je die bumper even over de grond
Het heeft wel een badquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef justmattie het volgende:
Fuck he best groot appartement. Alleen die badkamer is 3x niks
Badderen is voor dames en homo'squote:
Beidequote:
Kinderen niet te vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik moet eigenlijk ook weer eens fitnessenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef justmattie het volgende:
Het regende net alweer
Ik ga zo eerst fitnessen, en straks mn kamer maar eens stofzuigen
Als je nou ingeschreven zou staan, ben je dan te lui om er naar toe te gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb achter mijn huis Sportschool Ebert zitten maar toch te lui me in te schrijven.
1 a 2 keer per week is voor mij wel genoegquote:Op woensdag 21 april 2010 12:28 schreef Crutch het volgende:
Met fitness ben ik altijd zo lang bezig om in een dusdanig ritme te raken dat ik ook écht een paar keer in de week blijf gaan. Ervaring heeft wel geleerd dat als je er eenmaal bent het allemaal wel meevalt.
Deed ik ook wel, vind er tegenwoordig geen fuck meer aan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga zo een stuk hardlopen.
Gewoon buiten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deed ik ook wel, vind er tegenwoordig geen fuck meer aan.
In de sportschool heb je ook van die loopbanden, maar gebruik ik ook niet. Fietsen, roeien, steppen welquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet?
Heerlijk man, lekker dat kwade zweet eruit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet?
Heerlijk man, lekker dat kwade zweet eruit.
Roeien ben ik ook fan van, maar de loopband ook niet. Ga liever buiten rennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
In de sportschool heb je ook van die loopbanden, maar gebruik ik ook niet. Fietsen, roeien, steppen wel
Roeien is slopend maar wel lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Roeien ben ik ook fan van, maar de loopband ook niet. Ga liever buiten rennen.
Sowieso ben ik een beetje uitgekeken op fitnesscentra, op roeien na dan.
Welk kanaal ensu ?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef neen het volgende:
Buiten lopen is chiller, even langs de potmarge en het kanaal ensuh genot
Tegen de tijd dat ik daar ben heen hard gelopen heb ik geen puf meer om daar nog langs te lopen denk ikquote:
Da's precies dezelfde reden waarom ik mijn nieuwe schoenen kocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Crutch het volgende:
Ik mag nog niet rennen aangezien ik mijn knieën overbelast heb. Vandaar die nieuwe schoenen ook.
Ga vanavond of morgen wel lekker zwemmen.
Ben je nu alweer terug? Half uurtje op en neer zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou ik heb je anders net niet gezien.
Overmatige zweetlucht mannelijkquote:
Komt door het eten tochquote:Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Crutch het volgende:Oh jah? Dan moet je maar eens gaan fitnessen tussen twee negers. Die stinken écht.
In Rotterdam bij fit4free, thank goood dat ik daar niet meer kom zeg.
quote:
Gelukkig heb ik alleen maar de punten belast onder mijn knie waar de kruisbanden (o.i.d.) bevestigd zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's precies dezelfde reden waarom ik mijn nieuwe schoenen kocht.
Had mijn knieën ook flink overbelast.
Hollandse pot jongequote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar goed het eten daarentegen is wel heul heul heul lekker, dat dan weer wel.
Snert!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog snert in de vriezer trouwens.
Ik wil!quote:
Thanks Ensaf!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef Ensaf het volgende:
Succes op je werk Justmattie!
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Thanks Ensaf!
Ik verveel me altijd de pleurisik moet rustig aan doen anders ben ik in een uur klaar en moet ik een uur omhangen
maar rustig werken kan ik niet
Die heb ik nog als mp3'tje op mijn computer.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaaaaaah gevonden.
Verkeerd gespeld (kon ook haast niet anders).
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die heb ik nog als mp3'tje op mijn computer.
Misschien nog ergens een liedje op een verdwaalde verzamelcd.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je nog meer? YT is kut namelijk.
Ik zit nu Piter Wilkens te luisteren, die moet je kennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Misschien nog ergens een liedje op een verdwaalde verzamelcd.
Heb wel aardig wat Friese muziek op mijn kompjoeter.
Ik zit op de mobiel dus neequote:Op woensdag 21 april 2010 18:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het wordt nu weer spannend wie het volgende topic moet openen! Justmattie let je op?
Piter!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zit nu Piter Wilkens te luisteren, die moet je kennen.
Oeral Thus
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Piter!
Heb ik een stuk of 40 van.
Yn Ús Greidelân, It Paad Werom, en natuurlijk Knoopkes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |