quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deed ik ook wel, vind er tegenwoordig geen fuck meer aan.
In de sportschool heb je ook van die loopbanden, maar gebruik ik ook niet. Fietsen, roeien, steppen welquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet?
Heerlijk man, lekker dat kwade zweet eruit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet?
Heerlijk man, lekker dat kwade zweet eruit.
Roeien ben ik ook fan van, maar de loopband ook niet. Ga liever buiten rennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
In de sportschool heb je ook van die loopbanden, maar gebruik ik ook niet. Fietsen, roeien, steppen wel
Roeien is slopend maar wel lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Roeien ben ik ook fan van, maar de loopband ook niet. Ga liever buiten rennen.
Sowieso ben ik een beetje uitgekeken op fitnesscentra, op roeien na dan.
Welk kanaal ensu ?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef neen het volgende:
Buiten lopen is chiller, even langs de potmarge en het kanaal ensuh genot
Tegen de tijd dat ik daar ben heen hard gelopen heb ik geen puf meer om daar nog langs te lopen denk ikquote:
Da's precies dezelfde reden waarom ik mijn nieuwe schoenen kocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Crutch het volgende:
Ik mag nog niet rennen aangezien ik mijn knieën overbelast heb. Vandaar die nieuwe schoenen ook.
Ga vanavond of morgen wel lekker zwemmen.
Ben je nu alweer terug? Half uurtje op en neer zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou ik heb je anders net niet gezien.
Overmatige zweetlucht mannelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |