Ik zei toch AS IK LOOP HIER DEUR DE STRATEN! .quote:
Podium afbrekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef k_man het volgende:
Hoi,
Morgen moet ik in het WTC zijn, maar waarschijnlijk kan ik ook wel eventjes de stad in. Is het WTC dicht bij het centrum? Wat moet ik zien? Leuke kleurige huisjes, geloof ik, maar waar zijn die?
Ja, er staat me iets bij van oude huizen in vrolijke kleurtjes aan grachten. Is dat niet zo?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef neen het volgende:
Kleurige huisjes?
Ik ben met de auto en ik wil juist mooie dingen zien.quote:WTC Expo is volgens google maps 1.6 km van het station. Prima te lopen in ieder geval... wel een hele lelijke weg maar goed
OK, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Ensaf het volgende:
WTC is een kwartiertje lopen van 't Centrum, je hoeft alleen de Tesselschadestraat af. Dat is vanaf de voorkant immer gerade aus.
Op zondag valt er niet al te veel te beleven, het beste maak je gewoon een rondje door het centrum (De Waag, De Oldehove, Grotekerkstraat en Grotekerk even zien).
Wat moet je bij het WTC?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
OK, staat genoteerd.
Het gaat er meer om dat ik niet weet of ik me niet stierlijk ga vervelen als ik de hele middag in die expohal ben. Dan heb ik een uurtje wat anders te doen.
Als ik een uurtje de stad in ga, moet mijn auto in die expohal blijven, dus dit idee gaat niet werken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
Als je met de auto bent kun je ook richting het Europaplein (richting Harlingen) en dan op die grote rotonde rechts. Rij je langs een weg met grote diversiteit aan verschillende (dure) huizen en rij je ook zo het centrum in
Leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef neen het volgende:
Achter het station is de Hollanderwijk, vind ik er ook wel leuk uitzien. Die architect heeft wel meer gebouwen/buurten ontworpen in Leeuwarden.
http://www.wcdegroot.nl/
Lopend kan ook, zie je de famous Us Mem ook nogquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik een uurtje de stad in ga, moet mijn auto in die expohal blijven, dus dit idee gaat niet werken.
Top!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:36 schreef Ensaf het volgende:
Genot is een gemoedstoestand of emotie die een positieve ervaring vormt, en kan bijvoorbeeld bestaan uit blijdschap, vermaak, plezier, extase of euforie. Genot refereert aan het plezier dat beleefd wordt aan bepaalde lichamelijke, sensuele, emotionele of geestelijke ervaring. Het is echter moeilijk te definiëren, omdat de ervaring van genot kan verschillen van persoon tot persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |