Ja dat zei ik ook nog. Ik doelde meer met diequote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Trust Ll
Erik, ik vind het toch wel hartverscheurend als die PJ zegt "Ik las over een man van 30 met een hersentumor. Maar goed, die had tenminste nog een vrouw gehad. Ik heb alleen de basisschool kunnen afsluiten en verder kom ik niet eens mijn jeugd uit". Aw
quote:MarcvdLinden
'Over mijn lijk' van BNN verdient toch wel een hele grote tv-prijs. Ook al kost 't me heel veel moeite om te kijken.
quote:
Ik zei dot... je weet wel.quote:@MarcvdLinden En een betere presentator. Dot programma leent zich niet voor neppers.
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo raar dat Yvon zo langs Bas loopt bij dat afscheid.
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalalaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Waarom tweet yvonne aan ESF dat we achterlopen?
Heb ik wereldnieuws van Sieneke gemist tijdens Over Mijn lijk?
Ja dat zag ik nu ook pas goed eigenlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Oh god, zat je weer met de verkeerde account te tweeten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalala
Dat had ik wel gezien, maar ik had de eerste keer gemist dat ze hebben gefilmd terwijl de huisarts het narcoticum inspoot. Kan me best voorstellen dat je anoniem wil blijven, ook al is het niet illegaal wat je doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Morgen kijken, want volgende week ben ik niet thuis.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
OML-site ligt nu plat, volgens mij nemen we volgende keer afscheid van PJ.
Wat een schatje, gewoon lekker plat alles "kut" noemen...want dat is het ook
Ik dacht bij mezelf, ik heb me vandaag nog niet voldoende belachelijk gemaakt, laat ik nog wat extra's doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, zat je weer met de verkeerde account te tweeten?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf, ik heb me vandaag nog niet voldoende belachelijk gemaakt, laat ik nog wat extra's doen.
Volgens mij niet. Daar groei je naartoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe zoiets voelt.
Nu denk ik dat ik dan toch steeds zou hebben als die dokter in de buurt zou komen 'Nee nee nee, ff wachten nog...". Het lijkt me niet te doen om te zeggen 'nou toe, doe dan maar, nu'.
Dat lijkt me zo raar. Ze is inmiddels een maand of 2 overleden en opeens is het vers nieuws voor de rest van Nederland.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat dacht ik... maar de site ligt idd plat.
Storm aan reacties op Sandra natuurlijk. En terecht.
Ze zeiden toch dat de arts de avond er voor de medicatie niet toe kon dienen omdat het zondag was en de apotheek niet de middelen had.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik die aflevering drie keer gezien en dat wat je zegt over de geplande datum zegt me dan weer niets
Heb dus gewoon drie keer niet op zitten letten.
Als ik het goed heb begrepen zou ze op een zondag sterven. Toen is die wandeling gemaakt en de dag erna zat Yvon op de koffie. Omdat er op zondag niet genoeg medicijnen bij de apotheek waren voor de euthanasie. Dus was het een dag uitgesteld. Kan ook zijn dat het al eerder bekend was en de wandeling ook op maandag is geweest. Écht op haar laatste dag.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik die aflevering drie keer gezien en dat wat je zegt over de geplande datum zegt me dan weer niets
Heb dus gewoon drie keer niet op zitten letten.
Hoe kan ik dat nou drie keer gemist hebben?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat de arts de avond er voor de medicatie niet toe kon dienen omdat het zondag was en de apotheek niet de middelen had.
Sandra was er gister al aan toe, zoals ze zelf zei.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er serieus drie keer doorheen heb zitten janken
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er serieus drie keer doorheen heb zitten janken
Sandra stierf in februari 2009 zelfs.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo raar. Ze is inmiddels een maand of 2 overleden en opeens is het vers nieuws voor de rest van Nederland.
Kijk, dat heb ik dus weer gemist.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra stierf in februari 2009 zelfs.
Dus al veel langer geleden.
Dat moet wel ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat Franklin vorig jaar zei dat ie naar een afscheid van een meisje moest dat ook een van zijn danseressen is geweest. En dat was in Studio 21. Dat moet Sandra haast wel geweest zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Net gekeken weer.
Ff 1 spoilertje, maar da's eigenlijk een grappig spoilertje...Humor is ook een manier om met verdriet om te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En humor hadden ze.
Vandaag ook: 'ja, we zijn de hele nacht opgebleven, geen zin om te slapen en wat maakt het uit, tis toch m'n laatste nacht. Hij: ja, maar ik mag morgen weer!'
'De kruidenthee is bijna op. Oh, ik ook.'Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Net gekeken weer.
Ff 1 spoilertje, maar da's eigenlijk een grappig spoilertje...Ja dat was grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch! Ik dacht 'm al te zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Erik, zag je Marc Forno huilen bij Sandra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
"Ja ik dacht, ik kan het me wel permitteren, een nachtje niet slapen"quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Humor is ook een manier om met verdriet om te gaan.![]()
En humor hadden ze.
Vandaag ook: 'ja, we zijn de hele nacht opgebleven, geen zin om te slapen en wat maakt het uit, tis toch m'n laatste nacht. Hij: ja, maar ik mag morgen weer!'
'De kruidenthee is bijna op. Oh, ik ook.'
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schitterende uitvaart had Sandra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nou. Wat een gejank weer zo op een avond.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....dat was um dan![]()
Eerst maar es douchen en de mascara uit m'n oren halen.
Wat een schitterende uitvaart had Sandra
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Dirk, deze Opzij bedoelde je niet zeker?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Bas, bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zat op de hoek! Dacht ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan doe dezequote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Dirk, deze Opzij bedoelde je niet zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Verloedering!quote:
Da's net Aughra uit the Dark Crystalquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's net Aughra uit the Dark Crystal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zag een pop-up. Ik moest echt even denken, is het Erik of Greys geweest...
Ik weet het niet hoorquote:
OMGquote:Op donderdag 15 april 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's net Aughra uit the Dark Crystal
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het niet genant. Echt niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald is de presentator de 24e, dus dan kan het wel toch?
Of vind je het genant? Hihiiiiiiiihihi
En nu zonder te lachenhandengooien?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet genant. Echt niet.
Fizzgig is de held uit de filmquote:
Maar is er niet een klein kansje dat Laïs voorzichtig achter Herman aansluit?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik ben in tweestrijd. Laïs is
, maar Herman van Veen mag je bijna niet aanraken.
Wat heb ik daar aan dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb het retweeted met een #durftevragen tag Greys, joe oown me bau bik taim
Ik kan best omstebeurt een Herman van Veennummer horen en een Laïsnummer. Maar ze moeten niet mengenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar is er niet een klein kansje dat Laïs voorzichtig achter Herman aansluit?![]()
Het liedje blijft van hem natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan dan?
Srsly, ik snap er weer geen ruk van.
Copy thatquote:Op donderdag 15 april 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan dan?
Srsly, ik snap er weer geen ruk van.
Ja, hoe weten jouw followers nou in godsnaam waar dat over gaat dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh okay. Nu is het handen moment er wel.
Gaat om de tagquote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hoe weten jouw followers nou in godsnaam waar dat over gaat dan?
Trust!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat om de tag
Maar deze jongen gaat slapen, trusten allen!
Maar daar zouden toch prachtige baby's van komen!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan best omstebeurt een Herman van Veennummer horen en een Laïsnummer. Maar ze moeten niet mengen.
De vlegelquote:
Zou het ja? Zou hij mijn toorn nog steeds vrezen?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vlegel! Misschien durft ie niet omdat je nog steeds boos op 'm bent omdat ie zo tegen Gordon (I'll be your voice) was.
Hop! Datum noemen en knopen doorhakken jij!quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
God ik word lichtelijk sjaggo van mijn het-wordt-maar-nie-gepland-internetdate-jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zou hem al niet meer hoeven zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
God ik word lichtelijk sjaggo van mijn het-wordt-maar-nie-gepland-internetdate-jongen.
Ik doe met je mee. Trust!quote:
Nou ja, zou toch zonde zijn als ie toch leuk blijkt te zijn en hij als ie me ziet helemaal hoteldebotel wordtquote:
Dromen staat vrij, maar mss hard gezegd; als ie echt met je had willen afspreken had ie allang "gemoved'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, zou toch zonde zijn als ie toch leuk blijkt te zijn en hij als ie me ziet helemaal hoteldebotel wordt.
* Tha_Erik verder droomt...
Je bent lief hoor, en je hebt ook wel gelijk, maar waar vind ik zoiemandquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dromen staat vrij, maar mss hard gezegd; als ie echt met je had willen afspreken had ie allang "gemoved'.
Dan zou ik m'n aandacht liever besteden aan iemand die jou echt wil
Ah dat klinkt herkenbaarquote:en zo gek van je is dat ie aan de schijt raakt als ie alleen maar aan je denkt (door een overvloed aan buikvlinders dan he?)
True. Maar het is niet zo dat ik wanhopig op 'm zit te wachten, ik hou gewoon de deur open en als ie besluit te volgen dan is het mooi en zo niet dan niet.quote:Je bent veul te aardig en leuk om aan het lijntje gehouden te worden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:26 schreef Ml-etje het volgende:Morrrrning half 8 en al trek in ijs en dat na de ontdekking dat mijn zomerbroek wel erg strak zit
* komkommer op boodschappenlijstje schrijft
Dat heb je nu pas in de gaten?quote:
Whut? Hoe weet je dattie wit isquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben TT gewijzigd.
vrouwen in mooie witte zomerbroeken
En jij bent het wijf van die lange, dus jij bent net zo goed schuldigquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Van "ze hebben" is geen sprake trouwens. "Ze heeft" moet het zijn.
Rood? Lieve schat, donkerrood schijnt niet door wit heen hé als je dat maar weet..quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:55 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zo'n prachtige knalrooie grote oma-onderbroek er onder die het hele kantoor de hele dag door ziet schijnen
Terug in je mandjequote:
Lol je ziet het vaak zat hoor. En dan denk ik 'Goh als je nou als vrouw zo'n broek aan doet dan denk je toch beetje na bij wat je er onder aan doet'quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rood? Lieve schat, donkerrood schijnt niet door wit heen hé als je dat maar weet..
Maar nee heb niet zo'n tent in die kleur aan
Ach, val een tand door je lip ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij bent het wijf van die lange, dus jij bent net zo goed schuldig
Dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol je ziet het vaak zat hoor. En dan denk ik 'Goh als je nou als vrouw zo'n broek aan doet dan denk je toch beetje na bij wat je er onder aan doet'
Nou ja denk dat je moet rijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er net uit![]()
Vanavond borrelen
Das kwetsendquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, val een tand door je lip ofzo.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, val een tand door je lip ofzo.
quote:
Ik weet 't niet. Greys bood nog steeds aan te rijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Nou ja denk dat je moet rijden
Oh, ik bedoelde eigenlijk "Zal ik een bloemenkrans van madeliefjes voor je rijgen?"quote:
Hihi ik wist hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Greys bood nog steeds aan te rijdenMaar dat vind ik dan wel weer wat onzinnig om haar mij te laten halen en thuisbrengen
Dus we zijn er nog niet uit
Euhh *ff kijkt voor het geval dat het echt mis is gegaanquote:
Ik zal jou eens ergens aan rijgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde eigenlijk "Zal ik een bloemenkrans van madeliefjes voor je rijgen?"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde eigenlijk "Zal ik een bloemenkrans van madeliefjes voor je rijgen?"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Principes are a bitchquote:
Zal ik het Ll vertellen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Principes are a bitch![]()
Het was mijn beurt om te rijden, dus Ll zou mogen drinken. Maar goed, jij weet ook hoe hij dan wordt (![]()
) en dan moet ik vanavond alsnog het halve land door ondanks dat we hier Marketieren, dus ik moet er nog een dagje over nadenken
Kokos voor je haar?quote:
Jaquote:
Dat heeft Ll allang voorgesteld hoor, maar toen zei Greys dus zelf dat het niet gafquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik het Ll vertellen?
Zou het lekker omwisselen joh en dan jij de volgende keer weer
Voorraad Erikquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En ik heb vandaag niet echt tijd om nieuw te halen.
Ze zei volgens mij net dat ze toch liever een andere keer rijdtquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft Ll allang voorgesteld hoor, maar toen zei Greys dus zelf dat het niet gaf
Nou ik denk als ze daar nu uit is en als ze dat wil ze best weet dat ik het geen probleem vind nu te rijden aangezien ik dat meerdere keren al heb voorgesteld. Dus ik denk dat ze dan best zelf kan zeggen wat ze wel en niet wil.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voorraad Erik(heb zo'n beetje alles dubbel
)
[..]
Ze zei volgens mij net dat ze toch liever een andere keer rijdt![]()
![]()
Wat moet je allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En ik heb vandaag niet echt tijd om nieuw te halen.
Je zou rijden als je naar een café zou gaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:24 schreef Greys het volgende:
Maar ik had het belóófd, dat ik zou rijden.
Dus daar moet ik me dan aan houden.
Geen idee hoe dat moet als we Gb dan gaan terugbrengen vannacht, want er passen maar twee mensen in e Smart. Whoehoehoeeeeeeee
Hihi op die laatste zin zat ik te wachten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik denk als ze daar nu uit is en als ze dat wil ze best weet dat ik het geen probleem vind nu te rijden aangezien ik dat meerdere keren al heb voorgesteld. Dus ik denk dat ze dan best zelf kan zeggen wat ze wel en niet wil.
Ff serieus. Ze is geen 11 ofzo hoor. We hebben het hier al uitgebreid over gehad gister, en ze weet best dat ik ook wel wil rijden. Dus ze kan prima zelf zeggen wat ze wil of niet wilquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zou rijden als je naar een café zou gaan
Heb vandaag tentamen, dus moet naar utrecht. Tegen de tijd dat dat klaar is wil ik zo snel mogelijk de trein om de spits voor te zijn en dan ben ik tegen vijf uur in Eindhoven terug en dan moet ik naar huis want eten en 's avonds ga ik dan niet weer op pasquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan?
Of is niet echt tijd gewoon 'niet echt zin'?
Joehoe, 'ze' is hier gewoon!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik denk als ze daar nu uit is en als ze dat wil ze best weet dat ik het geen probleem vind nu te rijden aangezien ik dat meerdere keren al heb voorgesteld. Dus ik denk dat ze dan best zelf kan zeggen wat ze wel en niet wil.
De koffieautomaat is hier stukquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellig hier joh. Drank maakt meer kapot dan je lief is, dat blijk wel
.
En wat is normaal je excuusquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De koffieautomaat is hier stuk![]()
Dus (gebrek aan) drank maakt inderdaad meer kapot dan je lief is
Doe eens niet zo overdreven, alsof er hier normaal nooit eens gehakketakt wordt tussen mensen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
Gezellig. Gebruik lekker de PM of zo.
<- exit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven, alsof er hier normaal nooit eens gehakketakt wordt tussen mensen.
Mag ik ook eens een keertje?
Nou, nu echt weg. Tot later allemaal, fijne dag!
GMTAquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
En gaat iedereen hier nou gepikeerd zitten doen? Er is A) niks aan de hand en B) komen Greys en ik er sowieso zonder gemor of bemoeienis van hier prima uit wie gaat rijden hoor![]()
Meestal door mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven, alsof er hier normaal nooit eens gehakketakt wordt tussen mensen.
Werk ze!quote:Mag ik ook eens een keertje?
Nou, nu echt weg. Tot later allemaal, fijne dag!
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweedquote:The tumbleweed's association with the Western film has led to a highly symbolic meaning in visual media. It has come to represent locations that are desolate, dry, and often humorless, with few or no occupants. A common use is when characters encounter a long abandoned or dismal-looking place: A tumbleweed will be seen rolling past, often accompanied by the sound of a hollow, dry wind. This is sometimes used in locations where tumbleweeds are not expected, for comedic effect. It is also sometimes used to punctuate a bad joke or a character otherwise making an absurd declaration, with the plant rolling past in the background and the wind effect emphasizing the awkward silence (similar to the sound of crickets).
Jij had toch beloofd van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij had toch beloofd van niet
Foutje, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leg jij het even aan mijn Mr uit?quote:
quote:
Het zijn niet de mijnequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml-etje, waarom zijn er nu toch wolken hier bij mij?
Weten we nog steeds nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zijn niet de mijneheb er hier ook nog
![]()
Wat gaan jullie doen vandaag?
Wat vindt je leuk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weten we nog steeds niet![]()
Nog tips/aanraders?
Joh, wat gekquote:
Ik vind bijna alles wel best, behalve over het strand lopen (dat doen we gemiddeld 2x per week). Mijn meneer is een bui waarin hij wat moeilijk doet over bijna elke suggestiequote:
quote:cornaldm
@ESF_FOK Organisatie is volgens mij wel met Spanje bezig, maar ik begreep dat Diges moet optreden in eigen land...
* Ml-etje zegt nietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wel best, behalve over het strand lopen (dat doen we gemiddeld 2x per week). Mijn meneer is een bui waarin hij wat moeilijk doet over bijna elke suggestie
Blijft dan maar weinig over hequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wel best, behalve over het strand lopen (dat doen we gemiddeld 2x per week). Mijn meneer is een bui waarin hij wat moeilijk doet over bijna elke suggestie
Ik zeg maar zo, beter mét dan zonder. Al ben jij het daar dan weer niet mee eens zeker.quote:
Ikke wel hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, beter mét dan zonder. Al ben jij het daar dan weer niet mee eens zeker.
In het geval van Ml is zonder volgens mij ook geen strafquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, beter mét dan zonder. Al ben jij het daar dan weer niet mee eens zeker.
Zit de hele dag binnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I know![]()
![]()
Een zomerbroek lijkt me toch echt nog koud nu, brrr
Dat zal ik dan maar als een compliment opvattenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het geval van Ml is zonder volgens mij ook geen straf
Dat is het toch ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit de hele dag binnen![]()
[..]
Dat zal ik dan maar als een compliment opvatten
Dat zijn we niet gewend, en dus zijn we wantrouwendquote:
Ik denk dat Dirk misschien een lekkere burger aan het halen is voor zijn Paddoquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is ons Dirkje? Hij is toch niet echt gepiqueerd/gepikeerd vertrokken omdat andere mensen onderling zat te kibbelen over iets waar hij niet eens bij is?
Vast weer druk aan het werk. Op vrijdag. Met dit weer.
Held
Hamburger met paddo'squote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dirk misschien een lekkere burger aan het halen is voor zijn Paddo, straks thuis opbakken
Of hij zit aan de Flurryquote:
Dan waarschijnlijk wel helemaal ritueel in elkaar te stampen, daarna verbranden, en er vervolgens 3x overheen rijden met z'n hippe scootahquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk wel helemaal ritueel in elkaar te stampen, daarna verbranden, en er vervolgens 3x overheen rijden met z'n hippe scootah
Hij heeft toevallig net een berichtje getwitterd over een iPhone applicatie met ESF-dingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staan er al updates op Twittertttt?
Genoeg:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staan er al updates op Twittertttt?
quote:Dirkh_
1. Ja, ik twijfel nog een beetje: RT @3rdand10: I'd rather get caught fucking a chicken than wearing an Ed Hardy T-shirt. about 1 hour ago via TweetDeck
2. @miss_bleu Wat een wijs man! about 2 hours ago via TweetDeck in reply to miss_bleu
3. @miss_bleu Heb je het aantal stopcontacten al geteld wat je in en buiten huis hebt? Ik zie overal blauwe dozen.about 2 hours ago via TweetDeck in reply to miss_bleu
4. @noseybarbie Zo, dat regel je snel. about 2 hours ago via TweetDeck in reply to noseybarbie
5. Kan iemand mij vertellen wat er niet klopt aan dit plaatje? #WTF http://twitpic.com/1fxna2 about 4 hours ago via Tweetie
6. En uiteindelijk spreekt niemand het verkeerd uit, wat niet weet.... RT @Laradio Oké, daar gaan we Eyjafjallajokull....#R1J about 4 hours ago via Tweetie
7. @YvonHeslinga Ja, ik weet niet wie dat nu tweet. Ben jij dat Yvonne? about 5 hours ago via TweetDeck in reply to YvonHeslinga
8. @YvonHeslinga Nou nee, ik ben benieuwd wat je vandaag gaat Tweeten about 5 hours ago via TweetDeck in reply to YvonHeslinga
Die staat ook gewoon in het ESF nieuwtjes topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft toevallig net een berichtje getwitterd over een iPhone applicatie met ESF-dingen. Helaas heb ik geen iPhone
.
Ja, daar verwijst de tweet ook naarquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die staat ook gewoon in het ESF nieuwtjes topic
Ja ja ja, ben ook aan het werk, kom uit een meeting, snel berichtje geschreven en op twitter geplaatst.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dus hij post wel op z'n eigen Twitter, op de ESF Twitter, en in een ander ESF topic....
Maar niet hier
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dit een liefdesverklaring?Zo ja, mag ik hem hebben?
You teasequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie iets moois tussen ons bloeien en het is geen rolletje rang.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie iets moois tussen ons bloeien en het is geen rolletje rang.
Had jij niet net al je kalfjes geruimd?quote:
Maar hoe moeten we nou hier leven zonder je? We kunnen toch niet zomaar doorposten als jij er niet bentquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, ben ook aan het werk, kom uit een meeting, snel berichtje geschreven en op twitter geplaatst.
Lik mijn rangetje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we nou hier leven zonder je? We kunnen toch niet zomaar doorposten als jij er niet bent![]()
![]()
Welk sfeertje? Ik heb net terug gelezen en er was toch weinig aan de hand?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lik mijn rangetje!
Ik had er vanmorgen ook ff geen zin in, sfeertje schoot ff verkeerd.
ah, het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Welk sfeertje. Serieus, al dat drama om een beetje gekibbel
Ja, wat begrijp je niet aan het woordje verkeerd? Ik maak het niet groter of anders dan het was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Welk sfeertje. Serieus, al dat drama om een beetje gekibbel
Eet smakelijk Dirk!!!!quote:
quote:Beste,
Zoals je wellicht al hebt kunnen zien op www.thecitydrink.nl slaat de zeer succesvolle City Drink de maand april over, in verband met grote drukte en planning in Beurs-WTC gebouw.
De eerstvolgende City Drink zal plaatsvinden op 28 mei 2010.
Het zal jouw vertrouwde City Drink zijn, maar omdat we de zomer met open armen zullen ontvangen zal The City Drink ‘a touch of Nikki Beach’ hebben.
Een luxe stijlvolle beach club in het Beurs-WTC met DJ Roberto Feness.
Eten hoef je niet buiten de deur deze keer, dat kan gewoon tijdens The City Drink.
quote:
* insert grap over vliegtuigramp-dvd *quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Waaaarom blijven Gb en Ll niet gewoon lekkah slapuh bij Greysie?![]()
![]()
![]()
Was je iets spannends van plan dan?quote:
Ja dat kan ik nu niet vertellen nu ze er allemaal zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was je iets spannends van plan dan?
Wij hebben heul gezellig bij jou gelogeerd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat lijkt mij ook wel gezellig![]()
Maar dat soort "feestjes" zie je in deze omgeving eiks helemaal niet.
Ja, kom er maar in, dan lach ik wel weer ff
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nu niet vertellen nu ze er allemaal zijn
Ja, maar niet in beach-sfeer met een DieDjee enzo...en geen cocktails en en en en....quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben heul gezellig bij jou gelogeerd!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*fluistert in Tombo's oor* [ afbeelding ]
Je mag bij mij logeren hoor de 28e!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in beach-sfeer met een DieDjee enzo...en geen cocktails en en en en....
Fluister iets harder dan! Ik versta alleen pannenkoek!quote:
Je vergeet de sushi, Greys & Ml, en Franklin B.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in beach-sfeer met een DieDjee enzo...en geen cocktails en en en en....
*fluistert harder in Tombo's oor*quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fluister iets harder dan! Ik versta alleen pannenkoek!
Gooien we dan ook zand in je woonkamert en gaan we dansen in bikini met een cocktail in de hand?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag bij mij logeren hoor de 28e!
Doen we net alsof we Rotterdammerts zijn
Sushi is ieuw en FB kwijl ik ook niet van en jullie zie ik vast wel weer een ander keertjequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de sushi, Greys & Ml, en Franklin B.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sushi is ieuw en FB kwijl ik ook niet van en jullie zie ik vast wel weer een ander keertje
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*fluistert harder in Tombo's oor*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooien we dan ook zand in je woonkamert en gaan we dansen in bikini met een cocktail in de hand?
NEE ZEG, DAT WAS IK OOK HEUL NIET VAN PLANquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel natuurlijk dat we dan stiekem naar die City Drink gaan![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NEE ZEG, DAT WAS IK OOK HEUL NIET VAN PLAN
Oh jaaaaquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel natuurlijk dat we dan stiekem naar die City Drink gaan![]()
Maar je wilt toch niet heen zeg je netquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaa![]()
Ik ben dringend aan weekend toe geleuf ik
Dat zei ik omdat Ll gemeen deedquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet heen zeg je net
Het wordt toch pas leuk om 21.00 ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat Ll gemeen deed![]()
Waarom doe ze zoiets op vrijdagavond? Zo kan de hardwerkende Friezin toch nooit op tijd aan de borrelt zitten...stelletje niet-nadenkende Rotterdammerts
Dat doen we JUIST zodat de hardwerkende Friezin nooit op tijd aan de borrelt kan zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat Ll gemeen deed![]()
Waarom doe ze zoiets op vrijdagavond? Zo kan de hardwerkende Friezin toch nooit op tijd aan de borrelt zitten...stelletje niet-nadenkende Rotterdammerts
Leef je uit in Greys' vijver zou ik zeggenquote:
Oh I willquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leef je uit in Greys' vijver zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze wieder vorbaiiii....an die arbeit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |