Ja dat zei ik ook nog. Ik doelde meer met diequote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Trust Ll
Erik, ik vind het toch wel hartverscheurend als die PJ zegt "Ik las over een man van 30 met een hersentumor. Maar goed, die had tenminste nog een vrouw gehad. Ik heb alleen de basisschool kunnen afsluiten en verder kom ik niet eens mijn jeugd uit". Aw
quote:MarcvdLinden
'Over mijn lijk' van BNN verdient toch wel een hele grote tv-prijs. Ook al kost 't me heel veel moeite om te kijken.
quote:
Ik zei dot... je weet wel.quote:@MarcvdLinden En een betere presentator. Dot programma leent zich niet voor neppers.
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo raar dat Yvon zo langs Bas loopt bij dat afscheid.
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalalaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Waarom tweet yvonne aan ESF dat we achterlopen?
Heb ik wereldnieuws van Sieneke gemist tijdens Over Mijn lijk?
Ja dat zag ik nu ook pas goed eigenlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Oh god, zat je weer met de verkeerde account te tweeten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalala
Dat had ik wel gezien, maar ik had de eerste keer gemist dat ze hebben gefilmd terwijl de huisarts het narcoticum inspoot. Kan me best voorstellen dat je anoniem wil blijven, ook al is het niet illegaal wat je doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Morgen kijken, want volgende week ben ik niet thuis.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
OML-site ligt nu plat, volgens mij nemen we volgende keer afscheid van PJ.
Wat een schatje, gewoon lekker plat alles "kut" noemen...want dat is het ook
Ik dacht bij mezelf, ik heb me vandaag nog niet voldoende belachelijk gemaakt, laat ik nog wat extra's doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, zat je weer met de verkeerde account te tweeten?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf, ik heb me vandaag nog niet voldoende belachelijk gemaakt, laat ik nog wat extra's doen.
Volgens mij niet. Daar groei je naartoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe zoiets voelt.
Nu denk ik dat ik dan toch steeds zou hebben als die dokter in de buurt zou komen 'Nee nee nee, ff wachten nog...". Het lijkt me niet te doen om te zeggen 'nou toe, doe dan maar, nu'.
Dat lijkt me zo raar. Ze is inmiddels een maand of 2 overleden en opeens is het vers nieuws voor de rest van Nederland.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat dacht ik... maar de site ligt idd plat.
Storm aan reacties op Sandra natuurlijk. En terecht.
Ze zeiden toch dat de arts de avond er voor de medicatie niet toe kon dienen omdat het zondag was en de apotheek niet de middelen had.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik die aflevering drie keer gezien en dat wat je zegt over de geplande datum zegt me dan weer niets
Heb dus gewoon drie keer niet op zitten letten.
Als ik het goed heb begrepen zou ze op een zondag sterven. Toen is die wandeling gemaakt en de dag erna zat Yvon op de koffie. Omdat er op zondag niet genoeg medicijnen bij de apotheek waren voor de euthanasie. Dus was het een dag uitgesteld. Kan ook zijn dat het al eerder bekend was en de wandeling ook op maandag is geweest. Écht op haar laatste dag.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik die aflevering drie keer gezien en dat wat je zegt over de geplande datum zegt me dan weer niets
Heb dus gewoon drie keer niet op zitten letten.
Hoe kan ik dat nou drie keer gemist hebben?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat de arts de avond er voor de medicatie niet toe kon dienen omdat het zondag was en de apotheek niet de middelen had.
Sandra was er gister al aan toe, zoals ze zelf zei.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er serieus drie keer doorheen heb zitten janken
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er serieus drie keer doorheen heb zitten janken
Sandra stierf in februari 2009 zelfs.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo raar. Ze is inmiddels een maand of 2 overleden en opeens is het vers nieuws voor de rest van Nederland.
Kijk, dat heb ik dus weer gemist.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra stierf in februari 2009 zelfs.
Dus al veel langer geleden.
Dat moet wel ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat Franklin vorig jaar zei dat ie naar een afscheid van een meisje moest dat ook een van zijn danseressen is geweest. En dat was in Studio 21. Dat moet Sandra haast wel geweest zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Net gekeken weer.
Ff 1 spoilertje, maar da's eigenlijk een grappig spoilertje...Humor is ook een manier om met verdriet om te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En humor hadden ze.
Vandaag ook: 'ja, we zijn de hele nacht opgebleven, geen zin om te slapen en wat maakt het uit, tis toch m'n laatste nacht. Hij: ja, maar ik mag morgen weer!'
'De kruidenthee is bijna op. Oh, ik ook.'Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |