Eeeh het vliegverkeer ligt stil??quote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Schrok Marco nou net van het geluid ?
Waarom zijn al die artiesten er nietBeetje jammer weer
Had ik ook verwacht, op z'n minst. 't Is niet dat ze geen tijd hebben gehad om voor de zekerheid voor een lijntje te zorgen, voor het geval dat.quote:
En aan wie zou dat liggen...?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
Nog nooit van die band gehoord.
Ja, daar kan hij inderdaad niks aan doen. Maar hij weet dat die genomineerd is, dus ik vind dat hij er gewoon rekening mee moet houden dat hij gewoon aanwezig is (bijv dag eerder naar huis?>?????)quote:
en met gehoorschade.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een drugskikker is die Spike toch
kon hij toch ook niet weten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar kan hij inderdaad niks aan doen. Maar hij weet dat die genomineerd is, dus ik vind dat hij er gewoon rekening mee moet houden dat hij gewoon aanwezig is (bijv dag eerder naar huis?>?????)
Welke band?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
Nog nooit van die band gehoord.
Dat en een flinke Korsakovquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een drugskikker is die Spike toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |