Eeeh het vliegverkeer ligt stil??quote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Schrok Marco nou net van het geluid ?
Waarom zijn al die artiesten er nietBeetje jammer weer
Had ik ook verwacht, op z'n minst. 't Is niet dat ze geen tijd hebben gehad om voor de zekerheid voor een lijntje te zorgen, voor het geval dat.quote:
En aan wie zou dat liggen...?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
Nog nooit van die band gehoord.
Ja, daar kan hij inderdaad niks aan doen. Maar hij weet dat die genomineerd is, dus ik vind dat hij er gewoon rekening mee moet houden dat hij gewoon aanwezig is (bijv dag eerder naar huis?>?????)quote:
en met gehoorschade.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een drugskikker is die Spike toch
kon hij toch ook niet weten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar kan hij inderdaad niks aan doen. Maar hij weet dat die genomineerd is, dus ik vind dat hij er gewoon rekening mee moet houden dat hij gewoon aanwezig is (bijv dag eerder naar huis?>?????)
Welke band?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
Nog nooit van die band gehoord.
Dat en een flinke Korsakovquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een drugskikker is die Spike toch
Ja ik zou ook naar huis gaan voor zo'n belabberde awardshow als je de kans hebt om in het voorprogramma van Withney Houston te staanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar kan hij inderdaad niks aan doen. Maar hij weet dat die genomineerd is, dus ik vind dat hij er gewoon rekening mee moet houden dat hij gewoon aanwezig is (bijv dag eerder naar huis?>?????)
-1 op de hoogtequote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
''Hee Moke! Over jullie heb ik het vanavond nog niet gehad!''
Je hebt niet meegekregen dat hij gisteravond in 't voorprogramma van Whitney Houston stond?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
22.33 begint het Sportjournaal volgens TT, maar ook dat gaan ze lang niet halen lijkt me.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
Het zou tot 22.30 uur duren, maar volgens mij loopt het een beetje uit...
Tis geen vrijdag hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef Derek010 het volgende:
Hé Toots Tielemans!![]()
Ik mis de Ekstra weekend sfeer enzo
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Was het maar om 22.30 afgelopen
Best mee eensquote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, Go Back To The Zoo had beste nieuwkomer moeten winnen
Ik vond 'Foolish' zo'n leuk nummer!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Ohja Sabrina Starke, hoor je ook niks meer van
huh nee iddquote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:32 schreef Derek010 het volgende:
EKDOM! EINDELIJK![]()
![]()
GOEDEMIDDAG!! METEEN SFEER
![]()
HIJ KON ZICH ER OP KLEDEN
DIE LUCHT!
![]()
![]()
Net zoals van Caro Emerald over een paar maanden.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |