P3 is goed van Alonso, Massa valt egen met P7.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:01 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en Alonso houdt toch maar mooi McLaren en Mercedes achter zich.
Ziet er erg raar uit idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Tarabass het volgende:
W.T.F.!! Wat een raar ongeluk man. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe allebei de wielen eraf knappen, maar dat de rest gewoon blijft zitten. Echt ongelooflijk hoe fragiel zo'n auto is
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to uploadquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Iemand info over de toestand van het weer in china?
Net op tijd wakkerquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Ik lees op één of andere weersite dat de kans op regen 20% isquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Dolce Gusto cups toevalligquote:Op zondag 18 april 2010 08:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to upload
Ik denk dat ik gewoon de race op tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 08:32 schreef Sally het volgende:
Morgen live op FOK!sport: Grand Prix van China
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |