Ditte?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:12 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst 'Crack that bitch up' ofzo. Kan het niet vinden op youtube
Dank u!quote:
Nee, dat is m ook nietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar het valt te proberen. Vogeltjes: check, vredig: check. Gefloten: mja, door die vogels.Maar geen melodietje. Dikke hit in 1980! (zie ik nu niet meer gebeuren)
Lil Wayne, dansbaar en redelijk nieuw, miss deze:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Mr_Brownz het volgende:
Nouja ik heb geen idee precies, was beetje druk zoals een T.I nummer of lil wayne zegmaar maar toch ook wel dansbaar denk ik..
kan het niet zo makkelijk uitleggen moest beter luisteren
Dankje, maar dit is hem niet, hij was wat drukker dan die zeg maar en ik hoorde een paar keer ''Daydream'' er in voor komen misschien iets van ''Feels like a daydream'' of iets in die geest, ik hoop iig dat ik hem miss morgen weer hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef DartZ het volgende:
[..]
Lil Wayne, dansbaar en redelijk nieuw, miss deze:
is eigenlijk het eerste wat in me opkomt.
Heb je een linkje ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 05:38 schreef MOD het volgende:
Ik zat zo vet ouwe shizzle te kijken van 12 steden 13 ongelukken.
Op het eind kwam er zo een liedje voorbij.
Het begint op 8:37
Weet iemand welk nummer dit is?
Ik heb op lyrics gegoogled maar kan niks bruikbaars vinden
Dit is wat ik van de lyrics kan maken:
little girl you're stolen
from the gipsy's out in (bablowsin?)
they tied you up
with violin strings
and they put you in their black (bainded?) van
on the moon from place to place
in this country you'll get hungry and desire
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
ik hoorde een paar keer ''Daydream'' er in voor komen misschien iets van ''Feels like a daydream'' of iets in die geest
Het zal wel niet, maar:quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Dankje, maar dit is hem niet, hij was wat drukker dan die zeg maar en ik hoorde een paar keer ''Daydream'' er in voor komen misschien iets van ''Feels like a daydream'' of iets in die geest, ik hoop iig dat ik hem miss morgen weer hoor![]()
Thanks iig
Is van Markos volgens mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
En ik zoek er ook nog eentje: Een ouder trance nummer waarin in het refrein door een vrouwenstem gezegd wordt 'Temptation'. De titel van de track is dan ook 'Temptation' maar daar kom ik helaas niet zo ver mee op Limewire..
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
JA! Ik was m alweer bijna vergeten..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het is 'm inderdaad! Thanks
Lekker nummer he
dat is hem ook niet helaasquote:
Nee, dat was het liedje dat bij de vorige promo werd gebruikt. Het nummer van nu is echt zwaar en duister, met een harde, langzame beat (soort hip-hop achtige beat).quote:
Deze dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
dat is hem ook niet helaas![]()
kheb hem vandaag niet gehoord ook
Maar deze klinkt wel leuk![]()
nee ook nietquote:
Nog een poging dan:quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
nee ook niet![]()
ik denk dat het een beetje een nieuw nummer is, een druk nummer met allemaal T.I achtige geluiden er door heen dus niet zo'n rustig nummer kan het niet uitleggen of het trance of wat dan ook is want klinkt beetje mix met iets van rap er door heen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Snuf. het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer dat best lang is. Het is een nummer waarin een man gewoon een tekst opzegt (in het engels). Hij vertelt volgens mij allerlei dingen die je moet doen in het leven? Ik heb het een tijd terug gehoord op 3fm, maar kan niet de titel herrinnerenOok niet de artiest.
Dank
?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Snuf. het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer dat best lang is. Het is een nummer waarin een man gewoon een tekst opzegt (in het engels). Hij vertelt volgens mij allerlei dingen die je moet doen in het leven? Ik heb het een tijd terug gehoord op 3fm, maar kan niet de titel herrinnerenOok niet de artiest.
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |