quote:Op zondag 18 april 2010 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn.
Heeeel toevallig deze?quote:Op zondag 18 april 2010 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef intrance het volgende:
Ik ga kapot als ik de naam van dit nummer niet kan vinden, dus heb ik hier maar eens een accountje aangemaakt. In het nummer hieronder zit vanaf ca. 0:35 een sample van een dance/trance nummer. Ik ken dat nummer, ik kan me de videoclip zelfs nog voor de geest halen als ik me niet vergis (twee kerels racen tegen elkaar door een CGI setting, op het laatst een haven geloof ik). Maar ik kan niet op de naam komen, Midomi op m'n telefoon verwijst me alleen weer door naar het hieronder staande nummer:
Anyway, bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef porsche1 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat je altijd bij dat programma van JimTV hoorde "We like to party"
quote:
Geen dank, weltrustenquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef intrance het volgende:
[..]
Zo, snelle reactie. Thanks man, nu kan ik tenminste slapen.
quote:
quote:
Nu vind ik het toch wat minder...quote:Op zondag 18 april 2010 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Li-Ann (Lianne) heeft meegedaan met Idols en met Popstars - The Rivals en zat daardoor in de meidengroep Raffish.. De clip van Pop The Cherry (haar tweede single) is iets pikanter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nu vind ik het toch wat minder...Idols en popstars
quote:Op maandag 19 april 2010 06:46 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een vermoedelijk vrij nieuw housedeuntje, dat gisteren op de radio was.
-Zeer commercieel
-Lambada-achtige melodielijntjes
-Lekker fout op een oostblokkerige manier
-Mannelijke vocalen
Wie weet welk nummer ik waarschijnlijk bedoel?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf 6.00? Ben niet zo van reggae maar dit is wel erg relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |