dat is m dus niet. Dat nummer heb ik nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wiki:
On 22 January 2007, a mashup made of "Perfect" and Mason's "Exceeder", called Perfect (Exceeder) was released. "Exceeder", an instrumental song, was mixed with the remixed vocals from "Perfect".
quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef richbitch het volgende:
Einde van de show van Jiskefet, spelen ze dit nummer:
(Is M4A bestand) http://www.megaupload.com/?d=2RO0U69A
Iemand enig idee hoe die heet?
quote:
quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Alors on dance?quote:Op zondag 25 april 2010 14:30 schreef Psyduck het volgende:
IK zoek een vrolijk liedje met iig een Franstalig refrein, iets met hey hey avant change (of joue) zoiets
DJ Cor - Hee Hoo?quote:Op maandag 26 april 2010 01:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
ik zoek een nummer en eigenlijk weet ik alleen dat het Nederlands is en dat ze aan het begin zeggen "we gaan beginnen"
quote:Op maandag 26 april 2010 15:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik wil graag de naam van dit nummer!
quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ik zoek dus een nummer met een animatie clip waarbij een jongetje in grijs vest ofs door de regen loopt .
nummer zelf is een beetje traag-8tig gezongen. (lui)
iemand?
Edward Reekersquote:Op maandag 26 april 2010 21:01 schreef Kardash het volgende:
Oke, wie kent hem niet! Dat geweldige nummer van de Leeuwenkoning deel 2 : Simba's trots, genaamd "Hij leeft in jou" (He lives in you, dutch).
Weet iemand hoe de zanger van de Nederlandse versie heet?
Nostalgie![]()
Bedankt!quote:
Ja, inderdaad hèquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Kardash het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Al had ik me een zwarte soul-zanger voorgesteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |