thanksquote:
Juist,,quote:Op zondag 25 april 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat de naam van de artiest al onder in beeld stond hielp vast ook wel een beetje
(maar ik kan me best voorstellen dat men daar niet naar kijkt)
Heel erg bedankt!quote:
Heb je de openingspost gelezen?quote:Op zondag 25 april 2010 15:47 schreef Mankatans het volgende:
Hai
Tijd gezocht, maar ik kan het zelf toch niet vinden, dus schakel ik jullie maar in
Ik ben op zoek naar van die chill-muziek die je draait als je lekker op het dak zit in de zon van de namiddag met een pilsje.. weinig bass, instrumentaal, niet te snel.
Beetje van dit (eerste stukje)
of dit
Maar hoe zouden jullie dit betitelen, want ik weet eigenlijk niet naar wat voor genre ik nou moet zoeken. (op electro alleen vind ik het niet) En heeft er iemand misschien een CD-tip met dit soort hitjes voor me?
thanx!
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
quote:
Geen dankquote:
Orquesta Aragón – Yaye Boyquote:Op zondag 25 april 2010 16:41 schreef Rabrynil het volgende:
Weet iemand de officiële artiest en titel van het onderstaande nummer?
http://www2.zippyshare.com/v/37961093/file.html
Alvast bedankt!
Wilde jij het ook al weten?quote:
Thank you very much!quote:
Geen dank en weer wat geleerd.quote:Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Thank you very much!
Dit nummer staat namelijk foutief bekend als Buena Vista Social Club - Cuba Havana.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey mensen!
ik zoek een nummer van de melodie die te horen is in dit nummer:
ik heb t in mn playlist, maar kan er gewoon niet op komen. De melodie is dus hetzelfde. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |