Nu je het zegt.. haha.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als ie driehoekig was zou ik zeggen dat het Fido Dido is
Ook een goede, eerst doorweken en dan invriezenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Dynd het volgende:
Stop hem in de vriezer, en als hij dan heel hard is erop gaan slaan met een hamer.
Dat zal weinig effect hebben. Je vriezer haalt niet bepaald de temperaturen van vloeibare stikstof!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Dynd het volgende:
Stop hem in de vriezer, en als hij dan heel hard is erop gaan slaan met een hamer.
Net geprobeerd je tekst op de voorkant te schrijven, maar hij was te vet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal weinig effect hebben. Je vriezer haalt niet bepaald de temperaturen van vloeibare stikstof!
Doen we 'm even in de vriezer.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een goede, eerst doorweken en dan invriezen
Ik was hier al lang genoeg mee bezigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef ToT het volgende:
@ BIJNA alle foto's in de OP!
Er zijn ook foto's van hoe het boek er nu uit ziet he!
Ik heb het topic trouwens voorgedragen voor de weblog!
[BOEKVERBRANDING] Ik heb een boek van Youp van 't Hekquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik was hier al lang genoeg mee bezigWelke foto heb ik gemist dan?
Categorie Vieze Boekjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik vind nog steeds dat je 'm te koop moet aanbieden in V&A
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Minder kon ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Iuc het volgende:
Dit noem ik nog eens een verbetering van het origineel
[TK] ijsklontjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee die wil ik in Vraag & Aanbod zetten.
Is me al vaak gevraagd vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Waar heb je die spatel nou vandaan?
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!quote:
Nu de koekenpan nog.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Al 4 euro! Je hebt bijna de aanschafwaarde van het boek terug door je topic, en dan heb je het boek zelf nog steeds!
NIET TE GELOVEN.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is me al vaak gevraagd vandaag.
Maar ik weet het niet meer.
Owjah, snel uit het vuilnis vissen!quote:
Maar de Germaanse...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef Buschetta het volgende:
Dit druist tegen alle beginselen van de joods-christelijke cultuur
Mooi boek hé?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef alors het volgende:
Prachtig![]()
![]()
![]()
Die druk van Camera Obscura heb ik trouwens ook!
En die spatel is echt koning![]()
Gooi hem dan maar gelijk bij ut oud papierquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hij moet nog uit de vriezer...
Lijkt me HEEL erg sterk aangezien een vriezer niet zo extreem koud is, maar het valt te proberen!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef Buschetta het volgende:
*Trouwens als hij uit de vriezer komt kan je hem in principe vergruizen met een moker
Zeker, hij staat ook zo intellectueel en tegelijk stijlvol in de boekenkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |