Dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die naar neger muziek luisteren.Zelfs negers vinden het afschuwelijk.
Ook negers maken metalquote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die naar neger muziek luisteren.Zelfs negers vinden het afschuwelijk.
en zo hort hedquote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef Chowi het volgende:
Nah, ik vind op zich ijzer nog wel okay. Dat is tenminste bestand tegen schade en zulks. Aluminium echter is echt de meest lame variant ooit..
Vandaar: tregten klagdt.
Lady gaga is stoerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Starm het volgende:
Metal is voor vieze homo's ??![]()
![]()
Dan is lady gaga zeker voor normale mannen.
Lady Gaga is een echte vent eh.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Starm het volgende:
Metal is voor vieze homo's ??![]()
![]()
Dan is lady gaga zeker voor normale mannen.
quote:
Kijk dan natuurlijk ook eens verder dan metallica. Zij hebben alleen in de jaren tachtig nog aardige albums gemaakt. Ik vind opeth, in flames en gojira echt top.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:47 schreef fonsoy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan metal.Metal is mijn toevertrouwen! Al die trance fanboys hier toch .....
luisterdquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Metal is gewoon chill, jij luisterd natuurlijk óf Nederlandse muziek () óf een of andere slechte rap muziek
taalnaziquote:
Heil Grammatik!quote:
Het is ook aardig triest om anderen zonodig op hun fouten te moeten wijzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heil Grammatik!
Het is wel aardig triest als je niet eens de meest basale spelling onder de knie hebt.
Welnee, ik probeer de geestelijk beperkte een helpende hand aan te bieden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is ook aardig triest om anderen zonodig op hun fouten te moeten wijzen.
Kijk wie het zegt met opdringenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom moeten deze metal mensen altijd hun visie aan anderen opdringen ?
Ga gewoon eens naar een discotheek waar mensen er netjes bijlopen in plaats van veel te wijde kleding dragen (lees: bandshirts en drakenshirts) en alleen maar kunnen headbangen das toch veul fijner ?
Ik vind een festival een stuk leuker dan zo'n gaar discotheekje waar je helemaal voor uit gaat dossenquote:Jezelf @ een festival in de modder gooien omdat iemand met een schapenhoofd op zijn t-shirt op een gitaar zit te rammen ... nounou wat een festijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |