Dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die naar neger muziek luisteren.Zelfs negers vinden het afschuwelijk.
Ook negers maken metalquote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die naar neger muziek luisteren.Zelfs negers vinden het afschuwelijk.
en zo hort hedquote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef Chowi het volgende:
Nah, ik vind op zich ijzer nog wel okay. Dat is tenminste bestand tegen schade en zulks. Aluminium echter is echt de meest lame variant ooit..
Vandaar: tregten klagdt.
Lady gaga is stoerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Starm het volgende:
Metal is voor vieze homo's ??![]()
![]()
Dan is lady gaga zeker voor normale mannen.
Lady Gaga is een echte vent eh.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Starm het volgende:
Metal is voor vieze homo's ??![]()
![]()
Dan is lady gaga zeker voor normale mannen.
quote:
Kijk dan natuurlijk ook eens verder dan metallica. Zij hebben alleen in de jaren tachtig nog aardige albums gemaakt. Ik vind opeth, in flames en gojira echt top.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:47 schreef fonsoy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan metal.Metal is mijn toevertrouwen! Al die trance fanboys hier toch .....
luisterdquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Metal is gewoon chill, jij luisterd natuurlijk óf Nederlandse muziek () óf een of andere slechte rap muziek
taalnaziquote:
Heil Grammatik!quote:
Het is ook aardig triest om anderen zonodig op hun fouten te moeten wijzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heil Grammatik!
Het is wel aardig triest als je niet eens de meest basale spelling onder de knie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |