Waarom vind je dit soort zaken zo belangrijk als toch duidelijk is dat mensen niet om die reden een Mac kopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat zeg ik, geef mij een testresultaat waarbij de monitor, het geheugen, de videokaart, de harddisk en de processor EXACT gelijk zijn en ik beloof je dat de windows pc 1. een STUK goedkoper is, en 2. sneller zal zijn. Nogmaals, ik betaal iemand graag 50 euro als hij echt keihard bewijs kan leveren van het tegendeel. Erewoord.
Hoe wil je de snelheid meten tussen verschillende besturingssystemen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Omdat een een of andere oetlul op mijn werk beweert dat een Mac met exact dezelfde specificaties sneller is dan een Windows pc en dat geloof ik dus keihard NIET.
Ik heb uit testen van computerbladen wel eens begrepen dat windows nergens zo goed op draait als op een Apple.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Omdat een een of andere oetlul op mijn werk beweert dat een Mac met exact dezelfde specificaties sneller is dan een Windows pc en dat geloof ik dus keihard NIET.
Is dat omdat je:quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Apple is niet de goedkoopste computerfabrikant op aarde. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik blijf bij de stelling dat je voor hetzelfde geld een veel zwaarder Windows systeem kunt kopen, dus, Apple levert lang niet genoeg waar voor zijn geld.
Doet Dell dat wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Retorbrabi, dat is gebaseerd op mijn overtuiging dat eenmaal Macgebruiker hun systeem nooit zullen afvallen. Ik blijf bij de stelling dat je voor hetzelfde geld een veel zwaarder Windows systeem kunt kopen, dus, Apple levert lang niet genoeg waar voor zijn geld.
M_Schtoppel heeft zeker ook het goedkoopste huis en de goedkoopste vriendin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apple is niet de goedkoopste computerfabrikant op aarde. Dat lijkt me duidelijk.
Precies, een goedkoop sletje neukt sneller, en is daarom beter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
M_Schtoppel heeft zeker ook het goedkoopste huis en de goedkoopste vriendin.
Maar daar had je het niet over. Je had het over een Windows en een Mac systeem die beiden dezelfde specificaties hebben, waarvan jij niet kan geloven dat de Mac sneller/soepeler zou werken. Dan geloof je dus óf dat ze even snel/soepel werken, of dat de Windowsbak sneller is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Retorbrabi, dat is gebaseerd op mijn overtuiging dat eenmaal Macgebruiker hun systeem nooit zullen afvallen. Ik blijf bij de stelling dat je voor hetzelfde geld een veel zwaarder Windows systeem kunt kopen, dus, Apple levert lang niet genoeg waar voor zijn geld.
En zoals ik al poste, Windows loopt het snelst op Apple hardware dus het lijkt me duidelijk dat Apple de winnaar is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar daar had je het niet over. Je had het over een Windows en een Mac systeem die beiden dezelfde specificaties hebben, waarvan jij niet kan geloven dat de Mac sneller/soepeler zou werken. Dan geloof je dus óf dat ze even snel/soepel werken, of dat de Windowsbak sneller is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
Ik gebruik nu ruim een week een Mac...na 20 jaar Windows......en ik zeg nu al: NOOIT meer een Bill Gates-bak....
Welkom in de Wereld van Macc <333.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
Ik gebruik nu ruim een week een Mac...na 20 jaar Windows......en ik zeg nu al: NOOIT meer een Bill Gates-bak....
the message is clear....maar okayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Tijn het volgende:
Bill Gates heeft er al een jaartje of 10 niet meer zoveel mee te maken, maar okay
beetje flauw, een artikel uit 2008, sindsdien heeft Apple ook nooit meer de drivers geupdatequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb uit testen van computerbladen wel eens begrepen dat windows nergens zo goed op draait als op een Apple.
Deze bijvoorbeeld
http://www.computable.nl/(...)indowsnotebooks.html
Hoe voelt dat nou genaaid wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |