Idem, hier een iMac 24" uit 2008 en alles gaat nog als de brandweer.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een 24" iMac uit 2007 en die draait nog als een speer, dus als je nu een nieuwe koopt, doe je daar waarschijnlijk nog jaren mee
Vrouwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef joers1 het volgende:
We zijn een tijdje verder...en vandaag voor de eerste keer met vrouwlief naar de winkel geweest. Ze had nog NOOIT een iMac gezien en dat wilde ze dus wel eens zien.
We waren er al uit, dat het een 21,5" moest worden, want 27" was te groot (zei mijn vrouw al die tijd). Ik heb me dus afgelopen weken alléén gefocust op de 21,5".
Inmiddels was ik al zover, dat we voor de duurste variant van de 21,5"-versies zouden gaan. Die knoop was al doorgehakt
Vanmorgen brengen we een bezoekje aan de Apple-reseller...en wat denk je????![]()
Vrouwlief vindt de 27" iMac helemáál het einde! Te groot? "Nou...hij is wel een béétje groot, maar ongelooflijk gaaf!!" Haha...ik was totaal verbaasd. Mevrouw wil nu dus dat ik voor de 27-variant ga!! (l)![]()
Maar..ik hoor veel gedoe over die beruchte yellow-tinge / gele waas op de 27"-varianten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef joers1 het volgende:
We zijn een tijdje verder...en vandaag voor de eerste keer met vrouwlief naar de winkel geweest. Ze had nog NOOIT een iMac gezien en dat wilde ze dus wel eens zien.
We waren er al uit, dat het een 21,5" moest worden, want 27" was te groot (zei mijn vrouw al die tijd). Ik heb me dus afgelopen weken alléén gefocust op de 21,5".
Inmiddels was ik al zover, dat we voor de duurste variant van de 21,5"-versies zouden gaan. Die knoop was al doorgehakt
Vanmorgen brengen we een bezoekje aan de Apple-reseller...en wat denk je????![]()
Vrouwlief vindt de 27" iMac helemáál het einde! Te groot? "Nou...hij is wel een béétje groot, maar ongelooflijk gaaf!!" Haha...ik was totaal verbaasd. Mevrouw wil nu dus dat ik voor de 27-variant ga!! (l)![]()
Maar..ik hoor veel gedoe over die beruchte yellow-tinge / gele waas op de 27"-varianten
Er waren problemen met de eerste lichting 27", maar dat is allang gefixt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef joers1 het volgende:
Dat dacht ik ook ....maar las vandaag iemand die eeristeren een nnieuwe 27"iMac had gekocht en wel degelijk na een paar uur een gele waas had. Lijkt me stevig balen. Hij kon 'm zo inruilen, dat wel...maar blijft een rotgevoel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er waren problemen met de eerste lichting 27", maar dat is allang gefixt.
Als je dingen wil weten HIM, moet je je maar ff melden in de Apple Slowchat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb mn 27" ook een week binnen nu en hij bevalt top! Gelukkig (klop op hout) geen problemen, wat een topding! Het is trouwens wel wennen hoor zo'n apple!
Maar dat ding koop je niet, want dat is toch ECHT te groot hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef joers1 het volgende:
Maar je was jezelf er van bewust dat hij ECHT te groot was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef joers1 het volgende:
psies....ik spreek vrouwlief in dit geval niet tegen:)
Hierom:quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:10 schreef daveyv12345 het volgende:
Waarom zou je eigenlijk een Macintosh willen hebben terwijl je al voor 350,00 een leuke desktop heb..?
quote:Met WIndows 7 uiteraard... ;-)
Ja joh. Waarom zou je een BMW kopen als je voor 2000 al een Peugeot hebt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:10 schreef daveyv12345 het volgende:
Waarom zou je eigenlijk een Macintosh willen hebben terwijl je al voor 350,00 een leuke desktop heb..? Met WIndows 7 uiteraard... ;-)
Aaa dat wist ik niet, thanks for the tip!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je dingen wil weten HIM, moet je je maar ff melden in de Apple Slowchat.
Uuuhhmmm nou, laten we zeggen dat het gewoon 1 grote klere bende in Rotterdam is en je niet eens een tuin hebt als je hutje klutje op je flat woont...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:30 schreef eleusis het volgende:
Waarom zou je een vrijstaand huis kopen als je voor 100k al een flatje in Rotterdam-Zuid hebt.
Je kan er allebei precies hetzelfde mee hoor
tell em!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef daveyv12345 het volgende:
[..]
Uuuhhmmm nou, laten we zeggen dat het gewoon 1 grote klere bende in Rotterdam is en je niet eens een tuin hebt als je hutje klutje op je flat woont...
Ga eens een tijdje met een mac werken, ga eens een tijdje met een Linux distributie werken, als je echt zo slim bent als je denkt dat je bent kom je er achter dat iedere OS zijn sterke punten en voordelen heeft die voor bepaalde doelen erg belangrijke voordelen zijn. Maar aangezien jij alleen naar het geld kijkt zal me dat verbazen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:10 schreef daveyv12345 het volgende:
Waarom zou je eigenlijk een Macintosh willen hebben terwijl je al voor 350,00 een leuke desktop heb..? Met WIndows 7 uiteraard... ;-)
Je doet je naam eer aan ...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje met een mac werken, ga eens een tijdje met een Linux distributie werken, als je echt zo slim bent als je denkt dat je bent kom je er achter dat iedere OS zijn sterke punten en voordelen heeft die voor bepaalde doelen erg belangrijke voordelen zijn. Maar aangezien jij alleen naar het geld kijkt zal me dat verbazen.
Je snapt geeneens het punt dat ik maak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef daveyv12345 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan ...![]()
Nou, laten we zeggen dat de Macintosh leuk KAN zijn, maar het is niet voor niets zo dat 85% Windows gebruikt, in plaats van dat KUT Linux. Misschien dat de Mac leuk kan zijn, maar voor het grote werk..?
Het grote werk als in cluster computing? Het grote werk als in designbureau's? Als in Opnamestudio's? Of toch meer als in het hosten van het grootste deel van het internet? Je hebt het vast niet over Henk zijn vakantiebudget2010.xls. Toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef daveyv12345 het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen dat de Macintosh leuk KAN zijn, maar het is niet voor niets zo dat 85% Windows gebruikt, in plaats van dat KUT Linux. Misschien dat de Mac leuk kan zijn, maar voor het grote werk..?
Ja, 85% van de mensen gebruikt Windows omdat het zo'n goed besturingssysteem isquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef daveyv12345 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |