abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:52:40 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80404436
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Saturday Night Live
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80405298
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Sayid en Desmond beide geen gevoel meer hadden. Sayid uit dit in negativiteit en Desmond meer in positiviteit. Ze hebben beide iets overleefd wat anderen niet hadden kunnen overleven.
Maar als ik er te lang over nadenk vind ik dat niet kloppen bij mijn beeld van Desmond die alwetend is geworden door de straling in het hutje van Widmore.
Een alwetende Desmond is misschien wat overtrokken, hij weet volgens mij namelijk niet af van het MiB/Flocke verhaal, dat zag je toen hij vroeg aan Locke of hij Locke was. Dat hij meer weet over de dimensies staat echter vast, ik ben dan ook benieuwd wat er met hem gaat gebeuren in de put.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:12:14 #103
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80405338
Kijk het nu op net5. Vond de verklaring van de whispers wel goed gedaan, zo kort duurde het ook weer niet. Je kan er moeilijk de hele aflevering aan wijden.

Vond t een goede aflevering, met een paar antwoorden en nog wat vragen erbij. Arme Sun die weer niet Jin tegenkomt, vond t einde leuk gemaakt on island. Dat Desmond in de put werd gegooid was inderdaad wel voorspelbaar.

Ik ben niet zon fanatieke Lost kijker als jullie, lees alle theorien wel, maar ben wel benieuwd hoe t afloopt ; dit is echt een van de beste series ooit in mijn ogen. Benieuwd wie de beste theorie heeft einde van de rit. Ik ben zon iemand die hoopt dat zijn favoriete losties blijven leven zoals Hurley,Kate, Jack en Sun

[ Bericht 67% gewijzigd door AlwaysHappy op 16-04-2010 23:26:38 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:17:54 #104
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_80405615
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een alwetende Desmond is misschien wat overtrokken, hij weet volgens mij namelijk niet af van het MiB/Flocke verhaal, dat zag je toen hij vroeg aan Locke of hij Locke was. Dat hij meer weet over de dimensies staat echter vast, ik ben dan ook benieuwd wat er met hem gaat gebeuren in de put.
Ja klopt, zo zie ik het ook. Ik bedoelde meer dat zijn rust/positiviteit waarschijnlijk komt doordat hij door heeft hoe de dimensies in elkaar zitten en daar een loophole oid in heeft gezien. En niet.. zoals ik ook nog bedacht, dat hij helemaal geen gevoel meer had (zoals Sayid) en dat dit zich bij hem uitte in een gelukzalige blik.
pi_80407897
Destijds al aangegeven dat 'the constant' de allerbeste aflevering in een serie was, maar het lijkt er nu op dat het mogelijk zelfs de 'key' aflevering in deze serie is.......
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_80407997
Ik vind dat er te veel belangrijke verhaallijnen lopen om 1 aflevering als dé key aflevering aan te wijzen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:02:05 #107
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80409226
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een alwetende Desmond is misschien wat overtrokken, hij weet volgens mij namelijk niet af van het MiB/Flocke verhaal, dat zag je toen hij vroeg aan Locke of hij Locke was.
Hij zei dat, vond ik, wel op een aparte manier. Je zou het kunnen opvatten als een antwoord van iemand die gewoonweg niet beter weet. Maar je zou het ook kunnen zien als een antwoord van iemand die juist wél beter weet, maar dat niet wil laten zien.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80409235


Ben zoals we hem kennen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_80410115
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:02 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]

Ben zoals we hem kennen
pi_80411551
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:

[..]

Hij zei dat, vond ik, wel op een aparte manier. Je zou het kunnen opvatten als een antwoord van iemand die gewoonweg niet beter weet. Maar je zou het ook kunnen zien als een antwoord van iemand die juist wél beter weet, maar dat niet wil laten zien.
Ik vatte het nog weer anders op, namelijk dat Desmond wel degelijk weet wie Locke echt is én dat ook liet merken.

Toen Desmond met een brede glimlach "You're John Locke" zei ontbrak de dikke vette knipoog er nog net aan. Als Desmond echt niet beter zou weten zou hij wel verbaasd gereageerd hebben op die vraag, lijkt me.
pi_80411584
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:02 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]

Ben zoals we hem kennen
Helaas is de briljantheid van de eerdere Ben wat weg, maar dat neemt niet weg dat ik erg van ben heb genoten in eerder seizoenen. Nu is het meer eenvolger, geen idee waar hij in terecht is gekomen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:55:35 #112
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_80411726
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Voor jou en anderen. Wat voor verklaring had je dan willen hebben dat hij supercool was.
Ik heb niet zo veel fantasie dat ik daar er nu één van op tafel kan gooien. Maar misschien komt het ook wel op de manier waarop het antwoord gegeven werd. Zo recht voor z'n raap, kort door de bocht binnen 20 seconden. Niet echt typisch Lost waar alles toch behoorlijk verpakt wordt uitgelegd en weer nieuwe vragen oproept.
pi_80411876
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:02 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]

Ben zoals we hem kennen
Ik hou van de manipulerende en de 'gemene' ben
pi_80412090
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik vatte het nog weer anders op, namelijk dat Desmond wel degelijk weet wie Locke echt is én dat ook liet merken.

Toen Desmond met een brede glimlach "You're John Locke" zei ontbrak de dikke vette knipoog er nog net aan. Als Desmond echt niet beter zou weten zou hij wel verbaasd gereageerd hebben op die vraag, lijkt me.
Dat dacht ik ook. Het is ook een beetje de modus operandi van de MIB. Hij kijkt eerst hoe iemand te manipuleren is, en speelt daar dan op in. Bij Sawyer is dat het verlaten van het eiland, bij Sun een hereniging met Jin, bij Richard was dat zijn angst voor de hel en de duivel.
In seizoen drie probeerde de MIB Mr. Eko ook te manipuleren, door als Yemi te verschijnen, maar toen Eko zijn spijt niet wou toegeven, doodde de MIB hem, omdat hij hem niet meer kon manipuleren. Bij Desmond had ik nu hetzelfde gevoel, hij zag hoeveel hij wist, en bedacht dat zijn gebruikelijke leugens en beloftes geen zin hadden, en gooide hem dan maar in die put (ik neem aan dat hij Desmond niet kan/mag doden, dat jochie herinnerde hem daar aan).
pi_80413916
Ik heb zo'n gevoel dan Ben nog eenmaal gaat laten zien wat hij kan dit seizoen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:23:56 #116
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80414170
Ben is gewoon een superleuk karakter...eerst was hij degene ( zo leek het ) met de antwoorden en die van alles op de hoogte was...en nu snapt hij er allemaal niks meer van, vind dat wel leuk om te zien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:13:52 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_80415355
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:11 schreef Nebo het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dan Ben nog eenmaal gaat laten zien wat hij kan dit seizoen
Bij Ben heb ik echt zo'n gevoel dat het een einde wordt a la Gollum in LOTR, oftewel hij 'offert zich op' om alles tot een goed eind te brengen.
pi_80426437
Richard wilde dat Hurley aan Jacob vroeg wat het eiland was toch? Om te controleren of Hurley de waarheid vertelde en dat Jacob er echt stond? Want Jacob had al eerder tegen Richard gezegd wat het eiland was?

Waarom zei Richard een paar afleveringen terug dan dat het eiland de hel was? Heeft Jacob dat tegen Richard gezegd? En heeft Jacob dan gelogen of liegt Richard hierover?
pi_80427028
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Richard wilde dat Hurley aan Jacob vroeg wat het eiland was toch? Om te controleren of Hurley de waarheid vertelde en dat Jacob er echt stond? Want Jacob had al eerder tegen Richard gezegd wat het eiland was?

Waarom zei Richard een paar afleveringen terug dan dat het eiland de hel was? Heeft Jacob dat tegen Richard gezegd? En heeft Jacob dan gelogen of liegt Richard hierover?
Jacob zei tegen Richard dat het eiland een kurk was in de fles, die het kwaad binnen die fles zou houden.
pi_80427250
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Richard wilde dat Hurley aan Jacob vroeg wat het eiland was toch? Om te controleren of Hurley de waarheid vertelde en dat Jacob er echt stond? Want Jacob had al eerder tegen Richard gezegd wat het eiland was?

Waarom zei Richard een paar afleveringen terug dan dat het eiland de hel was? Heeft Jacob dat tegen Richard gezegd? En heeft Jacob dan gelogen of liegt Richard hierover?
Jacob vergeleek het eiland met een kurk op een fles wijn. De wijn symboliseerde het kwaad dat door de kurk in de fles gehouden wordt. De kurk (het eiland) houdt het kwaad op een plek, zodat het niet verspreidt. Richard zelf dacht dat het eiland de hel was, maar Jacob wilde met dit verhaal dus duidelijk maken dat dit niet zo is.
pi_80428043

Ze worden beter en beter
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_80428158
Wat ik trouwens niet begrijp is wat de (eventuele) dood van Locke in de alternate timeline voor gevolgen zou kunnen hebben voor Flocke in de eiland-tijdlijn. Desmond weet in alternate timeline duidelijk dat Locke MiB is. Dus hij denkt er wel wat mee te kunnen bereiken. Maar de dood van iemand in de ene tijdlijn hoeft toch niet te betekenen dat dat ook in de andere tijdlijn zo is? Bovendien is Locke al dood in de eiland-tijdlijn.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:24:15 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80428220
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Hoss het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is wat de (eventuele) dood van Locke in de alternate timeline voor gevolgen zou kunnen hebben voor Flocke in de eiland-tijdlijn. Desmond weet in alternate timeline duidelijk dat Locke MiB is. Dus hij denkt er wel wat mee te kunnen bereiken. Maar de dood van iemand in de ene tijdlijn hoeft toch niet te betekenen dat dat ook in de andere tijdlijn zo is? Bovendien is Locke al dood in de eiland-tijdlijn.
Ik denk juist dat hij in de alternatieve tijdslijn Locke in het ziekenhuis van Jack wilt hebben. Waarom? Al sla je me dood. Zoiets denk ik in ieder geval
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_80428813
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden beter en beter
Ik moest lachen
pi_80429007
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden beter en beter
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Hoss het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is wat de (eventuele) dood van Locke in de alternate timeline voor gevolgen zou kunnen hebben voor Flocke in de eiland-tijdlijn. Desmond weet in alternate timeline duidelijk dat Locke MiB is. Dus hij denkt er wel wat mee te kunnen bereiken. Maar de dood van iemand in de ene tijdlijn hoeft toch niet te betekenen dat dat ook in de andere tijdlijn zo is? Bovendien is Locke al dood in de eiland-tijdlijn.
Ik denk niet dat Desmond daar weet dat Locke in een andere tijdlijn eigenlijk geen Locke is.

Hij wilde hem gewoon die andere wereld laten herinneren door hem een bijna-dood ervaring te geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')