Vergeet niet te zeggen dat die 75 dollar voor 1 dag isquote:
Ben je wel in Greenwich Village geweest?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ik trouwens wel ontzettend miste waren terrasjes? Zulk lekker weer en nergens, naast Little Italy en Central Park kon je lekker buiten chillen?
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Hoelaat en met wie vlieg je 4 september? Ik ga om 17u30 met KLMquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef Demarest het volgende:
De vliegtickets zijn inmiddels geboekt; heenreis naar de regio New York zal geschieden op 4 september, terugreis op 11 september. Ik neem aan dat van vulkaanas dan geen sprake meer zal zijn.
Over jetlag gesproken; ikzelf pakte de jetlag effectief aan door onmiddelijk het lokale ritme aan te houden. Gedurende de eerste avond in New York was ik een ondode, maar na een redelijke nachtrust was de jetlag verleden tijd. Bij terugkomst in NL hanteerde ik dezelfde aanpak.
http://www.newyorkpass.comquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik heb even geen zin om alle topics door te lezen dus het kan zijn dat mijn vraag al een keer gesteld en beantwoord is, maar heeft iemand van jullie de pas gehad waarmee je 'gratis' naar 55 dingen kunt. Je betaalt de pas per dag maar je kan er ook rijen mee omzeilen doordat het werkt als een fastpass. Althans, dat staat in het boekje, vraag me af of het ook echt zo is.
Ik vlieg begin juni voor 500 euro pp op en neer. Bedenk zelf maar hoe goedkoop het is.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef TTD het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ¤766 vanuit Amstedam naar NYC in juli met Icelandair een redelijke prijs is? Vanuit Londen naar NYC is het ¤100 goedkoper en je vliegt ook nog eens met KLM/Continental Airlines/United Airlines.
tis eigenlijk een last minute beslissing om naar NYC te gaan. Maargoed ik zie dus dat ik veel teveel betaal wanneer ik nu die tickets bestel. Iemand tips waar je wel goedkoper tickets kan krijgen?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:43 schreef Omnifacer het volgende:
Vorig jaar vlogen wij voor 370 euro, dus mijn eerste reactie zou zijn: nee, behoorlijk duur. Waarom trouwens ook nu pas boeken?
Interesse!! Mail even de details anders!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef IV_Xample het volgende:
Hey mensen,
wij hebben 2 weken bij een straatverkoper (waar het van bulkt op times square) een ticket gekocht voor 2 personen voor " the broadway comedy club".
Wij zijn er helemaal niet meer aan toegekomen om te gaan, dus nu was onze vraag of iemand deze wilt hebben.
Het is geldig tot 31-12-2010 voor 2 personen (VIP pass). Je dient wel te reserveren (telnr. staat er op) en aan te geven dat je de VIP-pass hebt gekocht bij een straatverkoper. Je schijnt dan een reserveringsnummer te ontvangen en dit dien je op je kaartje te schrijven en dan zou je niet in de rij hoeven te staan bij de ingang.
We waren zelf wel een beetje sceptisch, maar ja voor iemand die er nog heen gaat is het het proberen waard.
Dus laat maar weten of er iemand interesse in heeft.
www.orbitz.com kun je ook proberen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef nelisb het volgende:
Waar heb je gekeken?
Ik kijk weleens op www.kayak.com geen idee of het voor dan goedkoper kan.
Heb je nog een goede deal gemaakt dan. Ik heb 1,5 jaar geleden bij zo'n straatverkoper 3 condooms gekocht omdat er een plaatje van Obama, Palin en McCain op stond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef IV_Xample het volgende:
wij hebben 2 weken bij een straatverkoper (waar het van bulkt op times square) een ticket gekocht voor 2 personen voor " the broadway comedy club".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |